Persunalizà u dimensione è apparenza di u cursore U topu hè qualcosa di basicu in ogni sistema upirativu, micca solu per adattà l'ambiente di travagliu à u nostru gustu è bisogni ma ancu per prublemi di accessibilità è usabilità.
Cambia a dimensione è u tema di u cursore hè qualcosa di estremamente simplice da fà in KDE, un compitu chì richiede solu un coppiu di clicks. Basta à apre KRunner è scrive "tema di cursore". U modulu di cuntrollu KDE si aprirà à persunalizà l'aspettu di u cursore. In questa finestra, ognunu di i temi chì avemu installatu prima saranu elencati. Ci serà forse numerose variazioni di u tema predefinitu, Oxygen White.
Per cambià u tema duvemu solu selezziunà quellu chì ci piace è poi accettà i cambiamenti.
Sopra a lista di i temi installati dispunibuli hè un zona di vista in antìcipu. Se piazzemu u cursore sopra à st'area cambierà per mostrarci cumu serà una volta sceltu.
A manu dritta pudemu definisce a dimensione di u cursore. E dimensioni dispunibuli dipenderanu da u tema stessu, alcuni ne averanu solu una è altri di più, ancu se generalmente anu almenu trè dimensioni diverse.
Ancu à u latu drittu sò i buttoni per installate un novu tema, sia da un schedariu lucale sia da u web attraversu u serviziu Uttenite Novità Calda. Indipendentemente da chì metudu adupremu per installà un tema, apparirà automaticamente in a lista di sinistra una volta chì l'avemu installatu.
Più infurmazione - Cumu disattivà u cursore elasticu in KDE
Un cummentariu, lasciate u vostru
Salutu, st'articulu hà dighjà un paru d'anni, ma hè un sughjettu chì aghju cercatu assai. Vuliu sapè s'ellu hè pussibule di fà listessa in GNOME, postu chì ùn possu truvà un modu per ingrandà u puntatore. RIGARDI .... !!!!!