Bauh, gestione AppImage, Flatpaks è Snaps in Ubuntu

circa bauh

In u prossimu articulu emu da fà un ochju à Bauh. Oghje ci sò parechje varianti di Gnu / Linux. Quandu u sviluppu è u mantenimentu di l'applicazioni per tutte e distribuzioni diventa un compitu complicatu è chì richiede assai tempu, i sviluppatori di pacchetti stanu passendu da formati di pacchetti specifici di piattaforma, à formati cum'è AppImage, Flatpak, Snap, ecc. Per questa ragione, una applicazione cum'è bauh pò esse utile, in particulare per i principianti in Ubuntu. Cù ellu pudete gestione AppImage, AUR, Flatpaks è Snaps attraversu una interfaccia grafica.

Cù bauh Pudemu cercà, installà, cancellà, aghjurnà è avviare l'applicazioni cù un paiu di clicchi di mouse. Questu strumentu pò ancu visualizà i dettagli di una applicazione installata, ignorà l'aggiornamenti, è recuperà a storia di a versione di i pacchetti software. Bauh hè una applicazione di surghjente libera è aperta scritta in Python3 è Qt5. Pudete uttene u so còdice fonte da pagina di prughjettu GitHub.

Installa bauh in Ubuntu 20.04

Dapoi bauh hè sviluppatu in Python, Pudemu installallu cù u gestore di pacchetti Pip. Se ùn avete micca ancu questu gestore di pacchetti nantu à u vostru urdinatore, pudete vede l'articulu nantu à Pip chì era scrittu annantu à stu blog un pezzu fà:

paràmetru bauh

Dopu l'installazione di Pip, pudemu avà apre un terminal (Ctrl + Alt + T) è eseguite u cumandimu seguitu per installà bauh:

stallà bauh
sudo pip3 install bauh

Gestite AppImage, Flatpaks è Snaps cù bauh in Ubuntu

Dopu a stallazione, pudemu lanciari l'applicazione currendu in u terminal (CTRL + Alt + T):

elencà l'applicazioni di runtime

bauh

Quandu principia, bauh recupererà tutte l'applicazioni installate è li mostrerà in una semplice interfaccia grafica. In questu pudemu vede; u nome di l'applicazioni installate, u numeru di versione di l'applicazione, una breve descrizione di l'applicazioni, u tippu (flatpak, snap, ...) è i buttoni currispundenti per eseguisce varie attività (disinstallate l'applicazione selezionata, avviate l'applicazione, mostrate a storia di a versione, ignorate l'aggiornamenti, downgrade l'applicazione è informazioni nantu à questu) Avemu ancu dispunibile u buttone 'Ricaricà', situatu in cima à a diritta, per ricaricà i dati nantu à l'applicazioni installate.

Elencu di tippi specifici di applicazioni

Bauh hà opzioni per elencà solu AppImage o Flatpaks o Snaps. Per esempiu, per mustrà solu appiicazioni Snap, basta à selezziunà Snap da a casella a discesa 'Tipo'. elencu specificu di applicazioni dinù l'applicazioni ponu esse elencate per categuria. Tuttu ciò chì duvete fà hè selezziunà una categuria da a casella in discesa 'Catigurìa', è bauh elencerà e app chì sò incluse in questu.

Vede i suggerimenti app

suggerimenti bauh Se cliccemu u buttone 'brutalité', videremu a lista di l'applicazioni raccomandate da installà nantu à u nostru sistema.

Ricerca app

ricercà app cù bauh Si scrivemu u nome di l'applicazione chì vulemu installà in a casella di ricerca, situatu in u centru superiore di l'interfaccia bauh, u prugramma elencerà tutte l'applicazioni chì currispondenu à u nome.

Installa app

Per installà una applicazione ci hè solu truvatelu, selezziunatelu è appiccate u buttone à dritta chì dice 'Installa'. Ci dumanderà a nostra password prima di inizià a stallazione. stallà app cù bauh Pudete ancu vede qualchi screenshot di l'applicazione ancu prima di installallu. Pudemu ancu cunsultà una breve panoramica di l'applicazione chì simu in traccia d'installà. Se facemu cliccà nantu à u puntu d'interrogazione, vedemu; u nome di l'applicazione, a descrizzione, a so versione, a data di uscita, i dettagli di u sviluppatore di l'applicazione, a pagina iniziale di l'applicazione, a so licenza, ecc.

Uninstall app

disinstallà app cù bauh Questu hè faciule cum'è appughjà u buttone 'Disinstalla'per caccià l'app selezionata.

Disinstalla bauh

Prima di disinstallà Bauh da u nostru sistema, averemu prima bisognu di caccià a vostra cunfigurazione è i fugliali in cache cullucati in u nostru cartulare $ HOME. Faremu cusì aprendu un terminal (Ctrl + Alt + T) è aduprendu u cumandimu seguente:

bauh --reset

Allora pudemu disinstallà l'app cù u cumandimu: disinstallà bauh

sudo pip3 uninstall bauh

Bauh hè una bona opzione per quelli chì volenu installà è gestisce applicazioni di distribuzione indipendenti per mezu di una semplice interfaccia grafica per l'utente. Più infurmazione nantu à questu è u so usu pò esse ottenuta visitendu u pagina di prughjettu GitHub.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

bool (veru)