In l'articulu seguente è supportatu da a video-tutoriale, V'aghju da amparà stallà novi estensioni chì darà più funziunalità à i nostri spettaculare interfaccia gnome-shell.
U metudu per installà una nova estensione o funzionalità in u nostru desktop gnome-shell, Hè u mare da simplice è simplice à u più, basta à guardà a video in l'intestazione per vede u estrema simplicità di u prucessu.
L'estensioni sò strumenti per stallà novi funziunalità à u nostru scrivanu gnome-shellPer esempiu, in a video vi mostru cumu installà un menù a discesa per l'applicazioni, cum'è u vechju menu gnome ma più attraente, questu serà un novu menu chì serà aghjuntu accantu à l'angulu di attività o u acquavita gnome-shell originale, è in nisun casu rimpiazzerà u trattinu originale se micca per cumplementallu.
Se vi interessate stallà novi estensioni, a prima cosa chì duvete fà, stallerà i gnome-tweak-tools, chì hè u strumentu cù u quale puderete cuntrullà tutti l'aspetti di u desktop gnome-shell.
Una volta installatu, basta à seguità i passi di u video di intestazione è selezziunate l'estensioni chì vulete attivà o disattivà da u vostru desktop.
In l'esempiu di a pagina web stessa avete estensioni per tutti i gusti, u male hè chì e specificazioni sò in inglese, hè per quessa chì hè una questione di pruvà li è sì li piaci, lascia li installati è sì ùn ti ne, disinstalla.
Più infurmazione - Cumu cuntrollà è mudificà aspetti in gnome-shell, Ubuntu 12.10 "Quetzal Quantale" nantu à ASUS EEPC 1000HE in esecuzione di gnome-shell
Un cummentariu, lasciate u vostru
Ùn hè micca vera l'opzione per ottene più estensioni ùn esiste micca