ClamAV 0.104.0 arriva annunziendu versioni LTS, clamd è freshclam per Windows è ancu di più

l I sviluppatori di Cisco anu annunziatu a liberazione di a nova versione significativa di a suite antivirus gratuita ClamAV 0.104.0 cun ch'elli anu ancu annunziatu u principiu di versione di ClamAV cun supportu à longu andà (LTS), chì a manutenzione serà furnita per trè anni da a data di pubblicazione di u primu rilasciu.

A prima filiale di LTS serà ClamAV 0.103, Aggiornamenti cù eliminazione di vulnerabilità critiche è prublemi per i quali saranu rilasciati finu à u 2023.

Aghjurnamenti per e filiali regulare micca classificatu cum'è LTS seranu publicati per almenu altri 4 mesi dopu a publicazione di a prima versione di a prossima filiale (Per esempiu, l'aghjurnamenti per u ramu ClamAV 0.104.x seranu liberati per un'altra 4 mesi dopu a liberazione ClamAV 0.105.0).

A capacità di scaricà a basa di dati di firma per e versioni non LTS serà ancu furnita per almenu altri 4 mesi dopu a liberazione di a prossima versione.

Per a parte di e novità specifiche di ClamAV 0.104.0 spicca la furmazione di pacchetti d'installazione ufficiali chì permettenu l'aghjurnamentu senza ricustruisce da u codice surghjente è senza aspittà chì i pacchetti apparsu in e distribuzioni.

Un altru cambiamentu chì si distingue in l'annunziu di sta nova versione hè u passà à aduprà u sistema di creazione CMake, chì hè avà necessariu per compilà ClamAV cum'è supportu per l'Autotools è Visual Studio i sistemi di custru hè statu discontinuatu.

Troppu Eliminati cumpunenti LLVM integrati in favore di l'usu di biblioteche LLVM esternu esistenti, dapoi un interprete bytecode non JIT hè adupratu in runtime per difettu per elaborà e firme incrustate in codice bytecode.

I prucessi di clamd è freshclam sò avà dispunibuli ancu cum'è servizii Windows. Per installà sti servizii, l'opzione "–install-service" hè furnita è pudete aduprà u cumandimu standard "net start [name]" per cumincià.

Inoltre una nova opzione di scansione hè stata aghjunta per prevene nantu à u trasferimentu di fugliali grafichi corruzzione, attraversu a quale ponu pudè pruvà à sfruttà e vulnerabilità in e biblioteche grafiche. A validazione di furmatu hè implementata per i fugliali JPEG, TIFF, PNG è GIF, è hè attivata per mezu di l'impostazione AlertBrokenMedia in clamd.conf.

Pudemu ancu truvà què novi tippi aghjustati CL_TYPE_TIFF è CL_TYPE_JPEG per mantene a cunsistenza cù a definizione di u fugliale GIF è PNG. I tippi BMP è JPEG 2000 sò sempre definiti cum'è CL_TYPE_GRAPHICS perchè ùn supportanu micca l'analisi di furmati.

  • ClamScan hà aghjuntu un indicatore visuale di u prugressu di a carica di firma è di a creazione di u mutore eseguita prima di a scansione.
  • Funzionalità simile hè ancu dispunibile in VirusEvent via e variabili d'ambiente $ CLAM_VIRUSEVENT_FILENAME è $ CLAM_VIRUSEVENT_VIRUSNAME.
  • Migliurà u travagliu di u modulu di scumpressione di script AutoIt.
  • Supportu aghjuntu per l'estrazione di immagini da i file * .xls (Excel OLE2).
  • Fornita a capacità di scaricà hash Authenticode basatu annantu à l'algoritmu SHA256 in forma di file * .cat (adupratu per verificà i fugliali eseguibili Windows certificati cù una firma digitale).

Finalmente per quelli chì sò interessati à sapè ne di più À propositu di sta nova versione currettiva, pudete verificà i dettagli In u ligame seguente.

Cumu installà ClamAV 0.104.0 in Ubuntu è derivati?

Per quelli chì sò interessati à pudè installà questu antivirus nantu à u so sistema, ponu fà lu in un modu abbastanza semplice è hè ClamAV si trova in i repositori di a maiò parte di e distribuzioni Linux.

In u casu di Ubuntu è di i so derivati, l'utilizatori di questi ponu installallu da u terminal o da u centru di u sistema di u sistema. Se sceglite di installà cù u Centru Software, basta à circà "ClamAV" è duvete vede l'antivirus è l'opzione di installallu.

Avà, per quelli chì scelenu l'opzione di pudè installà da u terminal ùn devenu apre una solu nantu à u so sistema (pudete fà cù l'accurtatoghju Ctrl + Alt + T) è in questu solu devenu scrive u cumandimu seguitu:

sudo apt-get install clamav

È prontu cun ellu, averanu dighjà stallatu stu antivirus nant'à u so sistema. Avà cum'è in tutti l'antivirus, ClamAV hà ancu a so basa di dati chì scarica è piglia per fà paragoni in un schedariu "definizione". Stu schedariu hè un elencu chì informa u scanner nantu à l'articuli dubbiosi.

Ogni tantu hè impurtante di pudè aghjurnà stu schedariu, Chì pudemu aghjurnà da u terminal, per fà questu solu eseguite:

sudo freshclam

Uninstall ClamAV

Se per qualchì ragione vulete eliminà stu antivirus da u vostru sistema, basta à scrive u seguitu in un terminal:

sudo apt remove --purge clamav

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.