Chì sò l'AppImage è cumu installalli in Ubuntu?

AppImage

Cum'è parechji di voi a saperete In Ubuntu avemu parechji modi per installà u software in u sistema u metudu più cumunu hè da i repositori ufficiali cù l'aiutu di u centru software, un altru hè cù l'aiutu di Synaptic è un altru attraversu u terminal.

Se ùn usamu micca repositori pudemu installà l'applicazioni solu circhendu u pacchettu deb è installatelu cù u nostru manager preferitu, ma avemu ancu altri formati di pacchettu chì anu cuminciatu à diventà abbastanza populari.

Avemu Snap, Flatpak è AppImage, in quale in questu articulu parleremu un pocu di l'ultimu menzionatu.

Dapoi anni avemu avutu pacchetti DEB per distribuzioni Linux basate Debian / Ubuntu è RPM per distribuzioni Linux basate Fedora / SUSE.

Sta forma di distribuzione facilita l'installazione di u software à l'utilizatori di a distribuzione, ma ùn hè micca una opzione fattibile per u sviluppatore.

Dapoi u sviluppatore duverete creà un furmatu di pacchettu per ogni sistema di pacchettu di ogni distribuzione, risultatu in un grande travagliu.

Eccu induve vene u furmatu AppImage.

Cosa hè AppImage?

Parechji di voi vi puderete dumandà ciò chì hè una AppImage o avete digià scontru una applicazione in questu formatu.

U furmatu AppImage hà un grande vantaghju nantu à i furmati tradiziunali di pacchetti, postu chì hè universale.

Fondamentalmente hè cum'è se parlassi di un'applicazione portatile, postu chì u software funziona cù u schedariu AppImage senza eseguisce installazioni, o estrazione di file o qualcosa di più.

Benefici di aduprà AppImage

L'usu di u lugiziale per questu mezzu hà parechji vantaghji, trà i quali pudemu truvà:

  • Pò girà nantu à a maiò parte di e distribuzioni Linux moderne
  • Hè purtabile, pò esse gestitu in ogni locu, cumprese versioni Live
  • Ùn hè bisognu di installà è compilà software
  • Nisun bisognu di permessi di root di i file di u sistema ùn sò toccu
  • L'applicazioni sò in modu di sola lettura.

Cumu hè installatu AppImage in Ubuntu?

Ancu se u terminu installà ùn hè micca adattu per u formatu AppImage date e so caratteristiche, u software adupratu da stu furmatu pò esse integratu in u sistema cum'è s'ellu fussi una applicazione installata in questu creendu accurtatoghji in u menu di l'applicazione o in u desktop.

Questu facilita a gestione di u software postu chì ùn duvemu micca perde u tempu andendu in u locu induve l'applicazione hè guardata in questu furmatu per fà corre.

Per fà questu in Ubuntu, hè cunsigliatu di salvà u lugiziale in questu furmatu in un altru cartulare, postu chì generalmente quandu scaricemu una applicazione di stu tippu hè salvata in u cartulare di scaricamentu o in u nostru cartulare persunale.

In sostanza per aduprà u software in AppImage duvemu dà li permessi di esecuzione à u fugliale scaricatu, a pudemu fà in dui modi:

  1. U primu hè di cliccà secundariu annantu à u fugliale, andate à "Proprietà> in a tabulazione Permessi" è duvemu cuntrollà a casella chì dice "Permettenu l'esekzione di u fugliale cum'è un prugramma".
  2. U sicondu metudu hè attraversu u terminal, duvemu pusiziunamu nantu à u cartulare induve si trova u fugliale è eseguemu u cumandimu seguitu per dà li permessi di esecuzione:
chmod u + x <AppImage File>

Cume eseguisce i fugliali AppImage?

Avà cù i permessi d'esekuzione, Per apre una applicazione in questu furmatu duvemu solu duppià cliccà nantu à ella o da u terminal esegue u cumandamentu:

./aplicacion.AppImage

Una volta fattu questu po a prima volta ci serà dumandatu "Installa un schedariu di scrittore". Se selezziunate Iè, a vostra AppImage si integrerà cù u vostru sistema Linux cum'è una applicazione installata normale.

Questu ùn hè micca sempre, ancu se a maiò parte di l'applicazioni di solitu.

Una volta fattu questu, l'accessu direttu à questu serà integratu.

Cumu disinstallà una AppImage?

Per caccià u software in u format AppImage, basta à sguassà u fugliale è caccià l'accurtatoghju da u nostru sistema è basta.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

5 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Petru Quintu dijo

    Semplice, simplice Cum'è tuttu bè

  2.   Cristian dijo

    Ciao, aghju eseguitu una applicazione .appimage in ubuntu da u scaricamentu di u cartulare pensendu chì era dighjà installata. Aghju cuminciatu à cunfigurà. Si scopre chì l'applicazione hè un node di un vpn nantu à a catena di blocchi è ci hè vulsutu ore guasgi da a notte à a so carica è cunfigurazione. A mo dumanda hè cumu si pò fà una copia di salvezza senza avè da chjude l'applicazione. O s'ellu ci hè un modu per installallu mentre hè in esecuzione. Hè pussibule chì perdi tutti i dati se a putenza si spegne o i paràmetri restanu ???

  3.   edd dijo

    Interessante, qualsiasi «. AppImage », travaglia nantu à altri sistemi operativi,
    per esempiu vogliu aduprà una «.AppImage» in FEDORA
    ??

    1.    pablinux dijo

      Saria assai surpresu sì ùn l'avessi micca. Tutti i trè tippi di pacchetti (Flatpak è Snap) funzionanu nantu à qualsiasi sistema Linux. Se andate in siti web cum'è Krita, offre u so software in u so situ web prima nantu à AppImage per questa ragione.

      A salutazione.

  4.   Mario dijo

    Aghju scaricatu sta applicazione «CinGG-20210930-i386.AppImage» L'aghju datu l'autorizazione di esecuzione è quandu fate un doppiu clicu ùn succede nunda,
    Aghju Ubuntu 18.04 LTS installatu è u PC hà una struttura di 32-bit
    Descrizzione: Ubuntu 18.04.6 LTS
    Rilasciu: 18.04
    Nome in codice: bionic
    unisci a me -m
    i686
    Sapete alcuna ragione per chì Cinelerra GG ùn apre micca?