A persunalizazione di u terminal hè qualcosa di assai sèmplice da fà è in più di rende questu strumentu Ubuntu assai impurtante più userale, u rende ancu più utile è funzionale se hè pussibule. Micca tempi fà vi diciamu cumu cambià i terminali in Ubuntu, qualcosa chì ci aiuterà à avè un strumentu più cumpletu, ma pudemu ancu fà questu senza cambià strumenti.
In principiu vi diceremu cumu mette un fondo trasparente, qualcosa chì ci aiuterà à vede ciò chì accade nantu à u nostru desktop senza avè da minimizà u terminal. A seconda opzione di persunalizazione hè aduprà una maghjina cum'è fondo di terminal. In tale manera chì l'immagine chì sceglemu appaia in ogni terminal.
Per fà chì u terminal abbia un fondu trasparente, vale à dì, ùn ci hè micca fondu, allora duvemu andà a Profili chì pudemu truvà in Preferenze. In a scheda Profili selezziunemu l'unicu prufilu chì esiste è andemu in a scheda Colori o "Culori". Dentru sta tabulazione duvemu verificate l'opzione "aduprà un fondo trasparente". Dopu serà attivatu u cuntrollu laterale chì ci permetterà di mudificà u livellu di trasparenza chì u terminal hà.
U terminal Gnome ùn ci permette micca di mette una maghjina di fondu, qualcosa chì pudemu risolve cambiendu u terminal in MATE o Xfce. In sinapticu pudemu truvà parechje alternative. Aghju sceltu di sceglie u terminal MATE, un terminal per quale duvemu andà Mudificà -> Preferenze di Profilu è una schermata cum'è a seguente apparirà:
Dopu andemu in a tabulazione "Background" è selezziunate l'immagine chì vulemu aduprà è marcemu l'opzione "immagine di fondo". Avemu da avè automaticamente sta maghjina cum'è fondo di u terminal.
Cum'è a pudete vede, u prucessu hè simplice ma di solitu ùn si dice micca chì caricà una maghjina cum'è u fondu di u terminal provoca u terminal hè più pesante è cunsuma più risorse per via di sta persunalizazione. Qualcosa chì ùn si dice di solitu ma chì hè impurtante di sapè.
Sianu the first to comment