Cù Linux 5.18-rc7 ancu in una padella d'oliu, a liberazione stabile deve ghjunghje sta dumenica

Linux 5.18-Rc7

U ciculu di sviluppu di Linux v5.18 hè statu assai tranquillu, cusì pare chì prestu prestu à a fine. Questu hè ciò chì Linus Torvalds hà dettu in u nota di liberazione de Linux 5.18-Rc7, induve a prima cosa chì mintuva hè precisamente chì, s'ellu ùn succede nunda di male in a settimana dopu, quella chì simu avà, a versione stabile ghjunghjerà dumenica prossima u 22 di maghju.

E cose andanu cusì bè è ciò chì Torvalds hà scrittu hè cusì curtu chì si mette in un articulu cusì. Ùn solu menziona a versione stabile à u principiu di e so parolle, ma ancu à a fine per dì chì serà un liberazione solida. Di sicuru, in sette ghjorni pudete truvà qualcosa di stranu chì vulete pulisce, ma saria una sorpresa per piglià un ochju in u tempu dui mesi.

Linux 5.18 vene u 22 di Maghju

Allora e cose sò sempre abbastanza tranquille, è cusì questu hè prubabilmente l'ultimu rc prima di 5.18, salvu chì qualcosa di male succede a settimana prossima. Tutte e statistiche parenu normali, è a maiò parte sò l'aghjurnamenti di u driver aleatoriu (driver di rete, gpu, usb, etc.). Ci sò alcune correzioni di sistema di fugliale, alcuni kernels di rete, è alcune cose core di codice. È alcune aghjurnamenti d'autotest. Sortlog appiccicatu, nunda di veramente degne di nota (a cosa più eccitante a settimana passata era chì Andrew hà literalmente cuminciatu à aduprà git, chì farà a mo vita più faciule, ma chì ùn affetta micca u * codice *). Per piacè dà una ultima settimana di teste, cusì avemu una bella versione 5.18 solida.

Qualcosa di seriu avissi da succede per u 22 per May Linux 5.18 ùn ghjunghjerà micca, ma avemu da ricurdà chì Ubuntu ùn aghjurnà micca u kernel finu à ch'elli liberanu una nova versione di u sistema operatore, cusì quelli chì interessanu anu da aduprà strumenti cum'è Ubuntu Mainline Installer di Kernel.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.