BleachBit hè un strumentu chì ci aiuterà francà si un pocu di spaziu nant'à u nostru discu duru sguassà obsoleti, fugliali di sistema inutili o chì solu ùn vulemu più.
Per installallu in e distribuzioni famigliali Ubuntu (Kubuntu, Ubuntu, Lubuntu, ecc.) ùn hè micca necessariu aghjustà alcun repositoriu supplementu postu chì u prugramma hè in fonti di software ufficiale, allora basta à apre una console è scrivite u cumandamentu:
sudo apt-get install bleachbit
Inserimu a nostra password è accettemu i cambiamenti.
Una volta installatu pudemu lancià u prugramma cù u cumandamentu bleachbit. Se simu in Kubuntu, per esempiu, pudemu apre KRunner è scrive bleachbit per lancià l'applicazione.
Cù BleachBit puderete cancellà i fugliali temporanei, i registri, a cache è a lista di documenti recenti da u sistema, i cookies è u cache Flash, e miniature generate da prugrammi cum'è u gestore di file, i fugliali .desktop i fugliali rotte, u cuntenutu di a spazzatura, a storia di u clipboard, e traduzioni inutilizate, i registri di debug X11, a storia di Bash è parechje altre cose sicondu l'applicazioni chì avemu installatu - cum'è a lista di documenti usati recentemente in VLC, u cache da Xine o a cache di Trasmissione.
Inoltre BleachBit hè capace di basa di dati di navigatore compactu cum'è Firefox, Opera è Chromium, eliminendu a frammentazione è migliurendu cusì, in certi casi, a velocità di risposta quandu si cerca una pagina in i nostri segnalibri o un situ salvatu in a storia di navigazione.
Hè impurtante di verificà chì caselle sò verificate prima di mette u prugramma à u travagliu. In ogni casu, BleachBit ci offre a pussibilità di visualizà un preview di ognunu di i cambiamenti da fà in u sistema prima di cancellà qualcosa.
Più infurmazione - Formattate Junkie, cunvertisce video è audio file facilmente, Ubuntu 12.04.1 liberatu
Sianu the first to comment