Cume installà Flatpak in Ubuntu è apriteci à un mondu di pussibilità

Flatpak nantu à Ubuntu

Uni pochi ghjorni fà avemu scrittu un articulu menzionendu chì avemu dighjà installatu più di 3 milioni di pacchetti snap per mese. Aduprà sti tippi di pacchetti sò tutti vantaghji, frà i quali avemu pacchetti chì includenu software principale è dipendenze. Ma stu tipu di pacchetti ùn hè micca unicu, ci sò ancu i Pacchetti Flatpak chì sò installati via Flathub. In questu articulu vi mostreremu cumu installallu nantu à Ubuntu 18.04 LTS è tutte l'ultime versioni basate nantu à Ubuntu.

Ma chì hè esattamente Flatpak? Flatpak hè un Formatu d'applicazione di prossima generazione sviluppatu da Red Hat è chì hè adupratu in Fedora. U supportu hè inclusu in Kubuntu, ma micca installatu per difettu. L'applicazioni anu una struttura Sandbox, supportanu l'aggiornamenti di fondo è includenu tuttu u necessariu, tutti assai simili à i pacchetti snap chì l'utenti di l'Ubuntu anu dispunibili da aprile 2016 cù l'arrivu di Xenial Xerus. I sviluppatori sceglienu stu tippu di pacchetti perchè si sviluppanu una volta è travaglianu per parechji sistemi operativi, 42 snap per esse esatti.

Flatpak ci permette di aduprà parechje istanze di u listessu prugramma

Siccomu l'applicazioni Flatpak funzionanu isolate da u restu di u sistema, permette ci di aduprà parechje istanze di u listessu prugramma in listessu tempu. L'applicazioni Flatpak richiedenu ancu permessu prima di accede à diversi tipi di hardware, cum'è a camma web, apertura / lettura di file fora di u sandbox, o aduprendu sistemi di situazione. Cumu pudete vede, tutti i vantaghji.

Se l'aghjustemu tuttu, quandu installate Flatpak in Ubuntu averemu tutte e pussibilità di stu tippu di pacchetti, pacchetti snap è APT chì ghjunghjenu dighjà per difettu in Ubuntu, allora averemu assai più possibilità da sceglie. Per dà una idea assai chjuca, hè cum'è aghjunghje un repositoriu micca ufficiale, ma multiplicatu da parechji numeri interi è cù a sicurezza è l'affidabilità di unu ufficiale.

Benintesa, una cosa deve esse presa in contu: u a prima volta apremu una applicazione basata in Flatpak l'iniziu serà lentu, cum'è cù qualchì ritrattu. U mutivu hè chì tuttu finisce di esse cunfiguratu in quellu mumentu.

Processu di installazione di Flatpak in Ubuntu 18.04+

Faremu i seguenti:

  1. Facemu cliccà nantu sta lea. Pudemu ancu circà "flatpak" in u Centru Software.
  2. Vi dicemu cumu apre u ligame. Pudemu marcà a casella per chì tutti i ligami di stu tippu sianu aperti cù u Centru Software di a nostra distribuzione.
  3. Facemu clic nantu à installà è mette a nostra password.
  4. In alternativa, o hè raccomandatu, installemu u repository ufficiale per avè sempre l'ultima versione cù u cumandimu seguente:
sudo add-apt-repository ppa:alexlarsson/flatpak
sudo apt update && sudo apt install flatpak
  1. Dopu installeremu u cunnettà si per u Software Ubuntu. Senza ellu, u nostru centru software ùn puderà micca gestisce questi pacchetti. In Kubuntu questu ùn hè micca necessariu. A faremu cù u cumandimu seguitu:
sudo apt install gnome-software-plugin-flatpak

Cumu installà Flathub in Ubuntu

A prossima cosa chì averiamu da fà hè stallà Flathub, u più grande app store Flatpak. Hè l'equivalente di Snappy da Canonical. A prima cosa chì faremu hè installà u repositoriu Flathub cù u cumandimu seguitu:

flatpak remote-add --if-not-exists flathub https://flathub.org/repo/flathub.flatpakrepo

Una volta installatu, ripartimu è tuttu seria prontu per installà pacchetti Flatpak. Per questu serà abbastanza chì effettuemu una ricerca in u Centru Software, qualcosa chì serà pussibule grazia à cunnettà si chì avemu citatu sopra. Sapemu chì appiicazioni sò di stu tippu perchè "surghjente: flathub.org" apparisce in fondu o in e so informazioni quand'ellu li clicca nantu.

Un'altra opzione hè di andà à u Situ Flathub è, fate una ricerca, fate cliccà nantu à "installà" in u web è dopu nantu à "installà" da u Centru Software. Hè esattamente u listessu chì hè accadutu quandu avete cliccatu nantu à u passu 1 di a guida di installazione.

E questu seria tuttu. Avà averiamu più è megliu applicazioni. Benintesa, duvete tene à mente chì parechji di elli travaglianu diversamente da quelli dispunibuli in i repositori APT, ma tuttu si abitua.

Chì pensate di sta guida per pudè aduprà Flatpak in Ubuntu?

source: OMG! Ubuntu!.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

5 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Ari dijo

    Perfettu!! Cum'è sempre assai simplice è perfettamente spiegatu. Grazie !!

  2.   Eduardo Rodriguez dijo

    Articulu eccellente, chjaru è precisu! m'hà aiutatu assai

  3.   Irina dijo

    assai boni

  4.   Filippu D dijo

    Moltu bè spiegatu, è hà travagliatu per mè seguendu i vostri passi. Grazie tante! salvate a vostra pagina in i preferiti. bilancii

  5.   giulia dijo

    grazie bonu tutoriale