L'accelerazione GPU serà predefinita in Ubuntu 17.10

Ubuntu 17.10

In u so ultimu raportu, Will Cooke di Canonical parla di i sforzi di a squadra Ubuntu Desktop per portà a riproduzione video accelerata di hardware in Ubuntu per difettu cù a prossima versione Ubuntu 17.10 (Artful Aardvark).

Sicondu Will Cooke, l'ughjettivu di a squadra oghje hè di truvà una suluzione chì permette di ripruduce i fugliali video aduprendu l'accelerazione hardware per difettu, cun focus nantu à e carte grafiche Intel. Un supportu per GPU Nvidia è AMD Radeon deve vene dopu grazia à u A nova infrastruttura di prova di Canonical.

"Avemu travagliatu cù tutti i nostri cuntatti in a catena per valutà a situazione è esse capace di riproduce video aduprendu l'accelerazione hardware per difettu. Avà a nostra intenzione hè di fà stu travagliu cù hardware graficu Intel, ma ci sò parechji prublemi cù Intel SDK è LibVA ", hà dichjaratu Will Cooke, Ubuntu Desktop Director di Canonical.

U prublema Intel SDK cù a biblioteca LibVA deve esse risoltu appena Intel travaglià nantu à una suluzione. Intantu, se site interessatu à seguità u travagliu chì hè attualmente fattu per attivà a riproduzione video accelerata da hardware in CPU Intel, duvete fighjà sta pagina.

Un prugramma di chjamata di prova serà presentatu prestu

In altre nutizie cunnesse, Canonical hà annunziatu chì svelerà prestu un prugramma di chjamata à prova per Ubuntu, induve invitate l'utilizatori à participà à qualchi picculi test rapidi ch'elli ponu eseguisce di modu regulare per furnisce à i sviluppatori risposte nantu à u travagliu fattu finora da a squadra Ubuntu Desktop per a prossima versione di u sistema operativu, Ubuntu 17.10.

Questu aiuterà i sviluppatori è Canonical à garantisce una qualità superiore per l'immagini Ubuntu Live in tuttu u ciclu di sviluppu, chì finirà u 19 d'ottobre 2017, quandu a versione finale di Ubuntu 17.10 (Artful Aardvark) apparirà.

 


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.