Cumu installà Docky in Ubuntu

Immagine di 'docky'

Docky hè un lanciatore derivatu da Gnome fà inner permette d'urganizà, in modu diversu, l'applicazioni più usate in u nostru Ubuntu. Hà ancu varie aghjunte chjamate docklets è aiutanti chì permettenu d'interazzione cù l'applicazioni cum'è Tomboy, Rhythmbox, Liferea o Trasmissione, o funzioni cum'è visualizazione di u tempu, cuntrollà u cunsumu CPU è riviseghjà altre dati d'interessu in u nostru sistema.

Sapete dighjà u scopu di stu tippu d'applicazione: i lanciatori anu per scopu di migliurà a velocità d'accessu è a gestione di l'applicazioni chì usemu u più spessu. In questu modu Docky risponde à e aspettative è in un modu rimarchevuli grazie à u so bassu cunsumu di risorse è a so grande persunalizazione cù a capacità di aduprà pelli o pelli.

Docky Hè inclusu in i repositori ufficiali di Ubuntu da a versione 10.04 (Lucid Linx), dunque l'installazione serà, da quella versione, faciule cum'è entrà i seguenti cumandamenti in u nostru terminal:

 sudo apt-get install docky 

Cum'è in parechje altre applicazioni, ci sò duie versioni di generazione generale da l'app Docky. U primu di elli currisponde à l'ultimu codice in sviluppu, generalmente in testi, è chì vene da u ramu ancu instabile di u software. Per aghjunghje i pacchetti di sta versione à u vostru sistema, duvete entre i cumandamenti seguenti in a cunsula:

sudo add-apt-repository ppa:docky-core/stable
sudo apt-get update
sudo apt-get install docky

È a seconda versione, currispondente cù una edizione più stabile è testata di l'applicazione, chì di solitu manca di l'ultime funzionalità, è chì pudete uttene se inserite i seguenti cumandamenti in a console:

sudo add-apt-repository ppa:docky-core/ppa
sudo apt-get update
sudo apt-get install docky

L'aghjurnamentu di u lugiziale hè simplice quant'è a so installazione è si face in modu abituale per tutti i software Ubuntu, essendu validu sia per i PPA di u core di troncu in quantu à a versione stabile:

 sudo apt-get update sudo apt-get upgrade 

Ùn vi pruvate à pruvà Docky? Cuntateci di e vostre sperienze.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

2 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   nacho dijo

    Grazie per u vostru tempu è travagliu, ci stò travagliendu è mi pare assai utile ...

  2.   Strada sharck dijo

    Salutu, aghju pruvatu à installà cù i cumandamenti chì avete lasciatu in u postu ma in tutti i casi quandu entrendu u cumandimu «sudo apt-get install docky» mi lancia u seguente messagiu «U pacchettu docky ùn pudia micca esse situatu»

    Nota: Aghju installatu a versione 19.04 di Ubuntu ..
    riguarda