Cum'è cù parechje utilità oghje, hè pussibule cifrà tuttu u nostru discu duru da u mumentu chì eseguemu a so installazione. I motivi di questu ponu esse diversi, da prutegge a nostra privacy à assicurà chì ùn ci sia micca interferenza cù u nostru sistema.
In u prossimu tutoriale vi mostreremu cumu criptà i dati nantu à u vostru discu duru aduprendu una maghjina di sistema minima da u sistema di installazione Ubuntu. Un metudu simplice per assicurà e vostre informazioni da sguardi strani.
In primu locu duveremu uttene un imaghjini sistema minimu d'installazione Ubuntu, a versione di stallazione di rete cunnisciuta o NetInstall. Stu metudu di installazione hà parechji fattori assai positivi chì a rendenu raccomandabile paragunata à l'altri, cume chì, in primu locu, l'imagine hè assai leggera (pesa appena 50 MB) è hè scaricata rapidamente per chì pudemu avviare a nostra procedura in pochi minuti; ancu, ùn duverete micca scaricà più di quelli pacchetti chì avete daveru bisognu in u vostru sistema, allora u tempu è u spaziu necessariu seranu ghjustu è necessariu per a vostra squadra; è infine, quandu i pacchetti sò scaricati in diretta, averete sempre l'ultima versione di ognunu.
Una volta chì l'immagine hè scaricata, avemu da principià nantu à i nostri urdinatori è cumincià cù i passi iniziali di cunfigurazione: sceglite a lingua è selezziunate a dispusizione di a nostra tastiera.
U sistema hà da eseguisce a rilevazione di hardware è, cume simu in l'installazione di a rete, pruverà à cunfigurà automaticamente i dispositivi di rete di u nostru urdinatore. Dopu selezziuneremu u specchiu di pacchetti.
Dopu moduli addiziunali seranu caricati necessariu per continuà cù u prucessu di installazione. Configureremu u nostru nome d'utilizatore è password.
U sistema ci avverrà chì cifrà u nostru cartulare casa furnisce a privacy à i nostri dati ancu se l'equipaggiu hè arrubatu, postu chì deve muntà sta unità ogni volta chì ci cunnettemu in l'urdinatore è a smuntemu quandu surtemu. Dopu, selezziuneremu dopu u fusu orariu di u nostru paese.
Allora, avemu da sceglie un partizionamentu di u discu guidatu. Arricurdatevi chì ùn hè micca pussibule stabilisce un doppiu avviu di l'urdinatore è a crittografia cumpleta di u discu.
Inserite a chjave di crittografia (Una password forte hè più longa di 20 caratteri). Verificate chì u schema di partizionamentu sia quellu chì ti piace è continuate.
Hè ricumandatu selezziunate per avè l'aghjurnamenti di securità installati automaticamente. Cusì principia l'installazione di u sistema induve circa 1500 pacchetti seranu scaricati, secondu u software chì avemu sceltu è u tippu di desktop chì sceglemu.
Una volta chì l'installazione hè finita, a nostra unità serà cifrata è prutetta da qualsiasi assemblea fora di u nostru utilizatore.
Sianu the first to comment