Cume attivà l'accelerazione hardware Chrome / Chromium in Ubuntu 18.04

logò di cromu

Per parechji utilizatori Ubuntu, l'attività davanti à u so urdinatore hè limitata à u navigatore web, un navigatore forse Google Chrome o Chromium. Hè ancu cumunu di vede o aduprà YouTube per vede i video o travaglià cum'è YouTuber. Per queste attività, Se ùn avete micca un CPU putente, curiosamente, pò causà a CPU per cumincià à esse usata sproporziunata è spende più energia, risorse è generate più calore.

Speremu chì questu sia risoltu in e prossime versioni di Chromium grazie à l'abilitazione di l'accelerazione hardware di u navigatore web grazia à l'usu di VA-Driver-API chì incorporerà versioni future di Chromium è a so versione pruprietaria, Google Chrome. Pudemu dighjà avè questu in u nostru Ubuntu, ma per questu avemu bisognu di avè a versione di sviluppu di Chromium.

L'installazione di sta versione di Chromium a devemu fà per mezu di un repositoriu esternu. Per fà questu scrivemu u seguitu in u terminal:

sudo add-apt-repository ppa:saiarcot895/chromium-dev
sudo apt-get update
sudo apt install chromium-browser

Una volta chì stallemu sta versione allora duvemu installà u driver chì currisponde à a nostra GPU per u navigatore web da aduprà, una spezia di cumplementu. Sfurtunatamente funziona solu per GPU AMD è Intel, NVidia continua à avè prublemi cù i so driver è ùn anu micca un plug-in per e so carte grafiche. Se avemu una GPU Intel, allora duvemu scrive u seguitu in u terminal:

sudo apt install i965-va-driver

Se avemu una carta grafica cù una GPU AMD, allora duvemu scrive u seguitu in u terminal:

sudo apt install vdpau-va-driver

Ma una cosa manca sempre: Dite à Chromium di aduprà l'accelerazione hardware. Per questu avemu da inserisce questu indirizzu chrome: // bandiere / # enable-accelerated-video in a barra d'indirizzu è permette l'accelerazione hardware. Una volta fattu questu, allora ripartimu Chromium è averemu attivata l'accelerazione hardware cù u risparmiu di risorse è un megliu funziunamentu di u navigatore web.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Ches Lo dijo

    Hè validu per Mate 16.04? Grazie.