Cumu defragmentà in Linux

Banneria di deframmentazione in Linux

Ancu s'ellu hè sempre statu un rumore chì i file system di Linux, basati principalmente in versioni di allargari o altri sistemi cù journal cum'è JFS, ZFS, XFS o ReiserFS, ùn anu micca bisognu di deframmentazione, hè vera chì cù u tempu a so operabilità diventa più lenta per via di a dispersione di i dati. Ancu se u so impattu ùn hè mai cusì drammaticu cum'è in i sistemi basati in FAT è NTFS, hè qualcosa chì pudemu risolve facilmente in u sistema se usamu un strumentu cum'è e4defrag.

E4defrag hè una utilità chì hè dispunibule in a maiò parte di e distribuzioni Linux, cumpresu Ubuntu, in u pacchettu e2fsprogs. Ci sò parechje altre chì operanu in modu simile, ma l'avemu sceltu questu per a so facilità d'usu. Per installallu in u nostru sistema, hè solu necessariu invucà u cumandimu seguente:

sudo apt-get install e2fsprogs

Una volta chì u pacchettu hè stallatu, pudemu invucà l'utilità da a linea di cummanda eseguendu a dichjarazione seguente:

sudo e4defrag -c

Di conseguenza utteneremu una maghjina simile à a seguente chì indica un valore di frammentazione di a nostra unità. Se questa figura righjunghji un puntuu più altu chì 30 seria Hè cunsigliatu di pruvà à riduce lu cù l'utilità chì avemu indicatu, è s'ellu supera u valore di 56 serà necessariu agisce u più prestu pussibule.

Fighjate à l'utilità e4defrag

Per defragmentà una unità duvemu invucà l'applicazione cù a sequenza seguente:

sudo e4defrag /ruta

O questu altru se vulemu agisce nantu à un dispositivu interu:

sudo e4defrag /dev/device

Cum'è sempre, vi ramintemu què hè cunsigliatu di smuntà i dispositivi o unità di u vostru sistema nantu à quale avete da agisce cù questa utilità o una simile per evità a corruzzione di dati.

Infine, oVi incuraghjemu à lascià i vostri cummenti è à dì ci cosa Questa applicazione hà travagliatu cusì bè per voi è se avete rimarcatu qualchì miglioramentu in i vostri urdinatori dopu avè lanciatu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

18 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Alicia Nicole San dijo

    ciò chì si guadagna pigliendu què !!! velocità o qualcosa?

    1.    Luis Gomez dijo

      Salute Alicia, in effetti, a situazione di i dati face chì in u listessu passu u capu di u discu chjappi l'infurmazioni chì anu da esse aduprate più tardi è dunque e pagine di memoria chì anu da esse aduprate sò colpite. Questu si traduce in una velocità più alta.

  2.   alicia nicole san dijo

    Cumu defragmentà u mo ubuntu se stu strumentu hè in usu. Dice chì deve esse smuntatu, ùn capiscu micca

    1.    Luis Gomez dijo

      Ciao Alicia, rivedi u cumandimu umount è applicalu nantu à u discu o dispositivu chì avete da deframmentà. Un esempiu tipicu di umount hè cù u CDROM: umount / dev / cdrom.

      A salutazione.

  3.   RioHam Gutierrez Rivera dijo

    In Windows, a deframmentazione aiuta à truvà i fugliali più veloci. Immaginate una scaffala piena di libri, tutti inseme. Cacciallu unu lascia un viotu. Ciò accade nantu à u discu duru quandu eliminemu un fugliale. Questu hà l'effettu chì u sistema hè un pocu più lente per via di u fattu chì perde u tempu di circà, ancu in quelle lacune. A deframmentazione serve per raccoglie l'infurmazioni è ùn esse viotu. In Linux ùn face micca un grande impattu cum'è in Windows. Ma pò esse bè sè l'avemu adupratu dapoi un bellu pezzu.

  4.   Alicia Nicole San dijo

    oh ... capiscu grazie. si avessi qualchì cunniscenza ma in windows. ma in linux mi piglia troppu prestu più cà linux .. ancu se cù u tempu piglia un pocu lentu micca cum'è windos avà l'aghju assai lentu Pensu chì sia per eindoes 🙂 Aghju installatu u discu win è linux. grazie per l'infurmazioni

  5.   fedu dijo

    Aghju una memoria usb 3.0 kingston Quella chì aghju utilizatu per installà ubuntu, ma un ghjornu ùn sò micca ciò chì hè accadutu, sì era chì aghju cacciatu a memoria senza smuntalla o ùn la sò ma da quellu ghjornu era "solu lettu" è da tandu aghju girandulatu per e pagine per vede s'e possu ricuperà sta memoria (perchè hè usb 3 ad alta velocità) ma nunda, cum'è si dice in Spagna «na de na», qualcunu ùn sa riparà , o almenu spiegà cumu impedisce chì sta situazione si ripeta?

    1.    Rowland Rojas dijo

      Avete pruvatu à cancellà i vostri dati cù Gparted?

    2.    dextreart dijo

      Ci hè parechje manere di pudè aduprà un'applicazione installata chjamata Open Disks è andate in u usb chì hè in e li date fomat, un'altra opzione seria attraversu u terminal

  6.   Miguel Angel Santamaría Rogado dijo

    Salute Luis,

    Mi dispiace di ditti chì l'articulu hè statu un pocu imprecisu.

