In u prossimu tutoriale, vi mustraraghju cumu aduprà un strumentu chjamatu Yumi chì ci aiuterà in a funzione di creà un USB bootable cù diverse distribuzioni Linux Live in listessu tempu.
Questu ci permetterà, in una sola PenDrive, di purtà più di unu Linux Live distro per pudè corre direttamente nantu à qualsiasi PC cù l'opzione di boot USB.
Yumi hè un strumentu di fonti apertu, dunque hè totalmente gratuitu, hè dispunibule per Windows è hè assai simile in u so usu à Unetbootin.
A grande differenza cù questu strumentu hè chì pudemu arregistrà più di una iso in a stessa memoria USB per pudè selezziunà da una finestra di selettore di avvio, cù quale sistema operativu per avvià u sistema.
A prima cosa chì duvemu fà hè selezziunà lettera di vittura à quale avemu cunnessu a memoria USB o u discu duru chì vulemu usà per arregistrà e diverse distribuzioni Linux in furmatu LiveUna volta chì a lettera di unità currispundente hè stata scelta, duveremu selezziunà da una lista convenientemente organizzata da distribuzioni, utilità, distros per Netbooks o ancu strumenti di sistema, l'iso da scaricà direttamente da l'applicazione.
Una volta chì avemu sceltu è scaricatu e distribuzioni Linux Live chì vulemu arregistrà fendu un USB bootable, daremu u buttone creà, è l'applicazione scumpresserà è salverà l'immagine iso in u nostru pen drive o un discu duru selezziunatu, una volta finitu, ci dumanderà se vulemu aghjunghje più distro.
Se vulemu aghjunghje una altra distribuzione linux live, selezziuneremu dinò da a lista è scaricaremu l'iso currispundente direttamente da Yumi, cusì pudemu arregistrà quante distros linux live cumu vulemu o avemu spaziu nantu à u mezu di almacenamentu amovibile selezionatu.
Yumi s'occupa di arregistrà tutte e distribuzioni linux live chì vulemu in un unicu mezu di archiviazione, è di creà un sistema di selezzione grub o boot, in chì a prima opzione sempre per difettu serà di boot da u discu duru di l'urdinatore persunale, dunque in questu modu se i nops si scordanu di l'USB in postu, l'urdinatore dopu i secondi pertinenti serà ancu boot da u discu duru.
Una applicazione altamente raccomandata, ancu indispensabile diceraghju per tutti quelli utilizatori chì sò passiunati di pruvà e versioni nove di e migliori distribuzioni linux live ed oghje è qualchi classicu di u passatu.
Più infurmazione - Cumu creà Live CD da una distro Linux cù Unetbootin
Scaricà - Yumi
8 cumenti, lasciate i toi
Ma questu strumentu vene nativamente per Linux o hè dispunibule solu per Windows?
À u mumentu hè solu per Windows, ancu s'ellu funziona probabilmente in Linuc cù Wine, ancu se ùn vi possu assicurà postu chì ùn aghju micca avutu l'uppurtunità di pruvà lu
Aghju adupratu u strumentu «MultiSystem» dapoi un bellu pezzu è cù risultati assai boni .... impussibule!
Peccatu chì ci sia solu a versione Windows: c
Per corre cù u Vinu, suppone
PERFETTU!!
per chì avete unetbootin?
Sì tù stessu Drupal? Forum Latinu?
Per GNU / Linux esiste multicd.sh è MultiSystem.
ma carica a versione in inglese. Cumu lancià lu in spagnolu?
Un dubbitu. Imaginemu chì creu un pendrive cù una distro WIndows, per esempiu. Dopu un pocu di tempu, possu aghjunghje più distros SENSE ELIMINAZIONE DI NISUNA nantu à u pendrive chì aghju dighjà avutu? Grazie