Cumu ottimisimu Ram in Linux

 

Carta da parati Ubuntu Fire

In questu articulu o pocu cunsiglii, vi daraghju alcuni suluzioni pratiche basatu nantu à u sensu cumunu à ottimisazione di Ram di e nostre apparecchiature, è dunque a velocità di u nostru sistema operativu.

Questi suggerimenti sò validi per ogni distribuzione di Linux, sia Ubuntu, Fedora, Open Suse, Debian, Mandriva, Pignolia o cumu si chjama.

Prima di tuttu, hè di sapè se avemu bisognu di creà un partizione swap o SWAP quandu si tratta di installà a nostra distro Linux preferita.

Parechji utilizatori di Linux, quandu stallanu u sistema, dighjà per difettu assignanu un swap partizione SWAP, una partizione, chì, essendu situata annantu à u discu duru di u nostru urdinatore, hè assai più lenta cà a memoria Ram stessa.

Ricordi RAM

Hè per quessa chì vi cunsigliu, a menu chì ùn avemu un equipagiu assai vechju è cù risorse scarse, ùn permettenu micca a partizione di swap, chì rende a nostra squadra assai più lenta.

Per esempiu, se avemu un computer cun solu 512Mb di Ram è vulemu installà Ubuntu, Ne ricumanderaghju unu Partizione SWAP cù 512MB.

Per e squadre cù 1Gb di Ram o più altu spartuta SWAP diventa inutile è a sola cosa chì pò accade hè chì u nostru urdinatore diventi più lente, mai più veloce.

Un'altra cosa chì duvemu cuntrollà per u funziunamentu currettu di u nostru sistema, è u risparmiu di Ram cù a conseguente crescita di a velocità di trasfurmazione, sò l'applicazioni chì ci sò aperte à l'iniziu di u sistema è stanu currendu in fondu.

Per cuntrullà queste opzioni, basta à entre in a cunfigurazione di u sistema è selezziunà applicazioni à l'iniziu, in Ubunto 12.04 è 12.10, solu mettendu in Dash L'applicazioni à l'iniziu pudemu entre in l'applicazione di cunfigurazione è ottimisalla cù l'applicazioni è i servizii chì avemu veramente bisognu per u funziunamentu currettu di u sistema.

Più infurmazione - Ubuntu 12.10 "Quetzal Quantale" nantu à ASUS EEPC 1000HEPeppermint OS, un'altra distro Linux basata annantu à Ubuntu 12.04


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

13 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Dryden dijo

    Finchè ùn avete micca intenzione di aduprà funzionalità cume l'ibernazione, in cui avete bisognu di un Scambiu di una dimensione approssimativa di 1,5x a RAM totale in u vostru sistema. Questu hè: sè avete 4Gb RAM, è vulete ibernà, duvete avè un Swap di 4,5Gb o 4,3Gb, almenu.

  2.   Cheli cheli dijo

    A cosa di swap hè cumpletamente falsa, sè ùn create micca una partizione di swap, a cosa più sicura hè chì un schedariu di swap sia creatu è u kernel quandu si manca di memoria farà esattamente a stessa cosa ma aduprendu u file di swap, chì hè sempre assai peghju perchè pò creà una frammentazione di discu inutile nantu à a partizione induve si trova quellu fugliale. Avete ancu un altru prublema, se u kernel rileva u swap, pò fà ottimizzazioni di memoria cume scambià pagine pocu usate è riutilizà quella memoria libera per i cache, ottimizendu cusì l'accessi di discu assai. Dunque a mo raccomandazione hè chì create sempre una partizione di swap, ancu sè avete 8 GB di RAM perchè sì ùn avete micca bisognu di u swap a cosa peghju chì vi pò accadere hè chì perdi pochi gigabyte di discu ma cum'è à un certu puntu hè necessariu per una qualsiasi di e ragioni chì aghju espostu è sicuramente altri chì ùn mi accadenu micca avà, perderete prestazioni.

    -
    cheli.aradaen.com

    1.    Carlos dijo

      U vostru cummentariu hè assai interessante, per quelli di noi chì ùn sanu tantu nantu à questu sughjettu, chì hè a vostra raccomandazione nantu à a dimensione di a partizione di swap?

