Cume installà driver NVIDIA proprietarii

cunduttori proprietarii nvidia

Nvidia hè statu u scopu di parechji attacchi da a cumunità di u software lìbbiru, è tutti noi chì seguitemu da vicinu e nutizie di u nostru sistema upirativu preferitu, arricurderemu di l'esplicazioni chì Linus Torvalds ellu hà direttu à l'epica. Nuddu contesta se sia in quellu casu sia in altri eranu ben fundati o micca, a verità hè chì per furtuna per quelli chì preferenu avè u più software liberu pussibule ci hè a opzione di aduprà i driver novu.

Queste, cume sapemu bè, sò migliorate assai, ma qualchì volta purtroppu hè necessariu ricorre à i piloti ufficiali per ragioni di quellu margine di prestazione in più ch'elli ponu offre. Cusì, in questu post avemu da vede cumu installà driver NVIDIA proprietarii in Ubuntu, per quale prima di tuttu avemu da verificà quale hè u mudellu di carta grafica chì avemu in u nostru sistema.

Avemu apertu una finestra di terminal (Ctrl + Alt + T) è eseguite:

lspci | grep vga

Dopu chì duvemu vede qualcosa cum'è:

02: 00.0 Controller compatible VGA: NVIDIA Corporation GT215 [GeForce GT 240] (rev a2)

In u mo casu, a carta grafica chì hà u mo urdinatore hè a NVIDIA GeForce GT 240. Perfettu, allora avemu da stallà u pacchettu linux-headers-generic, chì stallerà i fugliali di l'intestazione di a versione di u kernel chì avemu installatu:

sudo apt-get install build-essential linux-headers-generic

Fattu chì andemu à a pagina di scaricamentu NVIDIA, chì si trova à http://www.nvidia.es/Download/index.aspx?lang=es, è quì selezziunemu u cunduttore per a nostra carta. In u mo casu, cù l'infurmazioni ottenute prima, cercu e opzioni; Avissi qualcosa cum'è ciò chì vedete in l'imagine superiore di questu post è una volta chì aghju cliccatu nantu à "Cerca", dopu avè finalmente avè accessu à a pagina da a quale pudemu scaricà i driver per a nostra carta.

Una volta chì avemu i cunduttori in u nostru urdinatore andemu in u cartulare di scaricamentu è eseguitu, u fugliale hè qualcosa di u tippu 'NVIDIA-Linux-x86_64-340.76.run'. Hè un schedariu di tippu script è a parte chì dice '-340.76' varierà secondu u tippu di versione. Ebbè, duvemu eseguisce quellu script ma per questu duvemu dà permessu di esecuzione:

sudo chmod + 755 NVIDIA-Linux-x86_64-340.76.run

Avà avemu da aghjunghje u driver Nouveau à a Lista Nera di moduli di kernel, per impedisce ch'ellu si carichi à l'iniziu di u sistema:

sudo gedit /etc/modprobe.d/blacklist.conf

È aghjustemu à a fine di u fugliale a linea:

lista nera nouveau

Dopu, ciò chì averemu bisognu hè di disinstallà tutti i pacchetti di driver grafichi chì sò venuti cù a nostra installazione Ubuntu. Per questu eseguemu:

sudo apt-get remove –purge nvidia *

sudo apt-get remove -purge xserver-xorg-video-nouveau

Ora apremu una nova finestra di console (Ctrl + Alt + F2), ci cunnettemu è inserimu u seguitu:

sudo /etc/init.d/lightdm stop

Cù questu finimu l'ambiente graficu, è una volta l'avemu fattu, ripartimu l'urdinatore:

sudo reboot

Sta volta, quandu u sistema principia riceveremu un avvisu chì ci avverterà chì Ubuntu funziona in modalità a bassa risoluzione, Chì duvemu accettà. Dopu, riceveremu parechje alternative à u boot, è ciò chì duvemu fà hè selezziunà quellu chì dice "Principià una sessione in modu cunsula". Riturnemu à un login cum'è quellu chì avemu vistu in u passu precedente, è sta volta dopu avè inseritu i nostri dati, avemu da eseguisce u script di installazione di i driver NVIDIA:

