U dock hè un elementu sempre più impurtante è interessante per parechji utilizatori. Non solu rende ogni scrivania più bella ma hè ancu un elementu chì rende u scrivanu più funzionale è simplice. A tal puntu a cosa va, quessa u pannellu Unity in Ubuntu hè adupratu da parechji cum'è dock verticale è a dumanda di mette u pannellu in modu paisaghju hè principalmente per via di sta necessità di usallu cum'è dock.
I sapori ufficiali di Ubuntu anu ancu a pussibilità d'avè un bacinu senza fà chì u gustu perdi a so filusufia. À propositu di Kubuntu avemu dighjà menzionatu u dock stranu; Xubuntu hà dighjà un pannellu ausiliare chì funziona cum'è tale, ma È lubuntu? Pudete installà un dock in Lubuntu?
A risposta hè iè. Lubuntu hè un sapore ufficiale chì hà cum'è desktop LXDE, ma chì ùn significa micca chì ùn pudemu micca avè tanti pannelli quant'è vulemu o docks. Hè di più, Lubuntu pò esse unu di l'urdinatori di scrivania più ricordi di l'anzianu Gnome 2, dopu à MATE, benintesa.
Cairo Dock hè un dock ligeru è bellu per LXDE
Per esse capace installate un dock in Lubuntu, prima duvemu move u pannellu principale di u desktop. Per fà questu, fate un clic destro nantu à u pannellu è selezziunate l'opzione "spustà u pannellu", avà a piazzemu in cima, lascendu u fondu liberu per u bacinu. Una volta fattu questu, installeremu u dock. E megliu opzioni sò Plank è Cairo Dock. Sta volta averemu sceltu Cairo Dock per via di a so installazione simplice è di a bella estetica chì hà. Cusì apremu un terminal è scrivemu i seguenti:
sudo apt-get install cairo-dock sudo apt-get install xcompmgr
Avà duvemu andà in Preferenze-> Applicazioni di Startup è aghjunghje u codice chì seguita in a scatula è poi preme Add o Add:
@xcompmgr -n
Avà ùn solu u dock serà aghjuntu à u login ma ancu e biblioteche necessarie per u so travagliu. Restartemu u sistema è avà Lubuntu apparerà cù un dock, in casu, andemu in l'applicazioni è cercamu Cairo Dock, l'eseguemu è in Opzioni di Configurazione di Cairo Dock sceglemu l'opzione per cumincià cù u sistema.
Avà avemu solu à aghjunghje l'applicazioni chì vulemu à u dock. U prucessu hè simplice è e prestazioni è l'estetica chì uttenemu sò interessanti Ùn pensate micca?
assai bè tuttu ,: mi piacia, e spiegazioni
Usu una plancia simplice ma elegante 🙂
Qualcosa chì u vostru articulu ùn menziona micca hè l'enorme diminuzione di e prestazioni di l'attrezzatura quandu si installa u "dock". Ti ricordu chì a maiò parte di l'utilizatori di Lubuntu anu urdinatori à poca risorsa, da quì a scelta di sta 'distro'.
Hè assai megliu Docky è cum'è cumpusitore di Compton, tramindui sò leggeri è ghjunghjenu in i repositori Lubuntu.
Aghju un prublema, aghju un fondu neru daretu à u muelle chì ùn aghju pussutu caccià, mi anu dumandatu d'installà xcompmgr, ma ùn hà micca risoltu u prublema. Usu 16.04-bit Lubuntu 32, se avete bisognu di più informazioni per aiutami di ciò chì mi resta, per piacè dimmi. Apprezzu tuttu l'aiutu pussibule.
Ùn installu più u dock perchè u risolve in un modu assai semplice è bellu. I docks facenu a macchina assai pesante. Ùn aghju installatu assolutamente nunda, aghju solu cliccatu cù u buttone di dirittu nantu à a barra di attività, si apre una finestra di dialogu è cliccate nantu à "aghjunghje un novu pannellu", in pusizione vi dà a pussibilità di mette lu in u bordu di diritta, à manca unu o in cima (Duplicate a barra di compiti) è basta; più tardi per falla più bella aghju messu un fondu trasparente, l'aghju fattu largu (icone 50px) è l'aghju messu piattu. Aghju sviutatu tutta a barra di l'attività è aghju aghjuntu l'icone chì m'interessavanu. In riassuntu, mi ferma cù qualcosa cum'è un dock, chì possu mette i prugrammi chì vogliu è chì si piatta automaticamente. Speru d'avè capitu è chì vi piaci. Addiu muelle