CudaText 1.117.0 arriva cù miglioramenti à espressioni, caratteri è ancu di più

Una nova versione hè stata liberata da l'editore di còdice multipiattaforma gratuitu CudaText 1.117.0, scrittu cù Free Pascal è Lazarus. Questa nova versione vene cun miglioramenti per u supportu di caratteri, espressioni, è ancu in a ricerca è ancu di più.

Per quelli chì ùn cunnoscenu micca l'editore, Devenu sapè chì supporta l'estensioni di Python è Hà parechje caratteristiche pigliate da Sublime Text. Ci sò alcune funzioni IDE implementate cum'è plugins. Più di 200 lexer sintattichi sò stati preparati per i prugrammatori.

U codice hè distribuitu sottu a licenza MPL 2.0. Assemblee sò dispunibuli per e piattaforme Linux, Windows, macOS, FreeBSD, OpenBSD, NetBSD, DragonflyBSD è Solaris.

Principali novità di CudaText 1.117.0

U mutore di spressione regulare TRegExpr hè statu miglioratuIn più, sò stati aghjunti gruppi atomichi, gruppi chjamati, asserzioni di ricerca in avanti è in daretu, ricerca di gruppi Unicode, supportu per i caratteri Unicode da i gruppi U + FFFF, supportu per "recursione" è "sottoprogrammi" è quantificatori possessivi.

Questu hè u stessu mutore cum'è in Free Pascal, ma u so sviluppu hè statu continuatu da l'autore di CudaText (Alexey Torgashin) in particulare per l'editore. Sfurtunatamente, ùn pudete micca aduprà un mutore cum'è u mutore Delphi chì ùn hè micca in "pura pascale" è hè assai difficiule di compilallu per tutti i sistemi operativi è processori supportati.

Lexers sò stati migliurati. JSON lexer sottolinee avà tutte e custruzzioni invalide, Bash sottolinee "numeri" invalidi, PHP hè statu migliuratu per passà parechje prove. Hè aghjuntu RegEx lexer per culurizà Truvà a voce di dialogu in modu "espressioni regulare".

Quandu cercate cù una grande selezzione in u testu, "truvà dopu" cù l'opzione "in selezzione" ùn face micca una selezzione più chjuca, ma invece mette "segnalibro" à quellu truvatu. Hè cusì, a selezzione originale ùn hè micca persa. Questu hè raramente fattu in i redattori di testu.

Inoltre, a cumpletazione automatica di e custruzzioni HTML hè stata migliurata. Intrendu valori in virgulette chì cuntenenu percorsi di fugliale, l'editore furnisce una lista di fugliali / repertorii in u sistema di fugliale. Pseudo-element è @ -rules autucumplimentu hè implementatu per CSS. Aghjuntu decine di pruprietà mancanti è nomi di culori in CSS.

Infine, e seguenti opzioni aghjunte sò ancu messe in risaltu:

  • Numerazione di linea relativa (u Codice VS chjama questu "numeri di linea relativa").
  • Oculta guasi tutti i buttoni in a casella Truvà / dialogu
  • Rimpiazzà.
  • Scala di Minimap.
  • Font di barra di statu.
  • Culore u menu in cima, elementi di u tema UI per ellu.
  • Elementu di u tema UI per u culore di a barra di statutu.
  • Permettite a visualizazione di a striscia di tabulazione.
  • Permettite chì i pannelli inferiori è laterali si mostranu à l'iniziu.
  • Pause per una tooltip alternativa.
  • Icone di Round X nantu à e schede.
  • L'add-in Manager di Prughjettu avà ùn leghje micca i sottucartulari finu à ch'elli sianu espansi in a lista. U plugin aghjusta ancu opzioni per piattà i fugliali è i cartulari per maschera.
  • In Undo / Refà, a pusizione di i marcatori hè presa in contu.
  • U cumandamentu Verificate l'aghjurnamenti hè statu adattatu per travaglià annantu à tutti i sistemi operativi.

Cume installà CudaText in Ubuntu è derivati?

Infine, per quelli chì sò interessati à pudè installà questu editore di codice in u so sistema, ponu fà lu in dui modi diversi.

U primu hè simplicemente Scaricamentu di u pacchettu deb di l'applicazione è eseguisce l'installazione di questu cù u vostru gestore di pacchetti preferiti o da u terminal.

U secondu metudu hè telecaricatu u pacchettu binariu da l'editore, chì da un puntu di vista persunale hè più cumpletu è ùn hè micca perchè ci hè una differenza da l'editore di u formatu binariu à quellu precompilatu per Ubuntu o derivati.

Se no, alcuni fugliali sò inclusi cù u binariu, chì sò tutoriali per amparà à aduprà l'editore.

Trascendendu à u primu metudu, ciò chì avemu da fà hè testa à u ligame seguente induve pudemu uttene u pacchettu deb.

Una volta chì u scaricamentu hè fattu, pudemu eseguisce l'installazione cù un gestore di pacchetti o da u terminale posizionendu noi stessi in u cartulare induve u scaricamentu hè statu fattu è scrivendu u cumandimu seguente:

sudo apt install ./cudatext*.deb

Mentre per u binariu simpliciamente scaricemu u pacchettu "CudaText linux x64 qt5" o "CudaText linux x64" chì questu hè in gtk.

Per scumpressà u fugliale duvemu fà cù u cumandimu:

tar -Jxvf archivo.tar.xz

È in u cartulare hè u binariu chì pudemu eseguisce cliccendu doppiu annantu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.