    Da una parte, ùn hè micca u tempu chì provoca a frammentazione in i sistemi di fugliali, ma i mudelli d'usu: creazione di millaie di picculi fugliali è dopu eliminazione casuale di alcuni, scrittura di fugliali assai grandi assai pianu, ecc; è u gradu di occupazione di u sistema di fugliali, un usu sopra u 90% hè menzionatu cum'è un puntu in cui un sistema di file ùn hè micca capace di mitigà a frammentazione (ancu se ùn aghju mai vistu una spiegazione formale di quellu 90%).

    D'altra parte, i cumandamenti chì avete messu sò cambiati: "e4defrag -c / path" mostra l'infurmazioni (cunte) nantu à a frammentazione è "e4defrag / path" face a deframmentazione.

    Per compie, lasciu quì [1] un articulu chì spiega in modu abbastanza semplice un tema cumplicatu quant'è a frammentazione in i sistemi di fugliali; Hè di u 2006 è ùn menziona micca strutture o metudi cum'è "estensioni" o deframmentazione in ligna, ma hè faciule à capì.

    Saluti.

    PS: Appena per curiosità, per indicà chì dopu à un annu è mezu d'usu è senza defragmentazione di alcun genere, u mo sistema hà una nova frammentazione 0% à 79% di usu (Ubuntu 14.04).

    [due]: http://geekblog.oneandoneis2.org/index.php/2006/08/17/why_doesn_t_linux_need_defragmenting

    1.    Luis Gomez dijo

      Salutu Miguel Ángel, prima di tuttu, ti ringraziu per a nota. Mudificu a sintenza avà. Cum'è ben indicatu, i schemi d'usu è ancu prima, a scelta di u cluster o di a dimensione di bloccu, cundiziuneranu dopu stu cumpurtamentu in l'unità. Cum'ellu ùn hè micca prevedibile sè averemu parechji picculi fugliali o pochi è grandi fugliali in a nostra unità, u valore predefinitu chì u sistema gestisce hè di solitu presu.

      D'altra parte, indicate chì u guadagnu di a deframmentazione ùn hè micca tantu in a compattazione di l'infurmazioni cum'è in u bon ordine seguitatu da l'infurmazioni. Quantu menu i capi di u discu anu da saltà, più rapidità averemu da guadagnà (è in generale accade di solitu cù file grandi è cù blocchi in fila chè cù parechji picculi situati à casu nantu à u discu).

      Grazie per leghje.

  7.   zytumj dijo

    Totale / migliori misure 276635/270531
    Dimensione media per estensione 252 KB
    Puntu di frammentazione 0
    [0-30 nisun prublema: 31-55 un pocu fragmentatu: 56- hà bisognu di defrag]
    Questu repertoriu (/) ùn hà micca bisognu di deframmentazione.
    Fattu.
    --------------
    L'urdinatore hà circa 3 anni, micca male, nò?
    LinuxMint 17.2

    1.    Miguel Angel Santamaría Rogado dijo

      Bonghjornu zytumj,

      chì a frammentazione sia praticamente inesistente hè nurmale in i sistemi di fugliali aduprati in Linux, "sò pensati" per evitàla.

      Ùn vale veramente micca a pena di deframmentà in Linux, sti strumenti sò principalmente solu per u casu chì avete bisognu di fà un tipu di ridimensionamentu di e partizioni, affinchì ùn abbiate micca fugliali à a fine di a partizione chì ùn permettenu micca di cambià u taglia.

      Saluti.

      PS: Ùn l'aghju micca menzionatu nanzu è l'articulu ùn ne face mancu, ma sè avete un discu SSD, a deframmentazione hè una perdita di tempu indipendentemente da u sistema di fugliali chì aduprate.

  8.   zytumj dijo

    Grazie Miguel Ángel.
    Innò, adupru un discu tradiziunale. In listessu modu, quandu aghju cuminciatu cù GNU / Linux in u 2008, aghju dighjà cercatu cumu si pò defragmentà è aghju lettu chì ùn era micca necessariu.

    1.    canali scunnisciutu dijo

      Postu ch'elli toccanu u sughjettu di i fugliali distribuiti in tutta a partizione è si pensa à fà una riduzzione di a partizione. Aghju indicatu chì aduprendu applicazioni grafiche cum'è Defraggler o un'altra da windows per partizioni NTFS in un HDD, parechje volte ùn ponu micca defragà abbastanza, è quandu si fanu, ci ponu esse fugliale lasciati versu a fine di a partizione.
      Mi dumandu se in Linux ci pò esse una frammentazione di 0% in una partizione Ext4, ma ci sò ancu file versu a fine di a partizione, vale à dì chì versu u centru ci hè spaziu viotu.

      Pensu, l'ideale di un salvamentu di dati in una partizione, hè chì i dati sianu salvati versu u centru di a partizione versu l'esternu. Chi pensi?

  9.   Leonpardu dijo

    Bonghjornu. E cumu possu defragmentà e partizioni NTFS o FAT32? Grazie

  10.   Patrick dijo

    Salute à tutti! Aghju utilizatu Ubuntu da anni è ùn hà mai pigliatu assai tempu, l'adoru. 10 secondi per cumincià è 3 per spegne. Saluti!

  11.   elianne dijo

    Travagliu cù trè stampanti è nimu di i trè chì possu installà in Ubuntu 20.04, aghju dighjà scaricatu i driver per ognuna. u pc hè novu è ubuntu hè solu installatu. cù u pc precedente chì aghju avutu à scartà perchè ùn hà micca principiatu (initramsf) è nimu ùn hè statu capace di riparallu, e trè stampanti anu travagliatu bè. e stampatrici sò duie epson è una hp.
    lsb ùn esiste micca in ubuntu 20.04