- A versione 2.68a hè stata liberata pochi ghjorni fà
- A so installazione in Ubuntu richiede di aghjunghje un repositoriu in più
Blender hè forse u prugramma mudelisazione, animazione è creazione di grafica tridimensionale u più pupulare in u mondu di u lugiziale lìberu chì hà evolutu di manera constante à traversu l'anni, aghjunghjendu alcune caratteristiche interessanti in l'ultimi mesi, cum'è u mutore di resa per l'ogetti non fotorealistici chjamati Lunatic.
Blender 2.68
Uni pochi ghjorni fà u Versione 2.68 di Blender, chì include un numeru interessante di miglioramenti in diverse zone di u prugramma, cume in a sezione di fisica, modellazione è prestazioni quandu si rende oggetti. Ghjorni dopu ghjunse un aghjurnamentu di a dita versione (2.68a), chì risolve 14 bug presente in 2.68. Hè per quessa chì se vulete aghjurnà à l'ultima versione di Blender, ùn pò micca esse un mumentu megliu.
Installation
A versione più recente di Blender disponibile in i repositori ufficiali di Ubuntu 13.04 ("Universu") hè 2.66, dunque per aghjurnà à l'ultima versione di u lugiziale duvete aghjunghje un repositoriu extra, chì serve ancu Ubuntu 12.10 y Ubuntu 12.04.
Per aghjunghje u repositoriu simu simpliciamente eseguitu:
sudo add-apt-repository ppa:irie/blender
Poi basta à aghjurnà l'infurmazioni lucali:
sudo apt-get update
È aghjurnà:
sudo apt-get install blender
Più infurmazione - Blender 2.67 lancia un mutore di rendering chjamatu Freestyle
Surghjente - Blender 2.68a registru di cambiamenti, Amu Ubuntu
Un cummentariu, lasciate u vostru
Sò novu in Linux vi ringraziu assai, pensu chì hè megliu cà 3dsm è scrive megliu cà acad per u fattu simplice chì u pc funziona più fluidu postu chì autocad oghje vi dumanda 5 o 6 gb di ram è 3ds max tb da video dedicatu 2 gb l'aghju in u mo pc ma ùn vogliu micca prumove l'impresa di pc perchè aghju bisognu di prugrammi per sviluppà u mo travagliu