Ubuntu Touch OTA-4 RC avà dispunibule

UBportu Ubuntu Touch OTA-4

Ùn avemu micca parlatu nè intesu nutizie nantu à a versione mobile di Ubuntu per un bellu pezzu, ma questu ùn significa micca chì s'hè fermatu o chì u prugettu hè mortu, luntanu da ellu. A squadra UBPorts hà lanciatu di recente u primu Ubuntu Touch OTA-4 RC. Questa versione serà un grande cambiamentu per u sistema operativu postu chì include grandi miglioramenti chì parechji utilizatori è sviluppatori anu dumandatu da un bellu pezzu.

U grande miglioramentu di tutti questi hè u cambiamentu di basa. Finu avà Ubuntu Touch era basatu annantu à Ubuntu 15.04, una versione di più di trè anni. U novu Ubuntu Touch OTA-4 serà basatu annantu à Ubuntu 16.04, a penultima versione di Ubuntu LTS chì hè cumpletamente pruvata è aghjurnata. Qualcosa di impurtante quandu custruisce u software.

L'altra grande novità chì hè annunziata cù l'arrivu di Ubuntu Touch OTA-4 hè a velocità di a versione, una velocità chì hè duvuta à a suppressione di un lag chì esistia in e versioni precedenti è chì hà fattu sempre piglià dui o trè sicondi più di u normale per lancià una app.

Stu lag hè statu soppressu in a nova OTA cusì a versione hè a più rapida di tutte. L'estetica di parechje app hè stata dinò rimudellata è l'app di telefuninu hè statu ancu stilizatu. Questa app serà ancu inclusa in versioni di tavuletta chì facenu pussibule chjamate da stu sistema upirativu per e tavulette.

À u mumentu Ubuntu Touch OTA-4 hè in a so versione RC ma in pocu tempu a versione finale serà liberata è chì significherà un aghjurnamentu per l'utilizatori di dispositivi cù Ubuntu Touch, ma micca per tutti. Per u mumentu Ghjunghje solu à l'utilizatori chì utilizanu Ubuntu Touch OTA-3.

Qualcosa chì puderia esse logicu per l'utilizatori di altri sistemi operativi ma micca cusì logicu per l'utilizatori di Ubuntu Touch postu chì micca tutti utilizanu Ubuntu Touch da UBPorts. Ma hè qualcosa chì da quì ricumandemu assai, vale à dì di passà u nostru sistema operativu è u nostru Ubuntu Phone à stu sviluppu chì hà tantu successu è affettu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

3 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Carlos Velas dijo

    Ùn capiscu guasi mai sti annunzii, ùn chiariscenu micca per chì sò

  2.   elcondonrotodegnu dijo

    Grande articulu, felicità !!!

  3.   Alejandro Milan Serrano dijo

    Eccellente, aghju aspettu per questu sistema operativu. Tuttavia, parechji sviluppatori ùn li prestanu micca molta attenzione senza sapè chì vale qualcosa da creà.
    Felicitazioni à a piccula squadra chì face sta pussibule :).