U modu scuru di Chrome 74 funziona ancu in Ubuntu

Modu scuru in Chrome 74

Aieri publicemu un articulu induve l'avemu prevenutu di l'arrivu imminente di Chrome 74. Ci hè vulsutu assai tempu per ghjunghje, à tal puntu chì in Spagna hè ghjuntu ghjustu nanzu à a fine di a ghjurnata per a quale hè stata annunziata, ma hè digià dispunibule per tutti i sistemi suppurtati. Frà e novità incluse nova versione avemu un modu scuru chì, in teoria è dopu macOS, duvia solu ghjunghje à Windows. Ma a verità hè chì, cum'è pudete vede in l'imagine di l'intestazione, funziona ancu in Ubuntu, almenu aduprendu e versioni scure di Yaru è Adwaita.

Se devu esse cumpletamente onestu, ùn adupru micca Chrome in tuttu. Per questa ragione, ùn sò micca sicuru da quandu sta pussibilità hè stata dispunibile, ma oghje aghju lettu in ligna cumu forzà u modu scuru Da a versione Windows, sò ghjuntu in Ubuntu per pruvà se u listessu metudu hà travagliatu è aghju vistu chì si faci. Ciò chì accade hè chì mi sò arricurdatu chì avia dighjà attivatu un modu scuru, allora aghju rinviatu u fugliale .dekstop à u so statu originale è, da ciò chì pare, l'opzione hè attivata automaticamente senza avè da furzà nunda.

U modu scuru di Chrome 74 hè automaticu in Ubuntu

U modu per furzà u modu scuru in Windows hè accedendu à e pruprietà di u so scurciatoia è in l'opzione "Destinazione" aghjunghje, senza e virgulette, "-force-dark-mode". Ùn sò micca se hè un bug, ma a versione beta di Chrome 74 per Windows hà permessu di passà da u modu chjaru à u modu scuru è u navigatore hà cambiatu culore à tempu à u restu di u sistema operativu. In Ubuntu accade a listessa cosa, in parte: quandu cambiemu un tema scuru (verificatu in Yaru è Adwaita), l'intestazione cambia culore, ma per u restu di a finestra per cambià, chì hè cum'è pudete vede in l'immagine precedente , duvete chjode Chrome è riapre lu.

Cusì funziona, funziona. Ciò chì un servitore ùn sà hè se funziona da Chrome 74 cum'è in Windows 10, da Chrome 73 in listessu tempu cum'è in macOS o funziona da un bellu pezzu. Finiscu cù una dumanda per l'utilizatori di Chrome in Ubuntu è altre versioni Linux: Avete vistu a versione scura di Chrome prima di a liberazione d'eri?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.