Puppy Linux, ideale per l'urdinatori cù poche risorse

Puppy Linux

A distribuzione Linux chì vogliu presentà quì sottu hè ideale per vechji urdinatori o machini cù poche risorse.

Puppy Linux, ùn hà micca bisognu di parechje specificazioni per funziunà currettamente nantu à qualsiasi PC, ùn importa quanti anni, pò ancu esse installatu direttamente à un USB è corre lu direttamente da ellu, postu chì u prugressu serà salvatu per a nova sessione chì partemu da ellu.

Per stallà Puppy Linux Avemu averemu listesse opzioni cum'è cù qualsiasi distribuzione Linux, ma ancu u fattu di pudè installallu nantu à qualsiasi dispositivu USB esternu, ci dà ancu l'opzione di installallu in urdinatori chì ùn anu micca un discu duru.

Puppy Linux

Con Puppy Linux averemu tuttu u vostru bisognu per travaglià cun qualsiasi PC scaricendu ci unu grande, di pocu di più cà 100Mb.

Frà i so prugrammi preinstallati pudemu avè un prucessore di testi, navigatore Internet, suite uffiziale cumpleta, lettore media,(Imagine audio è video).

I rekwiżiti minimi

Per installà sta distribuzione Linux è ripiglià vita à l'urdinatori obsoleti, averemu solu bisognu à avè un processatore Pentium 166MMX o più altu, sia intel o AMD è averemu solu bisognu di un muntone di 128Mb.

Per creà un CD bootablee, o un ricordu USB bootable, basta à fà seguitate i passi in stu tutoriale, è una volta chì u CD o DVD hè statu brusgiatu, avviate l'urdinatore da u mezzu chjamatu.

Con Puppy Linux puderete realizà e principali attività di ogni ghjornu è sarete ricuperà da l'oblit quellu vechju urdinatore chì avete un pocu anticu.

Puppy Linux

Una distro ideale per entre in u mondu LinuxPer via di a so simplicità è di a so facilità di manipulazione, sò ideali per i novi utilizatori in stu mondu, eiu stessu aghju un vechju urdinatore recuperatu grazia à sta distruzzione sensazionale, è hè quellu chì aghju lasciatu aduprà u mo picculu, chì per via principia à duminà pocu à pocu.

Più infurmazione - Cumu creà Live CD da una distro Linux cù Unetbooting

Scaricà - Puppy Linux


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

5 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   quartiere dijo

    Salutu, sò novu in Linux, aghju un vechju pc cun 2 gb di ram. Pruvava linux di cucciolo da un pendrive è mi piace assai. Ti vulia dumandà se pudete installà a scatula virtuale per avè un xp dentru, postu chì aghju qualchì prugramma chì funziona sottu Windows, è sì chì ùn rende micca assai lentu. Grazie.

    1.    Francescu Ruiz dijo

      Se u vostru PC hà 2 GB di Ram pudete installà una distro più cumpleta cum'è Ubuntu, Linux Mint, Debian, Fedora OpenSuse, Mandriva Etc, Etc.
      È in quantu à i prugrammi Windows in Linux, vi ricumandemu di installà Wine è puderete gestisce parechji di i vostri prugrammi Windows in Linux senza nisun prublema.

  2.   Valentin dijo

    Salutu, passu per cuntribuisce:
    Wine ùn corre micca tutti i prugrammi di Windows: Quandu si tratta di prugrammi chì interagiscenu cù dispositivi esterni (periferichi) Wine ùn funziona micca assai bè è questu hè dovutu à u cunflittu cù i driver. Ghjochi pesanti, cumplessi, quelli chì richiedenu installazione ùn funzionanu micca in Wine

    *** Se vulete avè tramindui, perchè ùn partizionate micca u vostru discu. Aghju un SATA 300Gb: Windows7 (25Gb); Spaziu riservatu à Win10 (40GB); è u restu per u mo telefuninu è spettaculi musicali, ritratti, ecc. In totale ci sò 3 partizioni

    Nantu à un discu IDE da 40 GB: Aghju 5 Partizioni, 2 nantu à i quali provu i sistemi operativi, unu per SWAP MEMORY, un altru per MS-DOS è unu per "salvà" u più cumpletu.

    Inoltre chì aghju unità virtuale. Immaginate quandu entre in win7: C: \ D: \ E: \ F: \ G: \ H: \ I: \ ...

    2 GB di RAM è 2 Ghz Sempron

    Spergu chì funziona per qualcunu. A prestu

  3.   fernandofvh dijo

    Bonghjornu. Ebbè, possu certificà chì cù Puppy Linux si pò travaglià da un vechju PC, in u mo casu un Laptop cù 512 gigabyte di RAM è 40 gigabyte di discu duru. Ovviamente hè limitatu in certe cose è ci vole un pocu di abituassi, ma vi possu assicurà chì si pò campà cusì cù Puppy Linux è ciò chì mi ferma à scopre. In breve, si tratta di adattassi à ciò chì avete, aghjunghjendu dinò chì iè o iè duvete aduprà perchè ùn avete micca altru da aduprà. Tuttu u megliu.

  4.   mihunter dijo

    Un vechju pc hè un pentium 1 senza mmx jar cù 16 megabyte di ram è un discu di 800 megabyte, installate qualcosa quì è dite vechju, micca un pc cun 2 gb di ram è una 2. Ghz cpu, guasi ogni dirittore corre quì , cucciolo mi hà fattu corre nantu à un vasettu HD da 200 mhz 4 gb avà vogliu installallu nantu à qualcosa di più vechju

bool (veru)