CPU Power Manager, cuntrolla è gestisce a frequenza di CPU

circa gestore di putenza cpu

In u prossimu articulu emu da piglià un ochju à CPU Power Manager. Sì site un utilizatore di laptop, probabilmente sapete dighjà chì gestione di l'alimentazione in Gnu / Linux ùn hè micca bonu cum'è in altri sistemi operativi. Mentre ci sò strumenti cum'è TLP è powertop per aiutà à riduce u cunsumu d'energia, a durazione totale di a batteria ùn hè di solitu tantu longa cum'è quella di Windows o Mac OS.

In questu post, videremu un altru modu per riduce u cunsumu d'energia. Si tratta di limità a frequenza di u CPU, di calà e so prestazioni. Mentre questu hè qualcosa chì hè sempre statu fattibile, generalmente richiede cumandi terminali cumplessi. Fortunatamente, ci hè una estensione per GNOME chì pò aiutà cunfigurà è gestisce più facilmente a frequenza di CPU. CPU Power Manager utilizza u regulatore di scala di frequenza intel_pstate (cumpatibile cù guasi tutti i CPU Intel) per cuntrullà è gestisce a frequenza di CPU da u vostru desktop GNOME.

Un'altra bona ragione per aduprà sta estensione hè riduce u riscaldamentu di l'attrezzatura. Limità di a frequenza di u vostru CPU "puderia" abbassà a temperatura. Diminuirà ancu l'usura di u CPU è di l'altri cumpunenti.

Caratteristiche generali di CPU Power Manager

  • Puderemu vede u frequenza attuale di CPU. Ovviamente, pudemu aduprà sta finestra per vede quantu spessu u CPU hè in esecuzione.
  • Piazzà u frequenza massima è minima. Puderemu stabilisce limiti massimi è minimi di frequenza in termini di percentuale. Una volta chì questi limiti sò stabiliti, a CPU opererà solu in queste gamme.
  • Attivà è disattivà Turbo boost. A maiò parte di i CPU Intel anu a funzione 'Turbo Boost'. Attraversu questu, i nuclei di CPU sò aumentati al di là di a frequenza massima normale chì cerca prestazioni supplementari. Mentre questu pò rende u sistema più efficiente, hè ancu aumenta assai u cunsumu d'energia. Dunque, se ci vole à fà qualcosa intensivamente, hè bonu di pudè disattivà Turbo Boost è risparmià energia.
  • Puderemu creà profili cù una frequenza massima è minima. Quessi ponu esse facilmente attivati ​​o disattivati, invece di toccà i valori.

Installazione di CPU Power Manager

Siccomu hè una estensione, a prima cosa chì duveremu fà hè andate à u pagina di estensione è da quì aghjunghje l'estensione à u vostru sistema.

Gnome Extensions pagina gestore di alimentazione CPU

Una volta chì l'estensione hè stata installata, ci sarà mostratu un icona di CPU à u latu dirittu di a barra superiore di Gnome. Cliccate nantu à l'icona per stallà l'estensione:

pruvendu l'installazione cpu power manager

Se cliccemu nantu à 'Installazione di Attemp', u sistema ci dumanderà a password. L'estensione hà bisognu privileggi di amministratore per cuntrullà a frequenza di CPU. Questu hè l'aspettu di u messagiu chì videremu:

password necessaria cpu power manager

Una volta inserita a password, basta à cliccà nantu à 'Autentificà'. Cum'è una ultima azzione, a archiviu di pulitica chjamatu mko.cpupower.setcpufreq.policy. Questu serà piazzatu in u repertoriu / usr / share / polkit-1 / actions. Questu finisce l'installazione.

aghjuntu file polkit cpu power manager

Dopu l'installazione hè cumpleta, se cliccate nantu à l'icona CPU, situatu in l'angulu superiore drittu, videremu qualcosa cum'è seguente:

Opzioni di menu di cpu power manager

preferenze

Averemu a pussibilità di persunalizà l'estensione attraversu l'opzione «Preferenze":

opzioni generali di cpu power manager

Cumu pudete vede in a screenshot precedente, pudemu stabilisce s'ellu mostrerà a frequenza di u CPU è s'ellu si mostrerà in Mhz o Ghz.

Avemu dinò l'opzione di mudificà, creà o sguassà i profili:

profili cpu power manager

Truvaremu a pussibilità di stabilisce frequenze massime, minime è turbo boost per ogni prufilu.

Cum'è aghju scrittu e linee sopra, a gestione di l'energia in Gnu / Linux ùn hè di solitu micca u megliu. Parechji utilizatori cercanu sempre un modu per pigliate qualchì minutu in più fora di a batteria di u vostru laptop. Se vi truvate in quellu gruppu, ùn perde nunda fendu un ochju à st'estensione. Questu hè un metudu pocu convenzionale di risparmià energia, ma funziona abbastanza bè.

Quale vole cunnosce più nantu à sta estensione, pudete verificà u codice in u vostru Pagina GitHub.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.