Cumu cuntrollà u nostru Ubuntu da a nostra tableta

Imagine Tablet

Puderete cuntrullà u nostru sistema Ubuntu da qualsiasi altru dispositiu cum'è una tableta o un smartphone hè qualcosa di assai interessante è assai praticu. Finu avà ci sò parechji metudi per sincronizà i dispositivi mobili cù u nostru desktop ma una soluzione semplice, rapida è sicura per vede o cuntrullà u nostru desktop da un altru dispositivu o urdinatore ci sò pochi, una bona soluzione hè data da u prugramma Team Viewer, un'applicazione gratuita se a usamu per scopi non commerciali chì dà un risultatu fantasticu è pò esse aduprata da chiunque senza avè bisognu di cunniscenza di rete.

Installa Team Viewer in Ubuntu

L'installazione di l'applicazione Team Viewer hè simplice ma purtroppu ùn hè micca in i repositori ufficiali di Ubuntu. Allora ciò chì duvemu fà hè scaricà u pacchettu da u situ ufficiale è installallu, cliccendu doppiu nantu u pacchettu deb. En stu web Truverete a versione ufficiale, tuttavia hè raccomandatu di aduprà a versione 32-bit. Apparentemente, cum'è aghju sperimentatu è cunsultatu, a versione 64-bit dà prublemi o hè currotta è ùn funziona micca, a soluzione hè di scaricà a versione 32-bit. Questa versione funziona nantu à e duie piattaforme, dunque ùn avete micca prublemi.

Una volta chì avete installatu Team Viewer nantu à u desktop, avà ci vole à avè lu in l'altru dispositivu, in u mo casu aduprà una tableta Android. Per qualsiasi dispositivu cù Android, ciò chì duveremu fà hè andà à u Play Store è cercate l'applicazione Cuntrollu Team Viewer o TeamViewer QuickSupport. A prima applicazione ci permetterà di cuntrullà u scrittore da a nostra tavoletta mentre a seconda ci permetterà di cuntrullà a tavoletta da u nostru scrittore.

Cumu cunnette a tableta cù u nostru Ubuntu è vice versa

U sistema di Team Viewer Hè assai sèmplice, ogni dispositivu dà un id è una password, se vulemu cuntrollà quellu dispositivu avemu solu da inserisce l'identità è a password Team Viewer farà u restu per noi. Se vulemu cuntrollà a tableta, apremu u Team Viewer di u nostru Ubuntu è videremu duie sezzioni in a finestra, una cù u nostru ID è password è un'altra cù scatule viote per riempia cù i dati di u dispositivu da cuntrullà. Se ciò chì vulemu hè di cuntrullà u scrittore da a nostra tableta, apremu l'applicazione di tavuletta è quandu ella dumanda l'identità è a password, inseremu quella chì avemu da u sistema Ubuntu. Hè simplice è faciule.

cunchiusioni

Team Viewer Hè un strumentu chì diventa assai pupulare, à tal puntu chì hè adupratu per furnisce supportu urdinatore o per riempie e poche carenze di software chì esistenu, l'aghju vistu pocu fà per aduprà a piattaforma Vai à a riunione in Gnu / Linux, una piattaforma chì per qualchì ragione ùn hè micca trà e pussibilità di GotoMeeting. Inoltre, Team viewer ci permetterà di interagisce cù parechji desktop in u stessu tempu, sia à distanza sia in casa nostra è di rigalu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.