Continuendu cù a serie di posti nantu à e macchine virtuali, oghje parleremu di una terza opzione: cumu creà una macchina virtuale cù VMware Workstation. Se a memoria ùn mi fallisce micca, è pensu chì ùn hè micca, stu software hè statu rispunsevule per l'usu Linux in i mo laptop avà, postu chì aghju pruvatu Ubuntu 6.06 LTS è a so prestazione era cusì bona (in Windows) chì mi sò innamuratu. Dopu à parechji mesi di piglià cuntattu, aghju finitu per installallu cum'è nativu in u mo vechju PC è in pensione.
A prima cosa chì duvemu dì circa VMware hè chì hè un software di pagamentu. Chì aghju utilizatu? Virtualbox Aghju realizatu per un bellu pezzu chì mostra, chì VMware Workstation hè più putente è capace di l'uttellu gratuitu d'Oracle, ma per pudè gode di u so pienu potenziale duveremu pagà più di 160 €. Hè quì chì duvemu pensà à l'impurtanza di quella macchina virtuale per noi: se avemu solu bisognu di qualchì prugramma da un sistema operativu, hè megliu aduprà una opzione gratuita.
Index
Cume installà VMware Workstation in Ubuntu
Duvemu prima installà u software. Per fà cumpatibile cù più sistemi operativi, l'installatore per Linux vene in un schedariu .bundle chì seremu installatu seguendu questi passi:
- Facemu un clic drittu annantu à u fugliale scaricatu. Pudemu scaricà una versione di prova di Player da quì o a versione Pro da quì.
- Andemu à a sezzione "Permessi".
- Marcemu a casella "hè eseguibile" o "permettenu u fugliale per esecutà cum'è un prugramma" è accettemu.
- Dopu, apremu un terminal è scrivemu "sudo", senza e virgulette, postu chì avemu bisognu di privilegi di amministratore per apre l'installatore.
- Trascinemu u fugliale .bundle à u terminal. Se usamu una versione di Linux in cui quandu trascinemu un fugliale versu u terminal mette e virgulette, i rimuemu.
- Prememu Enter.
- Avemu messu a nostra password. Questu finalmente aprirà l'installatore.
- In a prima è a seconda finestra, marcemu a casella "Accettu i termini in l'accordi di licenza" è cliccà nantu à "Next".
- In u terzu u lascemu cum'è hè è cliccemu nantu à «Seguente».
- Dopu, in a finestra dopu, u listessu: «Next».
- Dopu, mettimu u nome di a nostra stazione di travagliu è cliccemu nantu à «Seguente».
- In a prossima finestra pudemu sceglie induve saranu salvate e macchine virtuali. U lasciaraghju per difettu è cliccheraghju "Seguente".
- Listessu in u passu prossimu: pudemu sceglie un portu da cunnesse, ma l'abbandunaghju per difettu è cliccà «Seguente».
- Se avemu digià compru u software, in a prossima finestra inseremu u nostru numeru di serie. Se no, a lascemu viota è clicchemu «Next».
- Cù tuttu ciò cunfiguratu, cliccemu nantu à «Installà».
- VMware apparirà in u nostru menù di applicazione. Circhemu è lanciamu.
- L'installazione ùn serà micca cumpleta finu à chì avviemu l'applicazione per a prima volta è installemu i moduli necessarii.
Cumu creà una macchina virtuale in Workstation
Una volta installatu è hà riavviatu l'urdinatore, u prugramma hè simile in Windows è Linux:
- Avemu apertu VMware.
- Facemu cliccà nantu à «Crea una Nova Macchina Virtuale».
- Sceglimu l'opzione «Tipica».
- Dopu, sceglemu se l'installeremu da un ISO o da un CD. Aghju un CD, allora sceltu a prima opzione. Se avete un ISO, duvete sceglie a seconda opzione è dilli induve l'avemu.
- Indichemu un nome è una strada. Pò esse lasciatu per difettu, ma aghju eliminatu u "x64" chì mi hè apparsu. Preferiscu solu dì "Windows 10".
- In u prossimu passu configureremu u tippu di magazzinu:
- A dimensione di u discu duru. 60GB hè cunsigliatu, ma pò esse riduttu se u nostru equipamentu ùn hà micca assai almacenamentu.
- U tippu di magazzinu: se u useremu solu nantu à un urdinatore, sceglemu a prima opzione.
- A prossima finestra ci mostrerà un riassuntu di ciò chì avemu da creà. Ci hè una opzione marcata chì indica chì a macchina virtuale serà iniziata quandu hè creata. Pudemu fà o principià manualmente dopu. Facemu cliccà nantu à «Finisce».
- À questu puntu, a macchina virtuale serà creata. Aspettemu.
- Una volta creata è iniziata, u prucessu d'installazione di Windows serà u listessu cum'è se l'avessimu fattu nativamente.
Installa i strumenti o «Strumenti»
Una volta chì tuttu hè stallatu, seremu in gradu di fà corre a macchina virtuale Windows 10, ma per chì tuttu funziona currettamente ci serà ancu un passu: cù a macchina virtuale aperta, Andaremu à u menu VM è sceglemu l'opzione «Install VMware Tools ...». Questu permetterà a macchina virtuale per esse più compatibile è tuttu funziona megliu. Frà altri cose, permetterà di ridimensionà a finestra per chì u sistema operativu ùn fermi micca in un quatratu più chjucu.
Un'altra cosa chì pudemu fà hè di sceglie a macchina virtuale, cliccà nantu à "Memoria" è aumentà a memoria RAM, chì per difettu hè 1GB. Pudemu ancu fà altri cambiamenti di hardware (virtuale) in questa sezione.
Avete riesciutu à gestisce una macchina virtuale in VMware Workstation?
Un cummentariu, lasciate u vostru
Eliminazione di VMware Workstation Player: sudo vmware-installer -u vmware-player, Eliminazione di VMware Workstation Pro sudo vmware-installer -u vmware-workstation