AWS IoT Greengrass ghjunghje cum'è Snap per migliurà a sicurezza Linux

AWS GreengrassCanonical hà annunziatu sta settimana u lanciamentu di AWS IoT Greengrass cum'è pacchettu Snap. Sviluppatu da u gigante di e vendite in Internet, stu software estende perfettamente i servizii Web d'Amazon (AWS) è permette l'usu di u cloud per a gestione mentre agisce lucalmente nantu à i dati chì generanu. AWS IoT Greengrass include dati lucali, informatica lucale, messageria, sincronizazione è capacità d'inferenza ML per dispositivi Internet di e cose in un unicu software.

La l'intenzione hè di migliorà a sicurezza di l'applicazione è a produttività di i sviluppatori nantu à i sistemi operativi basati in Linux, cusì Canonical è Amazon si sò uniti per lancià AWS IoT Greengrass cum'è pacchettu Snap. Ramintemu chì in marzu i pacchetti Snap eranu dighjà cumpatibili cù 42 sistemi operativi, frà i quali Ubuntu è tutti i so sapori ufficiali.

Canonical è Amazon partner per lanciare AWS IoT Greengrass cum'è Snap

Installa AWS IoT Greengrass

Istruzzioni per installà AWS IoT Greengrass sò dispunibili in snapcraft.io. La versione disponibile hè v1.8.0 è pudete sceglie trà l'ultimu Stabile, l'ultimu Candidatu, l'ultimu Beta o l'ultimu Edge. Sò dispunibuli per l'architetture amd64, arm64 è armhf. Per sapè chì cumanda aduprà (sudo snap install X) duvete:

  1. Cliccate nantu à "ultimu / stabile 1.8.0".
  2. Apertura u menù "amd64" è sceglite l'architettura. Se quellu chì vulemu hè "amd64" pudemu passà à u passu prossimu.
  3. Passendu u puntatore nantu à a versione chì vulemu installà, una "Installazione" apparirà à a destra in turchinu. Facemu cliccà nantu à questu.
  4. Cumandarà. Se vulemu, pudemu cliccà nantu à l'icona di u portafoglio à a destra per copiallu in u nostru clipboard per incollallu dopu in una finestra di Terminal.
  5. Una volta installatu, duvemu principià u serviziu daemon greengrassd aghjustendu u nostru certificatu AWS IoT Greengrass è i fugliali di cunfigurazione à u Snap cù u cumandimu:
snap set aws-iot-greengrass gg-certs=/ruta/a/los/certificados/22e592db.tgz

l pacchetti snap sò stati una di e novità più eccezionali ch'elli anu inclusu cù l'arrivu di Ubuntu 16.04. Una di e so ragioni per esse si trova in securità, postu chì l'aggiornamenti istantanei ponu esse consegnati à u mumentu ch'elli sò pronti. Ùn hè ancu qualcosa chì vedemu in un software cum'è Firefox, ma sicuramente quandu l'internet di e cose hè più diffusu apprezzaremu l'esistenza di stu tipu di pacchettu.

Ubuntu Core, Ubuntu Core Logo, è Snappy
Articulu ligatu:
Ubuntu Core diventa u sicondu sistema operativu di l'IoT


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.