Canonical recluta persone per una squadra chjamata "Ubuntu Gaming Experience", chì hà da scopu di migliurà l'esperienza di u ghjocu in Ubuntu.

Ubuntu Gaming Experience hà u scopu di migliurà u ghjocu in Ubuntu

Linux ùn hè mai statu a megliu piattaforma per ghjucà, è sinceramente pensu chì ùn serà mai. Cù una quota di mercatu cusì alta in e mani di Windows, ci sò pochi chì mettenu qualcosa veramente decentu per macOS, è ancu menu per Linux. Hè vera chì ci sò Steam è Proton, ma quandu si cessanu ciò chì appartene à cessà. Tuttavia, ci sò prughjetti per migliurà l'esperienza di ghjocu in Linux, è Canonical avà firma a ghjente per una squadra ch'elli chjamanu Esperienza di ghjocu Ubuntu.

Pocu pocu fà da u più ghjovanu cumpunente Canonical liberatu gamebuntu, chì ùn hè nunda più di un software preparatu per installà tuttu ciò chì hè necessariu per fà u ghjocu in Ubuntu megliu. Canonical hà dettu chì entrerà in questu cumplettamente quandu a versione Steam Snap hè surtita, è chì hè accadutu u mese passatu. Avà pare ch'elli anu da veramente cumincià à travaglià migliurà l'esperienza di ghjocu in Ubuntu, è pare chì nunda di questu hà da fà cù ciò chì u ghjovanu indianu hà fattu. O forse iè, forse li hà incuraghjitu à guadagnà impulsu.

Ubuntu Gaming Experience farà più faciule per ghjucà tituli megliu in Ubuntu

In a pagina induve ci parlanu di u prughjettu di u squadra Ubuntu Gaming Experience, leghjemu chì:

Offre una sperienza di ghjocu cumpleta va oltre a cumpatibilità; si tratta di maximizà a prestazione nantu à una larga gamma di hardware, assicurendu chì l'anti-cheat hè robusta è sicura, chì furnisce l'accessu à l'arnesi per a creazione di cuntenutu, a gestione di u driver è a superposizione HUD, è ancu di assicurà chì i cuntrolli di cuffie di ghjoculi, tastiere RGB è mouse di ghjoculi. sò cumplettamente cumpatibili è persunalizabili.

Mencionanu ancu Proton, Un pezzu impurtante in tuttu questu chì dà risultati cusì boni è da quale l'utilizatori di Steam Deck prufittà ancu. È ùn pudemu micca sapè cumu finisce tuttu questu, ma pudemu solu pensà chì e cose seranu megliu. In un futuru vicinu, u travagliu di sta squadra, Steam, è altri cum'è Saraswat, chì gestisce Gamebuntu, frà altri cose, farà l'esperienza di ghjocu in Linux assai megliu.

Di sicuru, o mi pari, utilizendu software chì ciò chì in realtà faci hè questu I ghjochi Windows sò cumpatibili cù Linux Ùn ci pò micca mette sopra à u sistema Microsoft per questi compiti, ma permetterà à parechji utilizatori di scurdà di Windows cumpletamente, almenu quelli chì ùn pensanu micca solu à ghjucà.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Paul Sanchez dijo

    Pensu chì a situazione in Linux in quantu à i ghjoculi hè megliu cà quella di macOS, anche se questu hè in gran parte dovutu à Proton and Wine, ci sò più tituli chì funzionanu in GNU/Linux...