Crea una cunnessione VPN in KDE usu OpenVPN hè un travagliu abbastanza sèmplice grazia à KNetworkManager. In questu post creemu graficamente una cunnessione VPN aduprendu u metudu di cunnessione di password. Per creà a cunnessione averemu solu bisognu di u certificatu furnitu da u nostru fornitore, è di u nostru nome d'utilizatore è password.
Avemu da cumincià clicchendu nantu à l'icona di rete in a bandiera di u sistema, è dopu nantu à l'opzione Gestite e cunnessioni.
In a sezione Cunnessioni in rete selezziunemu a tabulazione Cunnessioni VPN. A manu dritta appare l'opzione Aghjunghje una nova cunnessione, selezziunemu OpenVPN in u menù a discesa.
In a nova finestra inseremu i seguenti dati:
- Porta: Indirizzu di u nostru fornitore
- Tipu di cunnessione: Selezziunemu codice
- Fichier CA: Quì duveremu navigà versu u certificatu
- Username: Inserimu u nostru username
- Password: Inserimu a nostra password
Se vulete, pudemu dì à KNetworkManager di ricurdà a nostra password, in questu modu ùn duveremu micca entrà ogni volta chì stabiliscemu a cunnessione.
Dopu anderemu à a tabulazione Impostazioni opzionali è selezziuneremu l'opzione Aduprate cumpressione LZO. Lasciemu u restu cù i so valori predefiniti, à menu chì u nostru fornitore richiede qualchì altra opzione speciale per travaglià. Accettemu i cambiamenti.
Puderete avà vede a nova cunnessione in a lista di e cunnessioni VPN. Applichemu i cambiamenti è accettemu di chjude u Modulu di cuntrollu.
Cliccate dinò l'icona di rete è a nova cunnessione hè pronta à aduprà. Sceglialu è, se tuttu hè andatu bè, l'icona di rete avarà avà una serratura indicendu chì a cunnessione VPN hè stata stabilita. Pudete verificà a vostra IP in ogni pagina chì furnisce questu strumentu per verificà chì navigate in u VPN.
Più infurmazione - Miniature video in Delfinu, KDE SC 4.10 vene u 23 di ghjennaghju di u 2013
Sianu the first to comment