Cume installà Lubuntu 18.04 in u nostru urdinatore

logo lubuntu

Ubuntu 18.04 LTS hè statu liberatu oghje è chì farà chì parechji utilizatori cumincianu à aghjurnà a so versione Ubuntu. Serà ancu un occasione per parechji utilizatori di cambià a so distribuzione è d'altri ancu di cambià u so sistema di splutazione. U aghjurnamentu e Installazione di Ubuntu 18.04 Hè un prucessu simplice è veloce da fà ma ùn serà micca a versione chì parechji usanu, ma seranu i so sapori ufficiali chì averanu successu. Bonu perchè parechji preferiscenu un altru desktop à Gnome o perchè i so urdinatori sò un pocu vechji è ùn supportanu micca e richieste di Gnome è Ubuntu 18.04, i sapori ufficiali seranu l'ubbiettivu di parechji utilizatori per i so urdinatori. Unu di questi sapori ufficiali serà Lubuntu, un sapore leggeru ma funziunale chì hè dispunibule per tutti è di quale avemu da parlà in questu articulu per amparà cumu installallu è cunfigurallu in modu efficace.

Perchè installà Lubuntu 18.04?

Sicuramente parechji di voi vi dumandarete perchè aduprà è installà Lubuntu 18.04 è micca a versione principale di Ubuntu o qualsiasi altru sapore ufficiale. U mutivu di questu hè chì l'ultima versione di Ubuntu farà chì parechji urdinatori smettinu di travaglià currettamente per rallentà o semplicemente sbagliassi. Questu hè dovutu à i requisiti hardware chì sò più alti chì in versioni precedenti. Tuttavia, Lubuntu hè un sapore ufficiale chì cuntene LXDE cum'è u scrittore principale è un inseme di prugrammi chì cunsumanu poche risorse. Cusì, Lubuntu 18.04 hè una versione ligera è favurèvule à quelli chì e squadre anu poche risorse è volenu tene Ubuntu.

Passi di stallazione

A prima cosa chì avemu da uttene hè a maghjina iso di installazione Lubuntu 18.04. Pudemu ottene questu attraversu u situ ufficiale Lubuntu. Una volta chì avemu a maghjina ISO Lubuntu duvemu salvalla in un pendrive. Qualcosa di simplice sè avemu l'uttellu Etcher, ma sì ùn pudemu sempre cuntinuà A Guida chì avemu publicatu per un bellu pezzu.

Avà chì avemu un pendrive bootable cù l'imagine di installazione Lubuntu 18.04 Avemu da inserì lu in u pendrive è ripartite l'urdinatore carregendu u pendrive prima prima di u discu duru, questu si ottiene premendu F8 o F10 durante l'iniziu.

Cumpariscerà una schermata cum'è a seguente:

Installazione di Lubuntu 18.04

Avà selezziunemu Spagnolu è cliccate nantu à l'opzione "Installa Lubuntu". Avà un desktop si cargarà cù l'assistente di installazione di Lubuntu. L'assistente di installazione hè un strumentu assai sèmplice. Prima apparerà una schermata cum'è a seguente:

Installazione di Lubuntu 18.04

In questu selezziunaremu l'opzione "Spagnolu". Prememu u buttone seguente è una schermata cum'è a seguente apparirà:

Installazione di Lubuntu 18.04

Avà duvemu selezziunà a lingua di a tastiera. In questu casu, in i dui schermi marcemu l'opzione "Spagnolu" è prememu u buttone "cuntinuà". In u prossimu schermu, qualcosa di novu apparirà chì hà da fà cù l'opzione Ubuntu Minimal. In questu casu avemu duie opzioni:

Installazione di Lubuntu 18.04

Installazione Normale o Installazione Minima. Quest'ultimu hè raccomandatu per l'urdinatori cù poche risorse è hà solu u desktop, u navigatore web è l'utilità di basa. Se ùn avemu micca prublemi cù u hardware, hè megliu marcà Installazione Normale è appughjà u buttone "cuntinuà".

Installazione di Lubuntu 18.04

A schermata di u Tipu di Installazione apparirà Se avemu un discu duru biancu, sceglemu di installà Lubuntu o Erase discu è installà Lubuntu è appughjà u buttone cuntinuà. Se avemu più sistemi operativi o tenemu a partizione Home, marceremu "Più opzioni" è cunfiguraremu e partizioni per i nostri bisogni. A schermata di localizazione apparirà avà. Simu in Spagna allora marceremu l'opzione Spagna -Madrid è cliccà nantu à cuntinuà.

