Cosa da fà dopu l'installazione di Ubuntu 14.04 Trusty Tahr? (Parte II)

appindicatore di u calendariu

Ubuntu hè assai bonu è assai cumpletu, è ogni nova versione hè più vicina à l'ideale iniziale di Mark Shuttleworth per offre ci un sistema upirativu universale, ma ùn hè micca per quessa chì vene per difettu cù tuttu ciò chì avemu bisognu. Soprattuttu chì i bisogni di l'utilizatori sò assai variati è allora hè impussibile di suddisfà à tutti appena u sistema hè stallatu, ma questu ùn hè micca un prublema sapendu a grande flessibilità chì Linux in generale è Ubuntu in particulare ci offre.

Qualchì ora fà avemu vistu un post a prima cosa chì pudemu fà dopu l'installazione di Ubuntu 14.04 E postu chì questu hè qualcosa chì dipende da l'usu chì avemu da dà à i nostri computer, avemu vulsutu mette in opera un secondu postu in u quale cumplementemu ciò chì hè offertu, affinchì l'utenti possanu piglià tutte queste informazioni è decidere ciò chì vanu. da installà in e so squadre.

Per principià, vulemu parlà AppIndicatori, una tecnulugia messa in opera da Ubuntu per un bellu pezzu è chì funziona cum'è applets in a sezione di notificazioni, chì offrenu una funzionalità addizionale chì hè assai utile è cumpleta per, frà altre cose, cunnosce u statutu di e nostre cunnessione di rete, alzà è abbassà u vulume (in più di accede à i paràmetri di u sonu o à i lettori di musica), o vede u statu di a nostra Trasmissione download. Ma ci hè assai di più è avà vulemu mustrà alcune di e pussibilità addiziunali chì avemu per sta sezione di a barra di u sistema, allora fighjemu alcune di queste opzioni.

Indicatore di u Calendariu: questu AppIndicator per u calendariu informaticu hè statu sviluppatu da u prolificu Atareao (da www.atareao.es) è ci offre sustegnu per Google Calendar è accede à i prossimi 10 eventi chì avemu in questu, tuttu da u menu Ubuntu. Ma dinò, è postu chì avemu da pudè sincronizà u nostru calendariu lucale cù u calendariu in linea di a cumpagnia Mountain View, pudemu ancu vede l'eventi chì avemu quì quandu clicchemu nantu à l'opzione di vista ampliata. È u megliu hè chì non solu pudemu vede eventi ma pudemu ancu aghjunghje novi eventi o edità quelli esistenti.

Per aghjunghje Indicatore Calendario in Ubuntu 14.04

sudo add-apt-repository ppa: atareao / atareao

sudo apt-get update

sudo apt-get install calendar-indicator

Qualchissia pò lascià fora un bon indicatore di u u tempu? Hè vera chì sò più utili per traspurtà nant'à u telefuninu o a tableta, ma nantu à l'urdinatore hè ancu assai bè d'avè li à a manu, dunque vulemu parlà di un AppIndicator assai bonu chjamatu U mo Indicatore Meteorologicu, sviluppatu ancu da l'amicu Atareao. Ciò chì face hè assai simplice è chjaru: ci offre un pocu di infurmazione meteo attuale da u pannellu Unity, cù a pussibilità di uttene infurmazioni addiziunali di 5 ghjorni cliccendu à diritta.

Per installà u mo Indicatore Meteorologicu in Ubuntu 14.04 Trusty Tahr:

sudo add-apt-repository ppa: atareao / atareao

sudo apt-get update

sudo apt-get install my-weather-indicator

Nè pudemu ignurà i benefici chì un strumentu ci offre selezziunate diversi livelli di frequenza di CPU, qualcosa chì in u casu di l'urdinatori portatili ci permette di risparmià assai batterie. Avemu una assai bona alternativa quì, chjamata Indicatore Cpufreq, equivalente à l'anzianu applet di frequenza di CPU GNOME, chì ci permette di cambià a frequenza di funziunamentu di u nostru processatore in tempu reale.

appindicatore cpufreq

Per installà Cpufreq Indicator in Ubuntu 14.04 Trusty Tahr:

sudo apt-get install indicator-cpufreq

Un altru AppIndicator assai utile hè unu chjamatu variità, veramente assai cumpletu è putente postu chì ci permette cambia automaticamente u wallpaper di u nostru desktop, è a cosa bona hè chì ottiene l'imaghjini da repositarii di alta qualità cù i quali pudemu sempre avè sfondi novi chì cambieranu à l'intervalli chì specificemu, è ancu avè a pussibilità di cambià manualmente da l'AppIndicator o da marcate quelli chì ci piacenu di più cum'è 'Preferiti' per accede à elli dopu sè vulemu.

appindicatore di varietà

Per installà Varietà in Ubuntu 14.04 Trusty Tahr:

sudo add-apt-repository ppa: peterlevi / ppa

sudo apt-get update

sudo apt-get install varietà

Cumu pudemu vede, l'AppIndicatori ùn sò micca solu assai semplici da installà, ancu quandu i so PPA ùn sò micca dispunibili per difettu in u sistema, ma allora offrenu una grande funzionalità rapidamente da a sezione di notificazioni Ubuntu.

Più infurmazione - Cosa da fà dopu l'installazione di Ubuntu 14.04?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

7 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   karel dijo

    Grazie, assai di questu ùn a sapia micca.

    1.    Willy klew dijo

      Salutu Karel, sò cuntentu chì sta infurmazione sia stata utile per voi

      Grazie!

  2.   Juan Antonio Garcia Juarez dijo

    Salutu cumu stai, aghju una dumanda, in l'ultimu passu ùn hè micca sudo apt-get update? invece di aghjurnà?

    1.    Willy klew dijo

      Salute Juan Antonio, grazie per u vostru cummentariu.
      Hè efficace sudo apt-get update, invece di aghjurnà. E duie parolle sò assai simili è mi hè accaduta quandu aghju verificatu. Grazie!

  3.   locumanu dijo

    Salutu, qualchì modu per furzà u vinu à corre in modu di schermu pienu, aghju 1pc 2 laptop cù ubuntu installatu, nantu à u pc u vinu hè perfettu ma nant'à l'urdinatori ùn apre micca un ghjocu in pienu schermu, es: a mo risoluzione hè 1366 × 768 è mi permette solu finu à 1024 × 600 chì face chì u schermu ùn si stende.
    aghjurnamentu: ubuntu 14.04 32 bit 4gb ram

    1.    locumanu dijo

      Dopu andatu in stregoneria è datu à u mo laptop alcuni rami cù erbe cinesi, aghju aghjurnatu à Ubuntu 16.04 xenial, versione 64 bit, aghju creatu un prefissu 32 bit è u dannatu prublema hè statu risoltu, aghju dighjà trovu u modu desideratu di ghjucà nantu à u schermu cumpletu; ancu se sò cuscente chì ci sò ancu assai utilizatori Ubuntu cù a petra fora è chì parenu l'infernu per fà ciò chì per furtuna aghju fattu.
      Bona ghjurnata. (: à)

  4.   Jaime Acebal dijo

    Salute Willy Klew. Mi piacerebbe chì mettite qualchì bona idea per installà KODI, è qualchì ADDONS per renderla u più pratica pussibule in Spagna.
    Ùn aghju micca un Smart TV, ma aghju un PC Zotac (un pocu vechju), chì vogliu mette nantu à u «TV»