Cume installà un node Tor in Ubuntu

tor ubuntu

Preoccupazione per mantene l'anonimatu Hè qualcosa chì hà accumpagnatu l'utilizatori dapoi u principiu di l'Internet, ancu se in l'ultimi anni hè aumentatu per via di e più grandi pussibilità di cuntrollu sia da i guverni sia da e corporazioni. Cusì, prughjetti cum'è TR sò surtiti à a luce è sò diventati sempre più ricercati da l'alternative da l'utilizatori.

Ancu se benintesa cù e so numerose differenze Tor è BitTorrent coincidenu in certi aspetti, per esempiu in u fattu chì anu bisognu di u più numeru di nodi pussibuli per garantisce chì a cumunicazione attraversu elli sia fluida. A cosa bona hè chì pudemu tutti fà u nostru pocu per aiutà mentre benefiziunemu di questu, allora vedemu cumu installà un node tor in Ubuntu.

Per principià, ci vole aghjunghje u repositoriu Tor à u nostru /etc/apt/sources.list, Chì femu aghjunghjendu e duie linee seguenti à u schedariu:

deb http://deb.torproject.org/torproject.org utopic main
deb-src http://deb.torproject.org/torproject.org utopic main

Dopu aghjustemu a chjave publica:

gpg --keyserver keys.gnupg.net --recv 886DDD89
gpg --export A3C4F0F979CAA22CDBA8F512EE8CBC9E886DDD89 | sudo apt-key add -

Avà stallemu:

$ apt-get update
$ apt-get install tor deb.torproject.org-keyring

Avà chì l'avemu installatu duvemu garantì chì u nostru tempu è a zona geografica sò curretti, per i quali u pacchettu OpenNTPD hè necessariu:

$ sudo apt-get install openntpd

U passu prossimu hè di mudificà u fugliale / etc / tor / torrc per definisce un portu chjamatu ORPortu (chì hè u portu induve Tor 'ascolta' per e cunnessioni entranti da altri clienti è nodi) più una altra chjamata DirPort (chì hè ciò chì Tor utilizza per invià dati). I dui porti devenu esse abilitati in a cunfigurazione di u nostru router, è tandu duvemu mudificà a pulitica di funziunamentu di u nostru node per mezu d'opzioni cum'è AccountingStartMonth y Contabilità Max (chì ci permette stabilisce u limitu di trasferimentu di dati, dopu chì Tor smette di travaglià cum'è node in a nostra squadra) o RelayBandwidthRate y RelayBandwidthBurst (ellu limitu di velocità di trafficu, è picchi di velocità di u trafficu rispettivamente). Duvemu lascià e opzioni mentre li spartemu quì sottu:

Dopu avè salvatu u fugliale di cunfigurazione duvemu ripartà Tor:

$ sudo service tor restart

Avà, quandu iniziemu Tor u nostru node si cunnessa à a rete è per questu pruvà à verificà chì i porti chì avemu stabilitu sò rilevati da a rete. Una volta fattu, caricherà a descrizzione di u nostru nodu in rete, un passu fundamentale per altri clienti è nodi per pudè cumunicà cun noi è chì pò piglià uni pochi d'ore à compie. Mentre aspettemu chì accada, pudemu installà u strumentu tor-arm, chì ci permetterà di monitorà u funziunamentu di u nostru node:

$ sudo apt-get install tor-arm

Quandu Tor cumencia à travaglià, pudemu verificà tuttu ciò chì accade da a linea di cummandu, attraversu u cumandamentu di bracciu chì avemu appena installatu, è chì ci mostrerà u trafficu in è fora di u node, cù a quantità totale di dati inviati è ricevuti, è u uptime di u nostru servitore.

Eccu, simu dighjà parte di Tor, micca solu per navigà in rete anonimamente, ma ancu per serve è aiutà l'altri à fà dinò.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Aldo Castro Rocko Sò di Itzela dijo

    Salutu, scusate a mo ignuranza, ma à u mumentu di cunfigurà i porti, ùn capiscu micca bè, mi pudete spiegà s'ellu hè pussibule? Grazie. Post assai interessante.

bool (veru)