Installazione di Lubuntu 18.04

Nantu à u screnu prossimu, dumanderà u nome di a ràdica è a password è ancu u nome di l'urdinatore. Cumpigliemu è prememu u buttone cuntinuà.

Installazione di Lubuntu 18.04

Avà u schermu si riduce è u sistema operativu cumincerà à installà.

Installazione di Lubuntu 18.04

Sicondu a macchina chì avemu, u prucessu durerà più o menu, ma di solitu hè una media di 25 à 40 minuti. Una volta finita l'installazione, riavviemu u sistema per avè Lubuntu 18.04 prontu. Ma ci hè sempre a post-installazione.

Cosa da fà dopu l'installazione di Lubuntu 18.04

A distribuzione Ubuntu è i so sapori ufficiali sò distribuzioni Gnu / Linux abbastanza cumplette, ma ùn hè mai à u piacè o bisogni di tutti l'utenti. Hè per via di què Deve sempre fà attività post-installazione. Compiti chì consistenu di adattà u nostru Lubuntu 18.04 à i nostri bisogni. Senza sti compiti, Lubuntu 18.04 funzionerà currettamente ma cù questi compiti, Lubuntu 18.04 ci offre tuttu u putenziale di a distribuzione.

A prima cosa chì duvemu fà hè d'aghjurnà u sistema upirativu in casu chì ci sia un aghjurnamentu impurtante o necessariu. Per fà questu apremu u terminal è scrivemu i seguenti:

sudo apt-get update

sudo apt-get upgrade

Unu di i primi compiti chì deve esse fattu dopu l'aghjurnamentu di i repositori o chì almenu facciu hè l'installazione di cumpressori. Un cumpressore hè qualcosa impurtante oghje ma ùn sò micca perchè micca tutti i furmati sò di solitu per difettu. Cusì apremu un terminal o LXTerminal è scrivemu i seguenti:

sudo apt-get install p7zip-full p7zip-rar rar unrar

Questu ci stallerà Decompressori 7zip è rar, furmati abbastanza diffusi in Internet.

È parlendu di Internet, u navigatore web di a distribuzione hè Mozilla Firefox ma pò esse chì ùn sia micca à u nostru piacè, perchè hà poche risorse o perchè preferimu Chrome. Allora se vulemu cambiallu, basta à scrive u seguitu in u terminal:

sudo apt-get install chromium-browser

o se vulemu qualcosa di luce:

sudo apt-get install midori

U passu prossimu chì duvemu fà hè l'installazione di una suite d'uffiziu. Lubuntu 18.04 vene cun Abiword è Gnumeric, ma pò ùn esse micca abbastanza per parechji utilizatori. In questu casu duvemu installà LibreOffice. Per fà questu in u terminal scriveremu u seguente:

sudo apt-get install libreoffice libreoffice-l10n-es libreoffice-help-es

Se simu utilizatori pesanti di navigazione web, vale à dì, se navigemu solu in Internet, serà necessariu installà OpenJDK, a macchina virtuale Java open source. Per fà questu apremu u terminal è scrivemu i seguenti:

sudo apt-get install openjdk

È avà aghju menu utilizatori Ubuntu 18.04?

Cù tuttu què averemu dighjà Lubuntu 18.04 in u nostru urdinatore. Ma sicuramente parechji di voi averanu a sensazione chì avete menu di utilizatori Ubuntu 18.04. A verità hè chì nò. Avà ci hè a persunalizazione è l'adattazione tutale di a distribuzione à i nostri bisogni è gusti.

Hè qualcosa chì tutti l'utilizatori di distribuzioni Gnu / Linux anu da fà, micca solu l'utenti di Lubuntu 18.04. È hè chì fattori cum'è l'urdinatore, u so hardware o a cunnessione internet facenu chì Lubuntu 18.04 duverà esse persunalizatu più di l'usu, ma u risultatu serà u listessu cum'è se avemu Ubuntu 18.04, ùn pensate micca? Beh allora pruvatelu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

12 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Santiago dijo

    Best regards
    Aghju installatu ubuntu 18.04. Quandu l'aghju furnitu in liveCD, tuttu funziona perfettamente, ma quandu aghju installatu a cunnessione à a mo rete Wifi appare, ma ùn carica nisuna pagina. Ho bisognu d'aiutu per risolve lu. Grazie

