Cumu brusgià una maghjina in Ubuntu

Brucia una maghjina à u discu

Ancu se andemu inevitabilmente versu un avvene induve tutte l'infurmazioni seranu cuntenute in u nuvulu, ancu oghje pò esse interessante tene certi dati nantu à i media fisichi cum'è i compact disc. I servizii di hosting più economici diventa di menu in menu vale a pena d'investisce in i media fisichi, chì sò fragili è ùn offre micca e listesse garanzie di dispunibilità in u tempu cum'è quelli.

In questa guida spieghemu cumu brusgià l'immagine in un discu o in una memoria USB da u sistema operativu Ubuntu. Cuminciamu.

1. Verificate l'integrità di a vostra maghjina

A corruzzione di i dati hè un prublema chì affetta in particulare i fugliali scaricati da Internet è seria una vergogna di perde un album per questa ragione. Per verificà l'integrità di l'immagine chì avemu da brusgià, procederemu à effettuà, prima di a registrazione, una verifica di questu.

Per fà a verificazione vi mostreremu dui cumandamenti basati nantu à riassunti digitali diversi (MD5 è SHA256) chì u risultatu deve currisponde à quellu furnitu da quellu chì vi furnisce l'imaghjini (generalmente indicatu nantu à u situ web da quale scaricate). Ancu se sti dati ùn sò micca sempre dispunibili, hè cunsigliatu di paragunalla sempre chì sia pussibule.

Senza cummentà e differenze trà i sfarenti algoritmi di riassuntu digitale, in pratica pudemu aduprà unu o l'altru indistintamente postu chì entrambi ci anu da offre sicurità sufficiente per verificà l'integrità curretta da u nostru schedariu d'imagine:

md5sum nombre_de_la_imagen.iso

o allora

sha256sum nombre_de_la_imagen.iso

Esempiu MD5 in Ubuntu
In i dui casi u risultatu ottenutu serà una stringa di testu Alfanumericu cù u riassuntu di l'imaghjina chì u valore deve coincide cù quellu indicatu. Ùn v'inchietate micca di cupià lu in tuttu, postu chì a minima alterazione (un solu bit) renderebbe u riassuntu ottenutu tutalmente diversu. In sta lea Pudete verificà l'hashes di e diverse imaghjini di e distribuzioni basate in Ubuntu.

2. Scrive l'imagine nantu à un discu compactu

A diversità di i dati urdinarii chì sò almacenati in un urdinatore, un schedariu di maghjina ùn pò micca esse scaricatu direttamente nantu à un discu. Deve esse arregistratu per mezu di un prugramma speciale chì allarga / estrae u so cuntenutu nantu à un mezu è u rende leggibile da l'urdinatore. Per realizà stu passu inseriremu un discu in biancu cù una capacità sufficiente per cuntene i dati di l'immagine è faremu cliccà cù u buttone ghjustu di u mouse nantu à u fugliale è sceglite l'opzione chì indica Brucia à u discu ...

Burn immagine à Ubuntu

Vi raccomandemu di aduprà, quandu hè pussibule, dischi di sola scrittura, chì sò l'alternativa più economica per almacenà e vostre informazioni nant'à stu mezu.

3. Bruciate l'imagine à un pendrive

Infine, sè preferite registrà l'immagine nantu à un pendrive chì pudete riutilizà quante volte chì vulete, Duvete eseguisce u cumandimu seguente chì indicemu:

sudo dd if=nombre_de_la_imagen.iso of=/dev/dispositivo_pendrive

Se ùn cunnosci micca u percorsu di a vostra memoria USB, pudete aduprà u cumandimu seguente per elencà quelli dischi chì esistenu nantu à u vostru sistema:

sudo fdisk -l

Esempiu Fdisk


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

2 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   danaskaly dijo

    Bonghjornu! Ci hè una applicazione in ubuntu mate 16.04 lts chì possu scaricà da u centru software per arregistrà un iso (ubuntu isos) in un usb? Grazie mille per l'aiutu !!

  2.   Frank dijo

    Bonghjornu!
    Aghju scaricatu ubuntu 16.04 ISO 32-bit (ubuntu-16.04.1-desktop-i386.iso), aghju ancu brusgiatu un discu cù l'imagine cù u bracieru è ùn ci hè manera di avviare da u cd, vale à dì I entre in u dvd una volta chì a maghjina hè stata arregistrata è tutti i fugliali sò scumpressi ma ùn hè micca avviabile quandu l'urdinatore parte. À u cuntrariu, qualchì tempu fà aghju scaricatu ubuntu 16.04 64-bit è ùn aghju avutu nisun prublema. Qualcosa idea di ciò chì puderia accade?
    Molte grazii