Cumu aghjustà automaticamente a luminosità di u schermu

wildguppy in ubuntu

Una di e cose chì ci simu abituati grazie i dispositi mobile quellu aghjusta automaticamente a luminosità di u nostru schermu adattallu à e cundizioni in vigore in ogni mumentu; Questu hè per aumentà a luminosità quandu ci hè molta luce ambientale (per esempiu à meziornu) è diminuisce quandu vene a notte, qualcosa chì d'altra parte hà ancu connotazioni sanitarie postu chì hè pruvatu chì in l'ore prima di dorme ùn hè micca va bè chì i schermi "emananu" assai luce.

U prublema di tuttu què hè chì mentre i monitor è i schermi di laptop ci permettenu aghjusta l'intensità di a luce di visualizazione, ùn offrenu micca un modu automaticu di fà la cum'è facenu cù i dispositivi mobili (tablette è smartphone). Ma pudete, calmatevi chì pudete, è in questu post vedemu cumu aghjustà automaticamente a luminosità di u schermu in Ubuntu, grazie à un strumentu chjamatu Wildguppy.

Puderemu installate WildGuppy da u repositoriu PPA ufficiale, induve truveremu a versione cumpatibile cù Ubuntu 12.04, 12.10, 13.04, 13.10 è 14.04 LTS. Cusì, cum'è sapemu bè, u compitu hè veramente assai simplice, cum'è esecutà u seguitu da un terminal (Ctrl + Alt + T):

sudo add-apt-repository ppa: fantasyleague0629 / wildguppy
sudo apt-get update
sudo apt-get install wildguppy

In u casu di aduprà Ubuntu 14.10 o superiore Ci vulerà scaricà u pacchettu .deb è installallu manualmente. In questu casu pudemu ancu apre una finestra di terminal, è eseguisce:

wget https://launchpad.net/~fantasyleague0629/+archive/ubuntu/wildguppy/+files/wildguppy_1.0.3-1_all.deb
sudo dpkg -i wildguppy_1.0.3-1_all.deb

Avà pudemu principià WildGuppy, è per questu pudemu cumincià à scrive u vostru nome in u Dash di unitati, o benintesa a pudemu fà da u menù o lanciatore chì usemu, in una di e tante pussibilità chì GNU / Linux ci offre sempre. Una volta chì hè fattu, vedemu chì WildGuppy hè eseguitu da l'area di prompt di u sistema, vale à dì, quella in a quale avemu l'indicatori di sonu, a carica di a batteria è altri.

Ddu indicatore WildGuppy hè quellu chì ci permetterà cuntrolla tutte l'opzioni di luminosità di u schermu, chì implica a definizione manuale o a scelta di lascià l'applicazione curassi di tuttu, chì à a fine hè l'idea (ancu se pudemu ancu specificà l'intervallu da u quale a cunfigurazione serà aggiornata, è i valori massimi è minimi luminosità)

Avà, una applicazione di stu tippu hè più utile quandu a runemu micca solu automaticamente ma ancu per difettu, vale à dì, à ogni iniziu di u nostru urdinatore. È per questu duveremu mette e nostre mani per creà un fugliale, chì duvemu truvà in u cartulare ./config/autostart da u nostru cartulare persunale. Pudemu aduprà u nostru editore di testu preferitu, in u mo casu gedit:

~ / .config / autostart / wildguppy-autostart.desktop

Dopu, aghjustemu u cuntenutu seguente à u fugliale:

[Entrata Desktop]
Type = applicazione
Exec = wildguppy-gtk
Oculta = falsa
NoDisplay = falza
X-GNOME-Autostart-enabled = veru
Nome = WildGuppy
Cumentu =

wildguppy-2

Eccu, è da quì in avanti ogni volta chì iniziemu a nostra squadra Ubuntu averemu WildGuppy per difettu, cù tutti i vantaghji di pudè gestisce automaticamente a luminosità di u schermu. È senza trascurà chì sopra tuttu, averemu un cunsulazione assai più grande.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.