  2.   david karal dijo

    Bella ghjurnata,

    spia novu in lubuntu, vulia dumandà in questa distro, ci hè qualchì sortware per prugrammà a scala, per prugrammà plc, grazie mille

  3.   giojotoca dijo

    bona ghjurnata, aghju utilizatu lubuntu dapoi u 2013 è mi affascina, ma quandu installu a versione 18.04 aghju nutatu 3 cose chì aghju bisognu d'aiutu, 1 l'iniziu hè assai più veloce di a versione precedente, 2 cume stava testendu è installendu tende à occupà più Memoria dighjà à a chjusura di e finestre aspetta per risponde, è l'ultima cosa hè chì u lettore multimediale gnome-mpv hà travagliatu solu una volta cù un unicu schedariu allora ùn hà micca principiatu è ùn apre micca generendu un raportu d'errore. Aghju pruvatu à parechji PC in modu live è u listessu prublema cù lettore media

  4.   JOSE MIGUEL ORTEGA CALERO dijo

    I SCARICATU LUBUNTU, QUANDU ESTRUU U FICHJETTU WINRAR Ùn SO PIÙ CHE COSU CONTINU À FÀ PÈ FÀ L'IMAGINE ISO, NON VU OPCIOBES CUMU CONTINU A RINGRAZIÀ

  5.   Wooty dijo

    Saluti:
    Scaricamentu per pruvà cumu si passa, seguiteraghju e vostre ottime indicazioni. Speremu chì funziona.
    Gracias

  6.   Ghjesù_GB dijo

    Salutu Jose Miguel, ùn sò micca un espertu ma pensu chì ciò chì dumandate sia abbastanza semplice.

    Duvete scaricà una maghjina ISO da a pagina ufficiale di Lubuntu (attenti à sceglie i 32 o 64 bit secondu a macchina induve vulete installà u sistema). Dopu duverete muntà l'ISO scaricatu nantu à un pendrive di almenu 2gb, aduprendu un prugramma cum'è Linux Live Usb (suppongo chì site nantu à Windows).

    Poi spegni l'urdinatore, inserisci u pendrive è riaccendelu. Per chì u PC si avviessi da u pendrive, duvete configurà prima u BIOS per avvià da u portu USB. U restu hè cusgitu è ​​cantendu.

    Saluti.

  7.   Stgu dijo

    Ciao, aghju installatu Lubuntu ma ancu se aghju modificatu u bios è cacciu u cd di stallazione ogni volta chì accendu u pc l'installazione hè generata torna, selezziunate a lingua ecc

  8.   carlos santana dijo

    ciao dumandu. Cumu hè u driver di u tema lan, vga è quelli chì sò installati automaticamente cum'è in win 10?

  9.   Robber dijo

    U situ ufficiale di lubuntu hè lubuntu.me, micca lubuntu.net ....

  10.   Ernesto dijo

    Bonghjornu. Sò in traccia di installà Lubuntu o cusì pensu. Aghju seguitu u prucessu è avà scrivu da l'urdinatore à quale intendu installà.
    Dicu questu perchè pensu chì hè statu registratu nantu à u spiedu. Si principia è funziona solu sì cù u spiedu accendutu.
    Ùn sò micca se aghju a pussibilità di trasferì lu in l'urdinatore? È se devu aspettà chì si carichi senza mette u spiedinu? ancu s’ellu ci vole ore à caricassi. O devu solu cumincià tuttu u prucessu di novu, creendu un novu potabile?
    Grazie.

  11.   Jose Flores dijo

    Salutu, aghju un vechju urdinatore induve vulia installà Lubuntu 18.04.5 Bionic Beaver LTS (LXDE), ma quandu provu à installà, u monitor (Vechju monitor, culón) mi dice fora di portata. Sò chì si pò cambià e opzioni di dimensione di u schermu, ciò chì ùn sò micca hè cumu fà per installà. U mo vechju PC hà una carta video Nvidia da 512 GB è aghju 2 GB di RAM, ciò chì hè veramente vechju hè u processatore, Pentium 4 1,8 Ghz. Apprezzu se qualcunu hà una soluzione, di mette u schermu in 1024 x 768 à 60Hz, in u boot di l'installazione, grazie.

  12.   Stridendu dijo

    U situ ufficiale LUBUNTU per scaricà l'imagine ùn hè micca quellu indicatu in l'articulu, ma questu: https://lubuntu.me/downloads/

    A salutazione.