Audacity 2.2, u novu aghjurnamentu di u più famosu prugramma di sonu

Audacity 2.2 nantu à Ubuntu

Unu di i più emblematichi prugrammi di Software Libru, Audacity, hè statu recentemente aggiornatu. Audacity 2.2 hè a nova versione di stu prugramma di edizione sonora. Una versione chì vene cun assai cambiamenti, ancu se essenzialmente u prugramma ùn cambia nè perdemu e so funzionalità.

Malgradu tuttu, i cambiamenti fucalizza nantu à l'esperienza di l'utente è chì face chì parechji anu prublemi funziunali, ma solu finu à ch'elli amparanu u novu locu di e funzioni abituali.

Unu di i primi cambiamenti chì avemu trovu in Audacity 2.2 hè l'incorporazione di quattru pelle o pelle chì personalizzeranu radicalmente u prugramma. Queste pelle ponu esse cambiate o semplicemente messe da parte è optanu per l'aspettu tradiziunale di u prugramma.

I novi buttoni apparsu sottu a barra di menu, buttoni chì sò accurtatoghji à e funzioni chì Audacity hà digià eseguitu, cum'è l'esportazione di u sonu in WAV, MP3, o a riproduzione di file MIDI. Funzioni chì prima duviamu fà cù operazioni cù i sfarenti menu Audacity. I menu sò ancu cambiatu assai. Avà, l'operazioni più cumuni sò state caricate è messe in primu locu, mentre u restu di e funzioni sò lasciate in l'ultimi posti. Posizioni chì favurizanu l'esercitu di certe attività cumuni trà l'utilizatori di Audacity. Pudemu truvà tutti i dettagli di i cambiamenti in questunota di sviluppu da a squadra Audacity.

Di fronte à sta nova versione I sviluppatori di Audacity anu riparatu più di 190 bug chì esistevanu in u prugramma, chì face Audacity 2.2 una di e versioni più stabili di u prugramma fora. Ma sfurtunatamente, per pudè installà sta versione in Ubuntu duvemu aspittà o sceglie di sceglie un repository esternu chì cuntene sta versione. In questu casu duvemu aprire u terminal è scrive:

sudo add-apt-repository ppa:ubuntuhandbook1/audacity

sudo apt-get update && sudo apt-get install audacity

O cambiate l'ultima linea di codice in:

sudo apt-get update && sudo apt-get upgrade

E cun questu averemu l'ultima versione di Audacity in u nostru Ubuntu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.