Cosa da fà se SMPlayer smette di ghjucà i video di YouTube

SMPlayer nantu à Xubuntu 13.04

Propriu à VLC, SMPlayer hè unu di i mo ghjucadori preferiti. L'aghju sempre adupratu à fiancu smtube per guardà video di YouTube senza avè da apre u navigatore; sfurtunatamente in l'ultimi ghjorni a riproduzione di certi video hà smessu di travaglià, in particulare i clip musicali.

Apparentemente YouTube hà fattu cambiamenti costanti in e firme di i video, qualcosa chì hà influenzatu micca solu SMPlayer, ma parechje altre applicazioni chì permettenu di vede o scaricà video da u popular situ di cuntenutu multimedia.

A bona nutizia hè chì Ricardo Villalba, sviluppatore principale di SMPlayer, hà trovu una suluzione à u prublema è l'ultime versione di sviluppu di u lettore hè capace micca solu di ghjucà i video senza alcunu prublema, ma ancu di codice d'aghjurnamentu currisponde à e firme YouTube ogni volta chì u situ Google decide di cambialle. Qualcosa ch'ellu hà intrutu ultimamente.

Per installà a versione di sviluppu di SMPlayer in Ubuntu 13.04 basta à scaricà u so pacchettu DEB ufficiale, in più di quellu di SMTube:

wget -c http://sourceforge.net/projects/smplayer/files/Unstable/ubuntu/smplayer_0.8.5-SVN-r5575_i386.deb/download -O smplayer32.deb && wget -c http://sourceforge.net/projects/smplayer/files/Unstable/ubuntu/smtube_1.7-SVN-r5575_i386.deb/download -O smtube32.deb

È stallalli:

sudo dpkg -i smplayer32.deb && sudo dpkg -i smtube32.deb

È se a nostra macchina hè pistìcciuli 64:

wget -c http://sourceforge.net/projects/smplayer/files/Unstable/ubuntu/smplayer_0.8.5-SVN-r5597_amd64.deb/download -O smplayer64.deb && wget -c http://sourceforge.net/projects/smplayer/files/Unstable/ubuntu/smtube_1.7-SVN-r5597_amd64.deb/download -O smtube64.deb

Seguitatu da:

sudo dpkg -i smplayer64.deb && sudo dpkg -i smtube64.deb

In casu di prublemi di dipendenza, basta à lancià:

sudo apt-get -f install

Ci hè da nutà chì hè una versione di sviluppu chì puderia esse instabile in quali cundizioni, ancu se in i mo testi si hè purtatu abbastanza bè. U pacchetti sò aggiornati spessu, dunque vale a pena di tene un ochju nantu à i novi installatori chì sò publicati.

Più infurmazione - Cumu integrà l'apparenza di SMPlayer in KDE, Stallà l'ultima versione di SMPlayer in Ubuntu 13.04


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.