Authenticator: App per generà codici di autentificazione 2FA
Qualchi ghjorni fà, avemu lanciatu una publicazione chjamata "Prima esplorazione di GNOME Circle cù u Software GNOME". In questu, spieghemu, prima, cumu utilizà App Store GNOME Software cù supportu per Flatpak è Snap. Inoltre, mostramu u vantaghju di l'usu per scopre è stallà alcuni di i Applicazioni di u Prughjettu Circle GNOME. È finiscemu per menzionatu brevemente i primi 4 app di u prugettu, trà quale era l'app "Autentificatore".
È perchè ùn avemu micca avutu una publicazione intera dedicata à elluAvemu prumessu di fà assai prestu. Allora stu postu hè rispettu di sta prumessa.
Prima esplorazione di GNOME Circle cù u Software GNOME
E dapoi, l'app "Autentificatore" face parte di Prughjettu Circle GNOME, ne ricumandemu alcuni cuntenutu precedente cunnessu, per scopre dopu avè finitu stu post presente:
Index
Authenticator: Codici di autenticazione 2FA App
Cosa hè l'Authenticator?
Sicondu u situ ufficiali per "Authenticator" à u GNOME Circle Project, detta applicazione hè brevemente descritta cume:
"Applicazione simplice per generà codici di autentificazione à dui fattori".
È a verità hè chì ùn ci hè micca assai per spiegà, postu chì u so scopu hè chjaru è evidenti. Tuttavia, per quelli chì ùn era micca chjaru, aspetti di tecnulugia duale fattore (2FA), pudemu aghjunghje i seguenti:
"A tecnulugia 2FA, più cunnisciuta in spagnolu cum'è Double Factor Authentication o Two-Factor Authentication, hè un metudu di prutezzione eccellente, postu chì implementa un più stratu di validazione in e nostre attività. In altre parolle, serve per assicurà chì una persona o un utilizatore deve è pò autentificà in un contu d'utilizatore attraversu un passu supplementu, vale à dì in dui passi invece di unu ". 2FA nantu à Linux
Caratteristiche
Dapoi, hè un app assai chjuca è specifica, vale a pena mette in risaltu alcune di e so poche caratteristiche incluse, è queste sò alcune di elli:
- Offre un bonu supportu per i metudi basati in u tempu è contru / basati in vapore.
- Include supportu per l'algoritmi SHA-1/SHA-256/SHA-512.
- Include una funzione di analisi di codice QR, usendu a camera o attraversu screenshots.
- Permette à l'app per esse chjusu usendu una password.
- Hà una interfaccia d'utilizatore eccellente, chì include un modu di luce è un modu scuru.
Installazione è screenshots
In seguitu, vi mostrarà visualmente cumu stallà lu cù u App Store GNOME Software cù supportu per Flatpak è Snap. E poi uni pochi di screenshots per scopre è mustrà tutti i vostri caratteristiche è funziunalità.
Tuttu chistu, usendu, cum'è di solitu, u reskin creatu cù MX-21 (Debian-11) chjamatu Miraculi, in u so currente versione stabile 3.0. Respin, di quale sicuramente faremu un prestu rivista per elli à scuntrà ella.
- Installazione di l'Authenticator cù u Software GNOME
- Esecuzione di l'Authenticator via u Menu Applicazioni
- esplorendu l'app
- Attivazione di u modu scuru
- Interfaccia visuale per creà cunti di serviziu 2FA
Resumen
In resume, "Autentificatore" Comu pudete vede, hè una app interessante è utile da u Prughjettu Circle GNOME, chì pò facilmente evità l'usu di altri simili cum'è Google Authenticator è Twilio Authy. Allora, tuttu ciò chì resta hè per esse pruvatu è utilizatu da quelli chì anu bisognu di una app di stu stile.
Se ti piace u cuntenutu, lasciate u vostru cumentu è sparte cù l'altri. È ricurdate, visita u principiu di u nostru «situ web», in più di u canali ufficiali di n'ambasciata per più nutizie, tutoriali è aghjurnamenti Linux.
Sianu the first to comment