Cumu piglià screenshots cun ritardu

Ubuntu-18.04

Unu di i modi più basi per raccoglie informazioni Ubuntu o cume documentà un prucessu in Ubuntu hè attraversu screenshot. I screenshots sò elementi impurtanti chì sò spessu usati menu di quantu vuleriamu tutti, postu chì in parechji casi una screenshot puderia risolve i prublemi chì avemu è per i quali dumandemu aiutu in fori è chat.

In stu picculu tutoriale vi insegneremu cumu fà screenshots cun ritardu chì ci pò aiutà à catturà certi prucessi, ma spiegheremu ancu cumu fà per mezu di u terminal.

Per piglià a cattura di u schermu graficamente, duvemu prima lancià u prugramma, ùn pudemu micca fà per mezu di a combinazione di tasti. Circhemu in u menù di l'applicazione cù u nome «screenshots» è una schermata cum'è a seguente apparirà:

Screenshot

nant'à stu schermu duvemu marcà l'area chì vulemu catturà, in questu casu duvemu marcà l'opzione "catturà tuttu u desktop". Avà falemu è andemu à «Catturà cù un ritardu di» è mudificemu i sicondi chì vulemu chì ci sia un ritardu. In generale, a migliore figura hè di 5 secondi, ma pudemu sceglie qualsiasi numeru secondu i nostri bisogni.

In u casu di u terminal, pudemu ancu fà, ma questu prucessu hè più veloce è più faciule ch'è gràficamente. Prima ci vole à gestisce un terminal. Una volta avemu quellu terminal, allora duvemu eseguisce u codice seguente:

gnome-screenshot -w -d 5

In questu casu duvemu cambià u numeru "5" per u numeru in seconde chì vulemu aduprà, pò esse 5 seconde o pò esse 20 secondi o 10 sicondi, finu à chì vulemu ma sempre in sicondi.

I screenshot chì pigliamu tramindui per questu metudu è da l'altru serà guardatu in u cartulare d'imaghjini di u nostru Ubuntu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Ariel dijo

    Sapete cumu mandà l'immagine catturata à u clipboard per incollalla direttamente, per esempiu, in u corpu di un email, senza prima avè da salvalla cum'è un fugliale?