sudo sh NVIDIA-Linux-x86_64-340.76.run

L'installazione cumencia à corre, è a cosa più sicura è pratica hè di cliccà nantu à "Iè, accettu" à tutti, è à a fine ripartimu l'ambiente graficu:

serviziu sudo lightdm start

Ora pudemu accede à l'ambiente graficu, a sola cosa chì resta hè di eseguisce l'utile "Configurazione di Configurazione di u Servitore NVIDIA", induve in l'opzione Configurazione di u Servitore NVIDIA X o l'opzione di Configurazione di u Display di u Servitore X salveremu a configurazione in un fugliale, clicchendu nant'à «Salvà in X File di Configurazione». Eccu, avà seremu pronti è aduprà e migliori opzioni NVIDIA per u nostru sistema.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

9 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Rubén dijo

    Salute, u mo laptop vene cun una grafica Intel integrata è una NVIDIA dedicata, mettendu lspci | grep VGA Aghju uttenutu un controller compatibile VGA: Intel Corporation Haswell-ULT Integrated Graphics Controller (rev 0b)
    Significa chì ùn aghju micca aduprà gràfiche NVIDIA? A verità hè chì ùn adupru micca l'urdinatore per ghjucà è tuttu funziona currettamente. Grazie.

  2.   Flotta dijo

    Bon articulu. Sarebbe assai interessante di publicà unu nantu à cume aghjurnà u kernel cù i driver proprietarii installati senza truvassi subitu cù un schermu neru è senza i x ... Perchè sarebbe cusì disordinatu avè driver grafichi in boni cundizioni in Ubuntu, in Linux in generale ... hè un incubo, veramente.

  3.   Belial dijo

    uf troppu cumplicatu per mè, a verità hè chì ancu se amu Ubuntu è hè ciò chì aghju installatu, rende sempre difficiule per mè d'aghjurnà alcuni driver ... Aghju merda ... .. in verità duverebbenu facilità assai di più u sughjettu di i driver grafichi, hè un orrore per quelli chì ùn sanu micca ... ..

  4.   Maguin J. Mendez Landa dijo

    Tuttu u bonu finu à u passaghju di sudo sh NVIDIA, ùn corre micca uttene sh: 0 cant'open

  5.   Filippu Rodriguez dijo

    Ciao, Provu à installà Ubunto da zero nantu à u mo laptop è aghju una Nvidia GTX. U puntu hè chì si pende nantu à u primu schermu d'installazione, mancu u primu schermu per sceglie a lingua apparisce. Aghju lettu assai è apparentemente u prublema hè cù stu tipu di carta. Mi piacerebbe sapè se puderete aiutami cù l'installazione da zero, pare chì a soluzione derivi da qualcosa di simile à ciò chì spiegate in st'articulu, ma ùn aghju micca e cunniscenze necessarie per realizallu in l'installazione da zeru. Apprezzu l'aiutu. Tuttu u megliu

  6.   Andres Silva dijo

    Quantu amichi cumplicati tornu à Windows 10 à parte u mo laptop cun ubuntu 16.04 diventa assai caldu quandu aduprendu sempre u novu driver duveria avè l'opzione windows per aduprà a grafica di u processatore è solu quandu hè necessariu aduprà nvidia.

  7.   David Edward dijo

    Grazie mille. Aghju pruvatu cù Linux Mint 19.1 è tuttu hà funzionatu perfettamente per mè, l'unicu hè chì quandu si riavvia dopu avè disinstallatu i driver precedenti, carica automaticamente u modu graficu, allora hè necessariu finisce u graficu modalità di novu per esse capace di iniziare l'installazione, dopu, tuttu eccellente. Grazie tante

  8.   rè scuru dijo

    Ebbè, hà travagliatu perfettamente per mè, eccettu chì cù l'ultimu driver Nvidia a grafica hè più lenta ch'è cù i driver proprietarii chì Ubuntu offre (kubuntu 18.04.3).
    Nvidia = GTX 660M, driver 418.88 più lento di Ubuntu 390 o 415.
    Dunque in pochi ghjorni installeraghju quelli di ubuntu.

  9.   Ernest Lupercio dijo

    Ernesto Lupercio :

    marcà errori quandu esegue u fugliale run