Ghjorni fà vi parlavamu di e nutizie chì a prossima includerà Linux Mint 18 è vi avanzemu alcuni dettagli di Cinnamonu 3.0. In più di MATE, Cinnamon hè unu di l'urdinatori chì sta distribuzione basata in Ubuntu Linux hà sempre inclusa cum'è standard è chì gode di grande pupularità in stu sistema operativu. Dopu avè statu purtatu à numerose distribuzioni, u gustu di cannella attualmente hà una di e cumunità di sviluppu più attive cù u megliu sustegnu per i so utilizatori.
In questa occasione avemu vulsutu furnisce più infurmazioni nantu à e funziunalità chì sta nova edizione di u desktop darà è li darà l'importanza chì si merita dedicendu u so propiu articulu. Lasciate vi stà surpresu da u novu chì include stu fantasticu condimentu per u vostru desktop.
Cù l'arrivu di Linux Mint 18, a nova versione di u so desktop più famosu, Cinnamon, hè prevista, chì sta volta ghjunghje à a versione 3.0. Senza scurdassi di MATE, chì cun Cinnamon facenu parte di u gruppu di successori spirituali di Gnome2, entrambi l'ambienti, luntanu da esse ancurati in u passatu, Includenu nuove funzionalità in ogni edizione chì miglioranu a so funzionalità è l'apparenza.
In a prossima edizione di Ubuntu 18, chjamata "Sarah", Pudemu rinominà quelli dispositivi chì funzionanu cù a batteria attraversu u pannellu di configurazione di l'alimentazione, in u centru di cuntrollu di Cinnamon. Cù questu hè previstu curregge l'operazione di cuntrolli è cuntrolli wireless cum'è quelli di u PS4, chì sò stati numinati in u listessu modu in u sistema quandu sò stati cunnessi ad ellu (specificamente cum'è Tastiera Wireless, chì ùn hè ancu micca currettu).
U prublema hè natu da u fabricatore Sony, chì ùn furnisce micca informazioni nantu à u mudellu o venditore di i dispositivi. L'idea di sta funzione nasce da l'usu di Linux Mint in computer MacBook, induve a batteria di quellu dispositivu hè stata riferita da u sistema stessu in modu micca chjaru.
Altre novità cum'è a novu modulu di sonu, scrolling di u dittu per quelli dispositivi cun pannellu tattile o supportu miglioratu cù GTK Pudete cunsultà li in a nutizia precedente chì avemu ligatu à voi. Aspettemu di furnisce più dettagli da quì à a liberazione di Cinnamon 3.0.
Sianu the first to comment