Bryce Harrington, u creatore di Inkscape hà tornatu à Canonical

Bryce Harrington, u creatore di Inkscape hà tornatu à Canonical

Uni pochi ghjorni fà i dirigenti di Ubuntu anu annunziatu in unu di i so "riassuntu di sviluppu" ben cunnisciutu quellu sviluppatore Bryce Harrington, creatore di u famosu prugramma di grafiche vettoriali Inkscape è di longu sviluppatore X.org è hà travagliatu in Canonical per sei anni cum'è capimachja di Ubuntu X.Org È bè avà a nutizia hè quella hà tornatu à Canonical.

U ritornu di Bryce Harrington à Canonical è più specificamente, à a squadra Ubuntu Server, hà vintu un grande membru chì si unisce à a squadra di sviluppu.

È hè chì in u so sughjornu à u travagliu cù Inkscape hè statu abbastanza fruttificante per Bryce Harrington, postu chì ellu, cù l'altri sviluppatori di u prugettu, hà prumuvutu un mudellu di sviluppu, invece di aduttà un schema di guvernu top-down, i so sviluppatori anu impostu una cultura ugualitaria induve l'autorità hè venuta sopratuttu da e cumpetenze è l'impegnu attivu à u prugettu.

Di conseguenza, u prugettu hà datu un accentu speciale à furnisce un accessu cumpletu à u so repository di còdice surghjente à tutti i sviluppatori attivi, è à a participazione à a vasta cumunità.

Bryce Harrington avia travagliatu per Canonical per sei anni prima di passà à Samsung Research L'America, induve hà occupatu di u sviluppu di i prughjetti di u Cairo è Wayland quì.

Dopu à a ristrutturazione di u gruppu è numerosi licenziamenti, u sviluppatore sposta avà u so focus nantu à altri prughjetti.

Cuntinuendu nantu à u tema di "riaccumpagnarli", simu fieri d'annunzià chì Bryce Harrington hà riunitu Canonical in a squadra Ubuntu Server.

In a so vechja pusizione in Canonical, hà tenutu a pila X.org per Ubuntu è ci hà aiutatu à francà i vechji ghjorni di "edità u vostru propiu xorg.org", hà schiacciatu bug GPU in Intel, è hà cuntribuitu à u sviluppu di Launchpad.

Cum'è Canonical scrive, Bryce Harrington gestirà u sviluppu di u portafoglio di prudutti per Ubuntu Server

"Semu entusiasti di e so cumpetenze supplementari chì aiutanu à sparghje a parolla nantu à i numerosi miglioramenti di pacchetti è software chì rendenu Ubuntu grande", scrivenu in Canonical nantu à u ritornu di Bryce Harrington.

Bryce Harrington ci aiuterà à affrontà u sviluppu è a manutenzione di pacchetti Ubuntu Server.

Simu felici di avè a vostra cunniscenza addizionale per aiutà à sparghje a parolla nantu à a miriade di miglioramenti di software è imballaggi chì aiutanu à fà Ubuntu un locu ideale. Quandu ùn site micca creatu software, custruite cose in u vostru magazinu di travagliu di u legnu.

Benvenutu (torna) Bryce (bryce nantu à Freenode)!

Si dice chì u travagliu nantu à u pacchettu Ubuntu Server, ma alcune persone si dumandanu sempre s'ellu averà qualcosa à fà cù HPC / GPU definitivu per Ubuntu Server.

Questu hè statu dapoi un bellu pezzu in l'area spaziale di grafica Linux. Solu u tempu a dirà, ma hè di sicuru un bellu aghjuntu à a vostra squadra di sviluppu Ubuntu Server, indipendentemente.

Hè ancu certamente una grande opportunità per vede novi talenti in a squadra Ubuntu Server parechji mesi prima di l'iniziu di u ciclu Ubuntu 20.04 LTS.

Ancu Canonical hà probabilmente in mente di prufittà di a grande esperienza chì hà Bryce Harington cù Wayland è infine fate quellu saltu chì avete vulsutu fà tantu in parechji anni nantu à l'implementazione di stu servitore graficu in Ubuntu.

O d'altra parte, aumentate u vostru servitore graficu "Mir" è ripiglià quella idea chì hè morta cun Unità. Per avà, basta à aspettà ciò chì Canonical hà in i piani per e versioni Ubuntu 20.04 LTS è versioni successive per u sistema.

Postu chì qualcosa chì hè cumunu in Canonical è chì hà dimustratu in questi anni hè di publicità idee abbastanza innovatrici (dì Ubuntu Touch, a cunvergenza di i telefoni desktop è mobili, frà altri) hè di dà parechji mesi di bone nutizie è à a fine lascià u prugettu è / o l'idea morenu, lascendu e persone chì l'anu fidatu à a deriva.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

bool (veru)