Cumu preparà u firmware autoflasheable per Heimdall

In un altru video tutoriale, aghju insegnatu installate avà cumu aduprà Heimdall di terminali flash di a famiglia Vexin de Samsung.

Cumu l'aghju dighjà dettu in l'altru articulu, Heimdall Hè un strumentu validu per tutti i sistemi operativi, hè di u Open Source o fonti apertu è hè l'unica alternativa à l'odin.

In u prossimu video-tutoriale, vi insegneraghju cume scumpressate un firmware uriginale, è crea un pacchettu autoflashable per Heimdall.

Heimdall

U tutoriale in quistione è i fugliali chì aghju da aghjustà seranu utili à tutti l'utilizatori di u terminal Samsung Galaxy S; u schedariu firmware.xml chì hè u fugliale da mudificà, servenu tutti l'utenti indipendentemente da u so mudellu di dispositivu, l'unicu chì duverà esse scaricatu da per ellu da u situ ufficiale di sammobile.com, serà u firmware da imballà è u fugliale currispundente cisterna.

I fugliali richiesti (Samsung Galaxy S)

Ci averemu bisognu u firmware originale chì vulemu imballà per renderla autoflashable per Heimdall, u schedariu PIT currisponde à u nostru mudellu di tirminale, è u schedariu firmware.xml chì mudificheremu cum'e spiegu in u video di intestazione.

Ricurdativi chì i fugliali chì aghju attaccatu in questu post sò per ellu Samsung Galaxy S, u solu schedariu chì hè validu per qualsiasi mudellu di terminale hè u firmware.xml dopu e mudificazioni pertinenti.

Heimdall

Per procedere cù l'imballu di u firmware autoflashable, duveremu scumpressà i fugliali di firmware è cupià tutti in un novu cartulare, poi mudificà u fugliale firmware.xml è imballà o cumpressà in furmatu tar.gz.

In u video tutoriale nantu à l'intestazione truverete u prucessu passu à passu spiegatu da un servitore.

U video-tutoriale hè sviluppatu da Ubuntu 12.04, ma tenite à mente chì u prucessu da seguità hè u listessu per qualsiasi sistema operatore.

Più infurmazione - Cumu installà Heimdall in Ubuntu 12.04Cumu creà un firmware autoflasheable per Heimdall

Scaricà - JVU firmware originale, Schedariu PIT, firmware.xml


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

3 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   u salmone dijo

    Grazie per u tutoriale. Assai cumpletu

  2.   Javi dijo

    Aghju installatu u firmware JVU seguendu stu tutoriale, cù Heimdall nantu à ubuntu, cù u mo Samsung Galaxy S, avà vogliu installà ROM è recuperà e mo app è dati da a copia di salvezza cù Titanium, chì aghju salvatu in u PC, ma avà ùn cunnette micca u Samsung à Ubuntu! Cumu riparaghju?

  3.   Javi dijo

    ok aghju avutu prima à attivà u debugging usb ...