Cume creà un puntu d'accessu WiFi in Ubuntu 18.04 LTS?

hotspot-logo

Quelli lettori chì sò utilizatori di Windows o chì sò stati migrati di stu sistema a saperanu, per un bellu pezzu In Windows, era pussibule d'utilizà un adattatore di rete wireless per sparte una cunnessione Internet cù altri urdinatori.

Di solitu, Questu hè fattu creendu un "Hotspot", o un "ad-hoc", chì hè emessu direttamente da l'adattatore di rete wireless. Hè assai faciule da fà, è hè una caratteristica chì piace à parechji utilizatori di Windows.

In Linux, u streaming da un puntu d'accessu ùn hè micca sempre statu faciule. Finu à pocu tempu fà, l'utilizatori avianu da entre manualmente à a linea di cummanda, adattà inseme adattatori, stabilisce IPtables, ecc.

El Esse capace di creà un Hotspot hè u modu più faciule per sparte a cunnessione Internet attraversu a cunnessione Ethernet da l'urdinatore à i dispositivi wireless cum'è smartphone è tablet.

En e nuove versioni di Ubuntu (è u gestore di rete), facenu cunnessioni ponu esse spartite per mezu di punti d'accessu si pò fà cusì faciule quant'è in altri sistemi operativi.

Per attivà questa opzione avete bisognu di cunvertisce a prima rete wireless di u vostru laptop in un Hotspot Wi-Fi o ancu cù una carta USB o PCI Wi-Fi in u vostru urdinatore è dopu cunnette i dispositivi à u puntu d'accessu WiFi chì anu creatu.

Passi per creà un Hotspot (puntu d'accessu WiFi) in Ubuntu 18.04 LTS

Cù GNOME 3.28 cum'è ambiente di scrittore in Ubuntu 18.04 LTS, a tethering WiFi in u sistema hè veramente faciule da fà.

U primu passu per creà una nova rete wireless hè andate à l'icona di rete nantu à a barra di task Ubuntu è cliccate nantu à ella:

Eccu avemu da cliccà nantu à "Opzioni Wifi"

access-point-mode-wi-fi-hotspot 1

Questu ci porta à a finestra "Cunnessione Rete"

Eccu avemu da cliccà nantu à creà a nova cunnessione clicchendu nantu à l'icona accantu à u conu chì vemu in l'imagine è avemu da cliccà nantu à "Attivà Wifi Hotspot".

access-point-mode-wi-fi-hotspot 2

Si vulete cambià u nome (SSID) è a password da u puntu d'accessu, aprite u Strumentu d'edizione di Connessione di Rete, per fà questu, basta à apre un terminal nantu à u sistema cù Ctrl + Alt + T è corse in ellu:

nm-connection-editor

access-point-mode-wi-fi-hotspot 4

Eccu Una nova vendita si apre induve duvemu duppià cliccà in hotspot è seremu permessi di cambià u nome di u puntu d'accessu, è dinò a password.

access-point-mode-wi-fi-hotspot 3

Seguitatu da u modu "band". Questa impostazione permette a trasmissione di rete wireless in diverse frequenze.

Ci hè duie opzioni da chì pudemu sceglie se sapemu chì fà, chì sò u modu 5 GHz è 2 GHz.

U modu di cunnessione 5 Ghz (A) permette una velocità di scaricamentu più alta, ma cù una gamma di cunnessione più corta.

Quì duverebbe selezziunà questa opzione se sapete dighjà chì hè pussibule cunnesse à e cunnessioni 5 GHz in l'urdinatore chì hè adupratu per stabilisce stu puntu d'accessu.

Se no, sceglite u modu 2 GHz (B / G) in modu di banda, ancu se l'opzione raccomandata se ùn sapete micca cosa fà hè di lasciallu in autumàticu.

L'ultimu paràmetru chì deve esse aghjustatu per chì stu puntu d'accessu pò esse accessu hè "dispositivu".

Questa zona conta a rete hotspot è chì dispositivu deve esse adupratu per trasmette.

Utilizendu u menù dispunibule, sceglite u vostru chip wireless. Inoltre quì pudemu assignà alcuni valori persunalizati, sì o vulemu o micca aduprà una IP statica o dinamica o aduprà un proxy.

Per principià a trasmissione, fate un clic nantu à u buttone "Salvà".

Ci hè da nutà chì u puntu d'accessu ùn funziunerà micca chè avete una cunnessione via cavu chì hà l'Internet da sparte nantu à a rete.

U strumentu di access point detecta automaticamente una cunnessione cablata è a sparte cù u puntu d'accessu WiFi.

Senza più tardi, spergu chì stu picculu tutoriale sia utile per voi.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

7 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Jimmy olano dijo

    Aghju aghjurnatu à Ubuntu 18 ma aghju utilizatu MATE è l'icona maladetta di a rete ùn apparisce micca, mi rendu contu chì hè avà chì aghju lettu stu articulu, qualchì suggerimentu altru ch'è aduprà Unity?

  2.   Isaac dijo

    Possu fà u puntu d'accessu currettamente è possu cunnette mi à l'internet da u mo dispositivu Android, ma ... Aghju un errore di iniziu di rete cù a descrizzione: Errore à a risoluzione di "gateway.2wire.net": Nome o serviziu micca cunnisciutu.
    Dopu questu, parechje pagine web ùn sò più visibili à menu chì ùn resettate u modem.
    Ci hè un modu per risolve questu?

  3.   ALEJANDRO dijo

    VULLU CRÉÀ UN PUNTU D'ACCESSU MA UTILIZZANDU UN SMARTPHONE CUMU FURNITORE, CONNETTATU À U MEU PC CU U CAVO DI CARICA E DIFINITU IN CONNESSIONE PARTICULARIZZATA E MODEM CHE ABBILITANU U MODEM USB. NON RICONOSCE QUESTA CONNESSIONE COMU SEGNALE D'ENTRATA INTERNET. SI FUNZIONA SI CONNETTU L'INTERNET PER CABLE UTP. CUMU POSSU FÀ ??.
    GRACIU MUCHO MUCH

  4.   Zaid borges dijo

    Bonghjornu bè! Mi piacerebbe sapè cumu i rimuu.

  5.   Ghjulghjolu dijo

    Assai male Aghju pruvatu à cambiallu in chjave wep ma ùn hà micca travagliatu per mè invece era solu in wap chì ùn mi piace mancu à tuttu ùn ti ricumandemu micca> :(

  6.   Juan Manuel Carreno dijo

    Grazie! Mi hà servutu bè!

  7.   Lorena dijo

    Aghju un sistema Ubuntu 18.04.5 lts appena installatu nantu à un urdinatore è ùn sò micca capaci di cunnette lu à l'adls in casa, cumu si face? Grazie