Chamilo LMS: una piattaforma di e-learning open source

Chamilo_LMS

Chamilo LMS hè una piattaforma di E-learning di software gratuitu, licenza sottu u GNU / GPLv3, gestione di l'apprendimentu faccia a faccia, semi-faccia a faccia o virtuale, sviluppatu cù u scopu di migliurà l'accessu à l'educazione è a cunniscenza à u mondu.

sustinutu da l'Associu Chamilo (associazione senza scopo di lucro), chì hà per scopu di prumove un software per l'educazione (è in particulare Chamilo), mantene un canale di cumunicazione chjaru è custruisce una rete di fornitori di servizii è di cuntributori à u software.

U prugettu Chamilo prova à assicurà a dispunibilità è a qualità di l'educazione à un costu riduttu attraversu a distribuzione gratuita è aperta di u so software, L'adattazione di a so interfaccia à i dispositivi di i paesi di u Terzu Mondu è a prestazione di un campus di e-learning di accessu gratuitu.

Utilizza PHP, jQuery è MariaDB è pò esse installatu cù Apache o nginx in GNU / Linux, macOS è Windows, è ancu cù IIS.

Chamilo hè attualmente u 4th MS Opensource più pupulare in u settore di l'istruzione superiore, alcuni portali diversi da Claroline nati sempre nove anni prima, cum'è publicatu in a copertura LMS ListEdTech.

À propositu di a nova versione di Chamilo

Ricentimenti a cumunità Chamilo hà annunziatu a liberazione di a nova versione di u so software: Chamilo LMS 1.11.8, cù più di 30 novità per migliurà a qualità è a dispunibilità di l'educazione per tutti.

Novità di Chamilo

  • Supportu GDPR: una seria di novità chì permettenu à l'istituzioni di rispettà i standard GDPR cù a so piattaforma.
  • Video à 360 °: Supportu Beta 360 ° è video di realtà virtuale (VR) in furmatu MP4, permettendu sperienze più immersive per i studienti.
  • Supportu LTI 1.1: Plugin per integrà strumenti LTI esterni in classi Chamilo.
  • Missaghji Audio: Aghjunghjite a registrazione audio à i messaghji interni (in rete suciale) per adattà megliu à u cumpurtamentu di e novi applicazioni email.
  • Sondaggi Mandatori: richiede à i studienti di cumplettà sondaggi prima ch'elli possinu piglià più corsi; include una pagina speciale "Dumande in Pendenza".
  • Strumentu di portafogliu: per corsu o glubale (attraversu e rete suciale), questu strumentu permette à i studienti di mustrà u so travagliu à a so classe o à tutti l'utilizatori di u portale.
  • Abilità è Tag - Permette di aghjunghje tag à abilità per una gestione più larga.
  • Vita Studientale - Una funzione beta per gestisce u monitoru di u benessere di i studienti in parallelu cù i so studii;
  • Abilità è Passi - Una funzione beta chì permette di associà cumpetenze cù elementi di corsu, micca solu per a validazione di u corsu.
  • Integrazione BBB HTML5: L'integrazione di videoconferenza BigBlueButton supporta avà BBB beta versione 2.0 cù u cliente HTML5.

chamilocampus

Questa versione minore rapprisenta più di 1,000 ore di analisi, sviluppu è cuncepimentu, aghjuntu à u prugettu di rigalu.

I travaglii sò dighjà iniziati nantu à Chamilo 2.0, chì integra Symfony 4 boostrap 4 webpack è parechje altre tecnulugie nove intornu à l'ambiente PHP.

Cume installà Chamilo in Ubuntu Server, Ubuntu 18.04 è derivati?

Chamilo hè fundamentalmente un LMS chì funziona cù:

  • Apache 2.2+
  • MySQL 5.6+ o MariaDB 5+
  • PHP 5.5+ (7.2 cunsigliatu per efficienza)

Cusì hè necessariu avè sti strumenti di open source installatu in u vostru sistema, ancu se pudete fà usu di LAMP per facilità l'installazione di sti prerequisiti.

Pudete verificà a publicazione chì aghju fattu qualchì tempu fà installendu questu.

In u casu particulare di quelli chì anu un servitore, un hosting o un spaziu in u web è chì utilizanu Cpanel, ponu truvà l'installatore in Scriptaculous.

Mentre in u casu di una installazione manuale, anu solu da scaricà u pacchettu da a prossima elevazione.

Avà Duvete scumpressallu è copiallu da u repertoriu Chamilo in u vostru repertoriu web Apache.

Questu pò esse "xampp \ htdocs \" o / var / www / html / chamilo (o / var / www / chamilo /) cum'è solu esempi, postu chì dipende da a situazione di u vostru cartulare radice per i vostri fugliali di u servitore.

Infine, da u navigatore anu da apre l'indirizzu Web http://localhost/chamilo/ se installatu lucalmente o http://www.tu-dominio-chamilo.com se installatu remotamente.

Seguitate u prucessu di installazione web.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Sally gloriana dijo

    Ben fattu a squadra Chamilo!
    Continuate u vostru travagliu.
    Questu LMS open source hè assai utile per mè è vi ringraziu per stu serviziu maravigliosu