Crea un GIF animatu da un video in Linux hè un compitu estremamente simplice. Per questu avemu bisognu di dui strumenti chì sò abbastanza populari in u mondu Linux: GIMP è OpenShot.
Cumincieremu installendu i dui prugrammi sè ùn l'avemu micca dighjà installati in u nostru urdinatore. E duie applicazioni sò in i repositori ufficiali di Ubuntu è a famiglia, allora basta à apre una cunsula è scrive u cumandamentu:
sudo apt-get install gimp openshot
O vai à u vostru gestore di pacchetti preferitu è installate manualmente.
Per creà u nostru GIF apremu prima in OpenShot u video da quale avemu da estrarre. Selezziunemu u pezzu chì vulemu, tagliemu è spurtemu cum'è una successione di maghjine.
Avà apremu u fugliale creatu in OpenShot cù GIMP. Assicuratevi di aprirla cum'è strati; per questu andate à Archiviu è dopu à l'opzione Apertu cum'è strati.
Una volta apertu, basta à salvà u fugliale in furmatu GIF (File → Salvà Cum'è).
Selezziunemu l'opzione di Salvà cum'è animazione.
In l'ultimu passu selezziunate l'opzioni di a vostra preferenza. Se ùn site micca sicuru chì pudete abbandunà tuttu cù i so valori predeterminati.
Prontu, pudete avà sparte u vostru GIF cù u mondu. Ci hè da nutà chì, cum'è tuttu in Linux, questu hè solu un modu per creà GIF animati da Video. Discuteremu altri metudi dopu.
Più infurmazione - Ubuntu 12.04.1 liberatu, Twitter s'unisce à a Fundazione Linux, Integra l'aspettu è a sensazione di Firefox in Kubuntu
Surghjente - Kuyne
3 cumenti, lasciate i toi
grazie à ghjente cum'è tè.
face a nostra sperienza Linux megliu, è porta sta distro più luntanu
mantene cusì campione
Cumu salvà una successione di immagini in Open Shot? Vecu solu l'opzione di esportà ma ùn ci hè nimu chì dice chì hè cum'è a successione di immagini. Aiutu
Excellent cuntribuzione!
Ti ringraziu assai per sparte.