Blender 3.3 arriva cù migliorie in arnesi, supportu, prestazioni è più

Blender 3.3 hè stata liberata cù u backend Intel oneAPI è un supportu migliuratu per AMD HIP

Blender 3.3, hè adattatu per una varietà di attività ligati à a modellazione 3D, a grafica 3D.

Ricertamenti u Fondazione Blender presentata attraversu una publicazione u lanciu di a nova versione di Blender 3.3, chì vene cum'è una versione di supportu di tempu allargatu (LTS) è Serà supportatu finu à settembre 2024.

U puntu culminante di sta versione hè u introduzione di un sistema completamente novu per modellazione di capelli, lI nodi di geometria sò stati allargati, Grease Pencil Line Art hà più prestazioni, altri miglioramenti includenu una megliu gestione di l'overrides di a biblioteca, novi funziunalità in Video Sequencer, modellazione, UV, è più.

Principali novità di Blender 3.3

In questa nova versione di Blender 3.3 chì hè presentata pudemu truvà chì se prupone un sistema di modellazione di i capelli completamente riprogettatu, in quale un novu tipu d'ughjettu hè utilizatu: "Curves", adattatu per l'usu in u modu di scultura è l'applicazione nantu à i nodi geomettichi. A capacità d'utilizà u vechju sistema di generazione di capelli basatu in particella hè ritenuta, i capelli creati in diversi sistemi ponu esse trasferiti da un sistema à l'altru.

Un altru cambiamentu chì si distingue hè quellu aghjustatu un modu di curve di scultura chì pò esse usatu per cuntrullà a generazione di capelli è hairstyles. Hè pussibule aduprà curve deformate da i nodi geomettichi, è ancu definisce punti di cuntrollu o curve di cuntrollu, aghjustate a simetria, è crea filtri in l'editore di tavule.

In l'implementazione di nodi geomettichi, novi nodi sò stati aghjunti per truvà camini longu à i bordi di a maglia, chì pò esse usatu per generà labirinti, raghji è piante - Strada di u Bordu più Cortu (u percorsu più curtu trà i vertici), Percorsi di Bordu à Selezzione (selezzione di i bordi attraversu quale passa u percorsu) è Percorsi di Bordu à curve (generazione di una curva chì include tutti i bordi di a strada).

U supportu per u scanning UV procedurale hè statu migliuratu, cum'è novi nodi UV Unwrap sò pruposti (Scanning UV) è Pack UV Islands (Pack UV-islands) per creà è mudificà e carte UV cù i nodi di geometria. Prestazione significativamente migliorata di UV Sphere (3,6x più veloce à alta risoluzione), Curve (3-10x più veloce), Separate XYZ è Separate Color nodes (20% più veloce).

L'animazione 2D è e capacità di u sistema di disegnu di Grease Pencil sò state allargate, chì permette di creà sketches 2D è poi l'utilizanu in un ambiente 3D cum'è ogetti tridimensionali (un mudellu 3D hè furmatu basatu annantu à parechji schizzi piani da diverse anguli).

Aghjunghje supportu per a ricunniscenza di siluette intornu à l'uggetti è e cullezzione, assignate diverse priorità quandu l'uggetti s'intersecanu, è calculate e linee di separazione per e luci è ombre. L'editore di Dopesheet furnisce i fotogrammi chjave di a matita di grassu chì ponu esse aduprati in cunjunzione cù l'uggetti regulari per animà è stabilisce proprietà.

 Cycles supporta l'accelerazione hardware di calculi utilizendu l'interfaccia oneAPI implementata nantu à Intel Arc GPU, in oltre u sustegnu hè statu attivatu accelerazione hardware nantu à GPU è APU basatu annantu à l'architettura AMD Vega (Radeon VII, Radeon RX Vega, Radeon Pro WX 9100) nantu à e piattaforme Linux è Windows.

L'interfaccia di Overrides di a biblioteca hè stata riprogettata Significativamente, tutte e proprietà annullate sò avà visualizate in una vista gerarchica chì mostra l'etichette è l'icone dispunibili. Aggiunta a capacità di cambià rapidamente trà l'annunzii editabili è micca editabili.

El U sistema di seguimentu di u muvimentu furnisce a capacità di creà è aghjurnà una maghjina da pixel daretu à un marcatore di pianu, chì pò esse usatu per creà una struttura senza distorsioni basatu annantu à l'imaghjini esistenti è prughjettà sta struttura in l'imaghjini dopu l'edità in applicazioni esterne.

Infine, sè vo site interessatu à sapè più nantu à sta nova versione, pudete cunsultà i dettagli In u ligame seguente.

Cume installà Blender 3.3 in Ubuntu è derivati?

Per quelli chì sò interessati à pudè installà sta nova versione di Blender, puderanu fà da u so pacchettu Snap.

Per l'installazione, hè abbastanza per avè u supportu Snap in u sistema è in un terminal scrive u cumandimu:

sudo snap install blender --classic

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.