      1.    Senza firma dijo

        unghjelu 2Gb

  3.   Ale dijo

    A soluzione abituale à u prublema di Scambià ùn hè micca di sguassà sta partizione, ma di cambià u valore di "swappiness". Pudete cercà in Internet numerosi modi per fà chì a RAM utilizza più di Swap.

  4.   Javier Carazo Gil dijo

    Cum'è Cheli Cheli dice, ciò chì dite nantu à u swap hè falsu. Quandu un prucessu funziona male è u sistema riserva memoria per u so cumulu, deve tirà memoria da induve si trova. Se a RAM hè cascata perchè hè cumpletamente occupata, duvete caccialla da qualchì parte è hè quì chì u swap appare.

    Hè vera chì hè più lenta ma hè ancu vera chì u SO deve dà memoria (in casi estremi, pò ricusà a riservazione ma in funziunamentu nurmale deve assicurà a memoria dispunibile per tutti).

    A ierarchia di memoria, e pulitiche di sustituzione è u bonu travagliu di u kernel feranu dighjà a perdita di prestazione u menu pussibule.

  5.   annamaria dijo

    Ùn averaghju micca eliminatu u swap, alcuni prugrammi cum'è basi di dati o servitori web chiederanu una partizione di swap per esiste. 

  6.   Miquel Mayol i Tur dijo

    Mi pare chì duvete rettificà, se avete abbastanza RAM, ancu se avete una partizione di swap, hè à pena aduprata è cumu si dice quì, per quandu ne avete bisognu, hè megliu d'avè in una partizione dedicata chè in un schedariu.

    D’altronde, avete omessu u script di compitu freecache.py, chì hè assai cunveniente per avè à manu, perchè u kernel Linux usa "memoria di riserva" cum'è memoria cache per andà più veloce, ma certe volte rallenta micca u svuotendu. 

    À quelli tempi, esecutà freecache o in urdinatori cù pocu ram per avè lu in autostart hè necessariu, u script elimina tuttu u cache quandu l'urdinatore manca di RAM aghjunghjendu u cache più a memoria aduprata. Se u so usu hè continuatu, stu cache piglia parechji minuti per cresce dinò, malgradu u funziunamentu di un prugramma chì face soffre u ram.

    1.    Francescu Ruiz dijo

      Haber, mi basu nantu à a mo sperienza cù i mo urdinatori, è ciò chì vulia riferisce hè chì parechje persone creanu partizioni SWAP enormi chì ùn valenu nunda, quandu cun un ram abbastanza è un picculu SWAP duvete risparmià

      1.    dayara dijo

        VEDEMU se pudemu amparà à scrive ...

  7.   RafaGCG dijo

    U scambiu deve sempre esiste, in i sistemi cù 24Gb di RAM Pensu chì sia 512Mb nantu à un SSD. È in sistemi di 4Gb di RAM di 1024Mb nantu à un SSD. Oghje ghjornu mette u doppiu di ra RAM mi pare un assurdità, è EYE hè ciò chì face ubuntu per difettu se u lasciate in autumàticu. Crea 8Gb di SWAP per voi in un sistema 4Gb di RAM, hè assai, benintesa ùn face mancu male è sicuramente ci sò gigabyte di riserva è gigabyte ...

    PS.- Complimenti per u blog

  8.   Herbert dijo

    U prublema ùn hè micca u swap, hè a memoria virtuale (chì hè rispunsevule per a paginazione è l'isolamentu di i prucessi), per difettu debian è derivati ​​ponenu u 60% di questu in u swap, cù l'usu di u swap si riempie di spazzatura (a memoria face micca liberatu da i prucessi). Programmi cum'è ailurus o vmm permettenu di cambià a percentuale, 10% hè ciò chì parechji cunsiglianu.

  9.   Invitatu dijo

    Qualcosa chì hè ancu impurtante per voi hè cumu si utilizza u swap è a prestazione chì si ottiene (swappiness). Pudete leghje più nantu à questu à: http://puppetlinux.blogspot.com.es/2011/10/configurar-el-uso-de-la-swap.html