Una di e cose chì ùn sò micca cambiate in Ubuntu in l'ultimi anni hè l'arte d'arte, a famosa opera d'arte di Ubuntu hè stata prisente per parechje versioni è hè qualcosa chì hà da cambià cù a nova versione di Ubuntu 18.04. Ma e regule di certificazione LTS è a squadra ùn anu micca cridutu chì a nova opera d'arte era pronta per esse in Ubuntu.
Qualcosa chì ùn accadrà micca in u novu Ubuntu 18.10 averà u Tema Yaru cum'è l'arte predefinita di a distribuzione. Fortunatamente questu hè Ubuntu è pudemu installà è testà a nova opera d'arte nantu à qualsiasi versione d'Ubuntu senza avè da aspittà a nova versione chì serà liberata d'ottobre prossimu.L'opera Yaru Theme Hè cunnisciutu ancu cum'è Tema di a Comunità o Cumunitema, se usemu u nome di codice di stu pacchettu. Attualmente pudemu installà questa opera d'arte attraversu dui metudi diversi. U primu seria cun un pacchettu snap è u secondu metudu seria per mezu di un repositoriu esternu. Se sceglite u pacchettu snap, allora apremu un terminal è scrivemu u seguente:
sudo snap install communitheme
O pudemu andà à strumenti cum'è snapcraft.io. Se vulemu aduprà un repositoriu esternu, ùn pudemu micca aduprà in versioni precedenti à Ubuntu 18.04postu chì i pacchetti ùn sò micca cumpatibili cù e versioni precedenti à Ubuntu 18.04. Ma se pudemu installallu in Ubuntu 18.04, allora in u terminale duvemu eseguisce u seguitu:
sudo add-apt-repository ppa:communitheme/ppa sudo apt update sudo apt install ubuntu-communitheme-session
Avà duvemu andà l'applicazione Gnome Tweaks è in Aspettu selezziunate u nome di a nova opera d'arteIn questu casu, ùn apparirà micca cum'è Tema Yaru ma apparirà cum'è Communitheme, chì duvemu selezziunà in e sezzioni Temi è in Icone duvemu selezziunà u nome di Suru. Una volta chì l'avemu marcatu, chjudemu a finestra è averemu a nova opera d'arte Ubuntu pronta.
Sianu the first to comment