Stu dopu meziornu l'avemu publicatu un articulu chì riporta nantu à a Problema APT chì furzerà i sviluppatori di Lubuntu à liberà a versione 16.04.6 di u so sistema upirativu. Pocu dopu avemu amparatu chì u prublema ùn hè micca solu prisente in a versione LXDE di u sistema upirativu sviluppatu da Canonical, ma piuttostu hè ancu in Ubuntu 16.04 Xenial Xerus è tutti i so sapori ufficiali. A) Iè infurmatu Lucasz Zemczak venneri scorsu in una lettera à l'utilizatori.
Zemczak dice chì hè un versione chì ùn era micca prevista, ma ùn ponu fà nunda altru perchè a sicurezza hè assai impurtante. A vulnerabilità hè dighjà stata riparata è anu decisu di ricustruisce tutte l'ISO chì puderianu esse influenzate. E nuove ISO sò dighjà dispunibuli per esse testate dapoi venneri 22 di ferraghju scorsu. Questa versione hè Ubuntu 16.04.6 RC è serà dispunibule da u 28 di ferraghju, u ghjornu chì perderà l'etichetta Release Candidate per diventà una versione ufficiale.
Ubuntu 16.04 include ancu a vulnerabilità APT
In a vostra nota. Zemczak a dice ùn ci hè bisognu di sapori per participà in a prova di a prossima versione, ma avemu digià amparatu chì i sviluppatori di Lubuntu anu da pruvà a prossima versione di u so sistema operativu. Anu da fà per u più perchè Lubuntu sustene sempre l'architettura i386 è volenu assicurassi chì tuttu funziona perfettamente prima di rilasciare a versione successiva. S'ellu ùn hè micca pruvatu, cunsiglianu, ùn puderebbenu liberà Lubuntu 16.04.6 per urdinatori 32bit.
Ubuntu 16.04 hè statu liberatu in aprile 2016 è hè una versione LTS, chì significa questu serà sustenutu finu à aprile 2021. Precisamente, Xenial Xerus hè stata a prima versione chì includia cumpatibilità cù i pacchetti Snap, cusì pudemu dì chì a riparazione di una cosa hà rottu l'altra. In ogni casu, u prublema serà cumpletamente risoltu ghjovi prossimu.
Un cummentariu, lasciate u vostru
L'aspettu, ma per avà tuttu funziona cum'è da u ghjornu chì l'aghju installatu più di 2 anni fà, è cuntendu ...