Oghje l'usu di discu Blu-ray ùn sò generalmente micca cusì populari à ciò ch'elli eranu à u mumentu in pochi anni.
Cù l'avventu di u Blu-ray è i vostri lettori di sti dischi, schermi di grande furmatu cumincianu à diventà pupulari È ancu s'elli avianu prezzi troppu alti in u so tempu, a realità hè chì oghje i so prezzi per sti dispositivi sò dighjà più accessibili.
Dischi Blu-ray, cunnisciuti simpliciamente cum'è BD (in inglese: Blu-ray Disc), sò un furmatu di discu otticu di nova generazione, sviluppatu da l'Associazione Disc Blu-ray (BDA), adupratu per alta definizione (HD), video 3D è UltraHD è cù una capacità di almacenamentu di dati à alta densità più grande di DVD.
A differenza di i CD / DVD chì di solitu cunniscimu, i dischi Blu-ray anu un diametru di 12 cm, cum'è CD è DVD.
Queste salvanu 25GB per stratuDunque, Sony è Panasonic anu sviluppatu un novu indice di valutazione (i-MLSE) chì permetteria di allargà a quantità di dati archiviati di 33%, 1 da 25 à 33,4 GB per stratu.
Per esse capace brusgià dischi di stu tippu pudemu fà usu di K3b chì hè un eccellente utilità di masterizazione di discu gratuitu per KDE, ma pò funzionà nantu à qualsiasi distribuzione Linux cù i pacchetti adatti installati.
Index
À propositu di K3B
K3b hè assai sèmplice da aduprà, ma in listessu tempu putente utilità è hè capace di trattà CD, DVD cù operazioni cum'è arrigistramentu, riscrittura, cancellazione, copia, ecc.
Funzioni di K3b
- Arregistrà, riscrive, cancellà, cupià
- Support CD, CD audio, CD di dati, DVD, dischi à raggi blu
- Rip dischi
- Supportu di l'immagine ISO
- Multisession
- Video CD è auturità
K3b permette, frà altre cose, a creazione di dati compact discs (CD), creazione di CD audio, creazione di Video CD (aduprendu u strumentu GNU VCDImager), copia esatta di CD (copia clone), dati di masterizazione di DVD è creazione di DVD Video Hà ancu opzioni per strappà CD / DVD
K3b Hè prugrammatu in C ++ è usa a libreria Qt.
K3b hà ricevutu un forte sustegnu da Mandriva, chì hà aiutatu à u sviluppu, purtendu sta applicazione à Qt4, chì era abbastanza tardu in questu prucessu, paragunatu à altre applicazioni KDE Extragear.8
K3b aduprà u pacchettu cdrecord per brusgià dischi Blu-ray. cdrecord hè una serie di prugrammi chì aiuta à brusgià CD, DVD è media Blu-ray.
Prima di prucede à u metudu di installazione, hè impurtante chì fate a menzione chì i dischi Blu-ray ùn ponu micca esse registrati cun un masterizatore CD / DVD convenzionale.
Questu hè duvutu prima perchè i laser chì occupanu questi lettori sò rossi è per a lettura è a registrazione di Blue-ray hè necessariu occupà una lente ottica blu.
Dunque duvete avè u hardware adattu per questu.
Cume installà K3B in Ubuntu 18.04 LTS è derivati?
K3b hè un'applicazione abbastanza pupulare, chì ancu s'ellu ùn hè micca installatu nativamente in Ubuntu, alcuni di i so derivati o sistemi basati annantu à questu abitualmente includenu l'applicazione per difettu.
Per installà K3b in Ubuntu 16.04 LTS, 18.04, 18.10, Linux Mint 18/19 è e diverse distribuzioni basate in Ubuntu Avemu da eseguisce i cumandamenti sottu à u terminal.
sudo add-apt-repository ppa:brandonsnider/cdrtools sudo apt-get update sudo apt-get install k3b cdda2wav cdrecord mkisofs smake
Impostazioni K3b per Supporti Blu-ray
Dopu a stallazione, avete bisognu à apre l'applicazione K3b, dopu, devenu inserisce i media Blu-ray in u so burner.
Da u menù, andate à Settings> Configurà K3b> Advanced. Assicuratevi chì l'elementi Advanced GUI sò verificati.
Andate à a scheda Programmi in a stessa finestra di cunfigurazione è assicuratevi chì cdrecord hè listatu è selezziunatu.
Durante a registrazione, in a finestra di u prughjettu, assicuratevi di selezziunà cdrecord cum'è mezu di scrittura è cliccate Registra.
Questu vi permetterà di brusgià dischi blu-ray in Ubuntu / Linux cù K3b cù u metudu sopra.
Sianu the first to comment