Canonical hà publicatu una maghjina Ubuntu 18.04.1 per Microsoft Hyper-V

Ubuntu-in-Windows-10

U ghjornu di eri Canonical hà annunziatu a dispunibilità di e maghjine di u desktop Ubuntu ottimizate per Microsoft Hyper-V per l'utilizatori di Windows 10 Pro chì volenu pruvà l'ultimu sistema operativu Ubuntu in i so urdinatori.

Questu darà una sperienza ottima quandu esegue Ubuntu cum'è ospite in un host desktop chì esegue Windows 10 Pro. Da i dati in u Rapportu Ubuntu, sapemu chì parechje persone utilizanu Ubuntu cum'è una macchina virtuale, allora vulemu chì l'esperienza sia u più perfetta possibile.

Basatu nantu à l'ultima versione di Ubuntu 18.04.1 LTS (Bionic Beaver), a nova maghjina di Ubuntu Desktop hè avà dispunibule per l'installazione da a galleria Microsoft Hyper-V nantu à l'urdinatori Windows 10 Pro.

Vene cù un servitore xRDP preconfiguratu per a cumunicazione cù u protocolu Microsoft Remote Desktop Connection (RDP) per permette à l'utilizatori di Windows 10 Pro di sperimentà u cumpletu Ubuntu Desktop in esecuzione in Hyper-V cum'è una macchina virtuale.

Ubuntu 18.04.1 per Microsoft Hyper-V avà dispunibule

Microsoft hà travagliatu cù XRDP upstream per aghjunghje supportu per u so modu di sessione avanzatu, chì furnisce una integrazione stretta trà un host Windows è a macchina virtuale Ubuntu in esecuzione in Hyper-V.

U prossimu passu evidenti era di creà una maghjina di avvio Hyper-V di Ubuntu Desktop 18.04 LTS chì include XRDP preconfiguratu per prufittà di u modu di sessione avanzatu.

Altronde altre caratteristiche sò state migliurate, di i quali ponu esse evidenziati i seguenti:

  • Benefici di modalità di sessione avanzata
  • Migliorata integrazione di u clipboard
  • Redimensionamentu di u desktop dinamicu
  • Cartulari spartuti per facilità u trasferimentu di file host / guest
  • Migliorata sperienza di u mouse, muvendosi senza interruzzioni trà l'urdinatore host è l'ospite

Prima di a creazione di sta nova maghjina Will Cooke, Ubuntu Desktop Director di Canonical hà cummentatu cusì:

"I nostri amichi di Microsoft anu travagliatu cù XRDP upstream per aghjunghje supportu per u so modu di sessione avanzatu, chì furnisce una integrazione stretta trà un host Windows è a macchina virtuale Ubuntu chì funziona in Hyper-V. U prossimu passu evidenti era di creà un Hyper-Bootable. Ubuntu Desktop 18.04 LTS Image V cumpresu XRDP preconfiguratu per prufittà di a modalità di sessione avanzata «

Inoltre, sti miglioramenti permetteranu à l'utenti Hyper-V di aduprà hv_sock, un meccanisimu di cumunicazione basatu in flussu byte chì permette l'interconnessione à larghezza di banda alta trà i sistemi operativi host è guest. 

L'utilizatori chì volenu gestisce Ubuntu 18.04.1 LTS (Bionic Beaver) nantu à i so computer Windows 10 Pro ponu installà l'immagine Hyper-V da a Galleria Microsoft Hyper-V. 

Cume eseguisce Ubuntu 18.04.1 in Windows 10?

canonical-releases-ubuntu-18-04-1

Per questu Duvianu apre a Galleria Hyper-V è sceglie Ubuntu da a lista di i sistemi operativi.

Devenu tene contu di què sta funzione richiede Hyper-V.

Una volta chì principia, ièvi aiuterà per l'installazione di Ubuntu 18.04.1, cumpresu l'aghjuntu di u vostru contu d'utilizatore, locale è fuso orariu. 

Quandu a prima installazione hè finita, u Modu di Sessione Migliuratu serà automaticamente abilitatu è vi dumanderà di selezziunà a vostra risuluzione di schermu. 

Una volta sceltu, voi riceverà un prompt XRDP per accede, assicuratevi chì "Xorg" hè sceltu da u menù à scalu.

Avà devenu inserisce u nome d'utilizatore è a password chì avete creatu durante l'installazione è una sessione piena di Desktop Ubuntu cumincerà.

Oltre à gestisce Ubuntu in una macchina virtuale, pudete aduprà u Subsistema Windows per Linux. WSL hè una caratteristica di Windows 10 chì vi permette di gestisce strumenti di linea di cummanda nativi di Linux direttamente nantu à Windows.

WSL hè una caratteristica faciule da installà in Windows 10 è pò ancu gestisce Ubuntu, Suse, Debian, è altre distribuzioni. È se vulete custruisce a vostra propria distribuzione è aduprà quessa, pudete ancu.

Se vulete amparà un pocu di più nantu à Hyper-V, pudete verificà i ligami in questu post di blog di Microsoft. U ligame hè questu.

 


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.