Cumu recuperà u supportu per NVIDIA Optimus in Ubuntu 14.04

nvidia optimus

In generale u aghjornamenti di solitu portanu miglioramenti di tutti i generi, da quelli ligati à u sirviziu o à a sicura cum'è l'interfaccia o u cuncepimentu, è deve esse dichjaratu chì hè di solitu un compitu chì l'utenti anu amparatu à cede cù u tempu. È hè chì à l'iniziu assai anu preferitu mette li da parte è cusì espone e so squadre prublemi di sicurità è stabilità, ma deve esse dettu chì questu hè in parte culpèvule per e cattivi esperienze chì avemu avutu in u passatu quandu aghjurnà (in particulare in i tempi di Windows 98 o Windows XP).

Fortunatamente e cose sò cambiate è avà queste attività sò svolte spessu da l'utenti, ma sempre di tantu in tantu ci esponemu à situazioni indesiderabili, alcune di e quali puderebbenu esse evitate cù un pocu di più testi da parte di i sviluppatori in anticipo. Per lancià questi menzionati aghjornamenti. Ma tale hè questu mondu freneticu in cui l'applicazioni è i servizii anu un ciclu di sviluppu veloce è guasgi malatu (probabilmente impostu da Google cù u so navigatore Chrome chì libera versioni novi stabile ogni sei settimane).

U puntu hè chì l'ultimu aggiornamentu Ubuntu 14.04 hà supportu "rottu" per parechji utilizatori di sistemi basati NVIDIA Optimusallora vedemu cumu risolve quellu prublema. Qualcosa chì per furtuna ùn hè micca troppu cumplicatu è richiede solu uni pochi di passi chì circheremu di dettaglià u megliu pussibule per chì qualsiasi utilizatore cun un pocu di curagiu possa osà fà, ma prima diceremu brevemente di cosa si tratta. Optimus NVIDIA.

Hè una tecnulugia chì Nvidia hà sviluppatu per l'urdinatori cù dui chip grafichi, è chì vi permette di cambià trà tramindui in modu trasparente è à dumanda per aghjusta e prestazioni è a durata di a batteria secondu e preferenze è bisogni di l'utilizatori. Inizialmente era supportatu solu sottu Windows ma prestu hà ancu cuminciatu à esse supportatu per Linux, è accantu à questu ci hè ancu l'opzione aperta chjamata Bumblebee, chì hè ciò chì parechji distrosi incorporanu per difettu.

In u casu di a più recente aghjurnamentu Ubuntu 14.04, apparentemente u pacchettu ubuntu-drivers-common hà purtatu qualchì prublema chì hà eliminatu a cumpatibilità di l'attrezzatura cù sta tecnulugia NVIDIA, impedendu l'esecuzione di ambienti grafichi cum'è Unity, GNOME 2D, ecc è per u momentu ùn ci hè micca una soluzione ufficiale ancu se ùn duverà forse tantu tempu per ghjunghje, ma u prublema pò esse risoltu assai simpliciamente passendu à a versione precedente di u Driver NVIDIA, vale à dì, quella chì hè stata installata finu à qualchì ora nanzu d'aghjurnà Ubuntu.

Fà lu hè assai sèmplice, è basta à apre un terminal (ricordate, ùn simu micca in alcun ambiente graficu) qualcosa chì si ottiene cumbinendu CTRL + Alt + F1. Dopu inseremu i nostri dati d'utilizatori è dopu pudemu eseguisce u cumandimu seguitu:

sudo apt-get install ubuntu-drivers-common = 1: 0.2.91.4 nvidia-common = 1: 0.2.91.4

Aspettemu chì l'installazione finischi, ciò chì ci duverebbe lascià nvidia-drivers-common 2.91.6 (o 2.91.7 se usamu i repositori Proposti Ubuntu) è allora eseguemu:

sudo reboot

Avà aspittemu chì a nostra squadra ripigliessi è u prublema duverebbe esse risoltu, mostrendu ci a finestra di login à a quale simu abituati è chì pudemu aduprà ancu prima di scaricà è installà l'ultimu aggiornamentu Ubuntu 14.04.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.